abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31679824
edit: dubbele post
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31679829
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:33 schreef outcast_within het volgende:
hoe laat welke dag komt de volgende bleach?
elke woensdag dacht ik (gesubt dan.)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:56:48 #203
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31684906
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:39 schreef SureZal het volgende:

[..]

elke woensdag dacht ik (gesubt dan.)
Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dus
pi_31688550
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
pi_31690193
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
baka
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31690387
xso! geen spoiler ofzo en er gebeurt wel wat. maar euh gevochten... nee niet veel
  woensdag 26 oktober 2005 @ 03:06:44 #207
51748 H4ze
wait...what?
pi_31693209
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

baka
naniiiiiiiiiiiiiiiii?!?!?
*BURP*
  woensdag 26 oktober 2005 @ 03:27:11 #208
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31693357
Tachikoma
The Internets, I needs it..
pi_31694553
aitsu, onore.. sorry hoor, ik wou ff meedoen mata ne!

anyways, ik ga denk ik maar op internet zoeken naar dvd's van peach girl, als die er al zijn
pi_31694709
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
iki mass, ik ga oid.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_31696588
Bleach 55 is kewl, zij het niet zo gaaf als 54.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_31697005
Ik had een vraag.
Nu heb ik naruto tot afl 64 gekeken en heb ik de film ook ge****load.
Mijn vraag was nu na welke aflevering kan ik het beste de film kijken of staat deze film los van de serie?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_31697102
Film is los van de serie,
heb je die film over die sneeuw en die "prinses" zegmaar of een andere?
Anyways: de film heeft vrij weinig tot niks te maken met de serie.
xxx
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:26:34 #214
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31699125
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 55 is kewl, zij het niet zo gaaf als 54.
Veel cooler dan 54 kan niet, maar dessalniettemin is 55 erg cool

Ik heb het gevoel alsof Bleach op z'n hoogtepunt zit!
pi_31699865
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:52 schreef Nastybtch het volgende:
Film is los van de serie,
heb je die film over die sneeuw en die "prinses" zegmaar of een andere?
Anyways: de film heeft vrij weinig tot niks te maken met de serie.
xxx
Ik heb geloof ik die sneeuw. Ik weet het niet zeker heb effe snel gekeken naar de kwaliteit en toen er mee gestopt.
Bedankt
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_31700606
Zow, weer een rib uit m'n lijf:

- Elfen Lied complete
- Samurai Champloo episode 18 t/m 22
- Neon Genesis Evangelion complete
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:08:46 #217
51748 H4ze
wait...what?
pi_31701484
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
aitsu, onore.. sorry hoor, ik wou ff meedoen mata ne!

anyways, ik ga denk ik maar op internet zoeken naar dvd's van peach girl, als die er al zijn
Peachgirl

*checkt profiel Nastybtch
geslacht: vrouw

ok dan mag 't
*BURP*
pi_31702620
( @ H4ze ) Waarom denkt iedereen dat ik een man ben :S moet ik soms een vagina als avatar doen, is het dan wel duidelijk?

@ trance_fan Ik vind die met die sneeuw best tegenvallen hoor, to be quite honest. Hij is wel vermakelijk, maar niet dat je zegt: WOWIE.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:19:26 #219
77898 EricusMaximus
A vicious fanfare cries...
pi_31704585
Ik heb vroeger veel anime-series gekeken en vond vooral series als Cowboy Bebop (Actie/Humor) en Love Hina ( Humor) leuk, maa heb nu al een tijdje ( zo'n 2 jaar) geen serie gevolgd, alleen Hellsing en Naruto maar vond deze een beetje saai worden.

Mijn vraag aan jullie is dan ook:

Welke serie is nou nog niet zo lang begonnen ( zodat ik de eps zonder al te veel moeite kan inhalen) en is op dit moment helemaal heet?

BVD
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:30:34 #220
51748 H4ze
wait...what?
pi_31704830
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Nastybtch het volgende:
( @ H4ze ) Waarom denkt iedereen dat ik een man ben :S moet ik soms een vagina als avatar doen, is het dan wel duidelijk?

@ trance_fan Ik vind die met die sneeuw best tegenvallen hoor, to be quite honest. Hij is wel vermakelijk, maar niet dat je zegt: WOWIE.
Weetje hoeveel mannelijke fokkers een vrouw als avatar hebben? (hun vriendin, lekker wijf, etc etc). Verder mag je van mij best je vagina als avatar doen
*BURP*
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:31:14 #221
78498 classpc
I don't like change
pi_31704844
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:56 schreef Orealo het volgende:

[..]

Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dus
Van welke subber gaan we dan uit?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:33:18 #222
51748 H4ze
wait...what?
pi_31704898
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb vroeger veel anime-series gekeken en vond vooral series als Cowboy Bebop (Actie/Humor) en Love Hina ( Humor) leuk, maa heb nu al een tijdje ( zo'n 2 jaar) geen serie gevolgd, alleen Hellsing en Naruto maar vond deze een beetje saai worden.

Mijn vraag aan jullie is dan ook:

Welke serie is nou nog niet zo lang begonnen ( zodat ik de eps zonder al te veel moeite kan inhalen) en is op dit moment helemaal heet?

BVD
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijn Verder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
*BURP*
pi_31705075
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:

[..]

Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijn Verder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
ik denk dat als je begint met Bleach dat je er zo doorheen bent. had ik ook
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31705092
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef classpc het volgende:

[..]

Van welke subber gaan we dan uit?
Live-Evil / Dattebayo
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31731543
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!

Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155
pi_31731598
Ik vind 't zo'n stel kutzenders, TMF en MTV...

Maar ze hebben dus wel Asian Screen en nou dus een van de beste animéseries allertijden... En dan ook nog in het Japans...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31738717
Dopee WarSnake, dank je voor dit goeie nieuws

Ik heb weer eens Naruto gezien, na het een paar weken gemist te hebben.
Ik vind Rock Lee zo leuk als ie de drunken fist doet

[img]www.naruto-kun.com/templates/images/jutsus/DrunkenFistStyle.jpg[/img]
pi_31741423
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:

[..]

Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:37:29 #229
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31741483
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef WarSnake het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!

Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155

Veel mensen moeten dit gaan kijken!
Ze moeten weten dat er animo voor anime is in nederland!
Zodat ze meer uit gaan zenden
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:39:48 #230
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31741563
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
Soundtrack is veranderd, Muziek past compleet bij de sfeer..
de Art is ook beter (vergelijk bijvoorbeeld de eerste afleveringen van Naruto eens met die van nu qua animatie!)
En het verhaal is orgineel, leuk, grappig, nieuw en fris!

Ik vind niet dat je over Bleach goed kan oordelen na 13 minuten kijken
pi_31742956
Ik vond Bleach een verrassend goeie serie.

Ik was dan ook verbaasd dat de serie zoveel afleveringen kreeg, want dat zie je er niet vanaf. Naruto komt niet in de buurt van Bleach... Het aantal afleveringen was dan ook de enige reden dat ik ben afgehaakt.

De muziek komt trouwens van dezelfde persoon als de muziek van de beroemde series Neon Genesis Evangelion en Kimagure Orange Road: Sagisu Shiro. (niet dat 'ie zulke goeie muziek maakt... maar ze hebben er dus wel een grote naam voor gezocht.)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:46:26 #232
51748 H4ze
wait...what?
pi_31743578
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Na 13 minuten kijken idd....
*BURP*
pi_31746619
Ik heb altijd met anime dat ik het een paar keer gezien moet hebben voor ik het leuk vind, tenzij het van die zoetsappige romantische dingetjes zijn

Ach ja, als outcast_within graag te vroeg wil oordelen en het niet wil zien is dat toch zijn probleem, als wij het maar leuk vinden
pi_31747222
Zijn hier trouwens ook Studio Ghibli fans?
Ik heb gister weer voor de zoveelste keer Hotaru no Haka gekeken... damn, zo mooi
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_31748443
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:15 schreef Nastybtch het volgende:
Ik heb altijd met anime dat ik het een paar keer gezien moet hebben voor ik het leuk vind, tenzij het van die zoetsappige romantische dingetjes zijn

Ach ja, als outcast_within graag te vroeg wil oordelen en het niet wil zien is dat toch zijn probleem, als wij het maar leuk vinden
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload

Naruto en bleach zijn wel zeker interessant alleen enige minpunt is het eindeloze gerek de hele tijd

Begrijp naar waar ik verwijs of ik doe een Bankai! (tipje van sluier de mijne omvat een sprinkhaan, een squashracket en heel veel taart )
pi_31749933
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:20 schreef Loki.Nya het volgende:
Zijn hier trouwens ook Studio Ghibli fans?
Zekers te weten!
quote:
Ik heb gister weer voor de zoveelste keer Hotaru no Haka gekeken... damn, zo mooi
Welke? Oh Grave Of The FireFlies! Indrukwekkende film indeed.

Gister nog effe Whisper Of The Heart gekeken.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31750028
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]

huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload

Naruto en bleach zijn wel zeker interessant alleen enige minpunt is het eindeloze gerek de hele tijd
Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.

Samurai Champloo: Regisseur is dezelfde meneer als van Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne, dus zet je er maar even overheen dat het lelijke figuren zijn. Men had al hoge verwachtingen voordat de serie klaar was en Watanabe Shinichiro heeft de fans niet in de steek gelaten.
De hiphopsoundtrack komt van nujabes, fat jon, Force of Nature en tsuchie en is anders dan wat je normaal bij een animéserie vindt. Net als bij Cowboy Bebop is de soundtrack prima op zichzelf te beluisteren. Ze hebben trouwens sommige nummers laten inzingen door de bekende J-pop zangeres Minmi.
't zal niet helemaal je smaak zijn, maar het is echt geen slechte muziek, hoor.
pi_31750052
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:

Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31750790
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!
vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:41:25 #240
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31752852
TVP

Laatst las ik trouwens op IDMB dat Ghost In The Shell II eindelijk uit gaat komen op DVD Regio code 2
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:41:53 #241
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31752857
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.
Vind ik nog best in orde zijn hoor
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_31753127
champloo spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31754015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:29:05 #244
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31754163
Heheheh ja okay, point
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:36:57 #245
51748 H4ze
wait...what?
pi_31754463
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.

Samurai Champloo: Regisseur is dezelfde meneer als van Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne, dus zet je er maar even overheen dat het lelijke figuren zijn. Men had al hoge verwachtingen voordat de serie klaar was en Watanabe Shinichiro heeft de fans niet in de steek gelaten.
De hiphopsoundtrack komt van nujabes, fat jon, Force of Nature en tsuchie en is anders dan wat je normaal bij een animéserie vindt. Net als bij Cowboy Bebop is de soundtrack prima op zichzelf te beluisteren. Ze hebben trouwens sommige nummers laten inzingen door de bekende J-pop zangeres Minmi.
't zal niet helemaal je smaak zijn, maar het is echt geen slechte muziek, hoor.
Helemaal mee eens

hey rockshocker, ook in dit topic?
*BURP*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:47:28 #246
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31754769
Ja, eindelijk maar eens een keer he. Moet toch wat op mijn vrije vrijdag
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:48:54 #247
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31754827
Als iedereen nu ff zoveeel mogenlijk mensen aanspoort om te kijken volgende week vrijdag naar Cowboy Bebop, misschien komt TMF er dan achter hoeveel animo er eigenlijk is voor anime
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:54:05 #248
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_31754969
Ik vind het al een heel wonder dat ze het uit gaan zenden
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:28:54 #249
51748 H4ze
wait...what?
pi_31756010
Jo wtf...loop ik achter ofzo? Met dat uitzenden van Cowboy Bebop

Overigens wel heel cool
*BURP*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:38:48 #250
51748 H4ze
wait...what?
pi_31756319
Hmm ja cool! Vanaf vrijdag 4 november elke vrijdag een episode. Goed punt, anime op de NLse tv

en kom nou niet bijdehand doen met replies ala "pokemon + klonen is ook anime hoor

*BURP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')