elke woensdag dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:33 schreef outcast_within het volgende:
hoe laat welke dag komt de volgende bleach?
Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:39 schreef SureZal het volgende:
[..]
elke woensdag dacht ik(gesubt dan.)
bakaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
iki mass, ik ga oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
Veel cooler dan 54 kan niet, maar dessalniettemin is 55 erg coolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 55 is kewl, zij het niet zo gaaf als 54.
Ik heb geloof ik die sneeuw. Ik weet het niet zeker heb effe snel gekeken naar de kwaliteit en toen er mee gestopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:52 schreef Nastybtch het volgende:
Film is los van de serie,
heb je die film over die sneeuw en die "prinses" zegmaar of een andere?
Anyways: de film heeft vrij weinig tot niks te maken met de serie.
xxx
Peachgirlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
aitsu, onore.. sorry hoor, ik wou ff meedoenmata ne!
anyways, ik ga denk ik maar op internet zoeken naar dvd's van peach girl, als die er al zijn
Weetje hoeveel mannelijke fokkers een vrouw als avatar hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Nastybtch het volgende:
( @ H4ze ) Waarom denkt iedereen dat ik een man ben :S moet ik soms een vagina als avatar doen, is het dan wel duidelijk?
@ trance_fan Ik vind die met die sneeuw best tegenvallen hoor, to be quite honest. Hij is wel vermakelijk, maar niet dat je zegt: WOWIE.
Van welke subber gaan we dan uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dus
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb vroeger veel anime-series gekeken en vond vooral series als Cowboy Bebop (Actie/Humor) en Love Hina ( Humor) leuk, maa heb nu al een tijdje ( zo'n 2 jaar) geen serie gevolgd, alleen Hellsing en Naruto maar vond deze een beetje saai worden.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
Welke serie is nou nog niet zo lang begonnen ( zodat ik de eps zonder al te veel moeite kan inhalen) en is op dit moment helemaal heet?
BVD
ik denk dat als je begint met Bleach dat je er zo doorheen bent. had ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnVerder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
Live-Evil / Dattebayoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Van welke subber gaan we dan uit?
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnVerder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef WarSnake het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!![]()
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!![]()
Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155![]()
Soundtrack is veranderd, Muziek past compleet bij de sfeer..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
Na 13 minuten kijken idd....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownloadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:15 schreef Nastybtch het volgende:
Ik heb altijd met anime dat ik het een paar keer gezien moet hebben voor ik het leuk vind, tenzij het van die zoetsappige romantische dingetjes zijn
Ach ja, als outcast_within graag te vroeg wil oordelen en het niet wil zien is dat toch zijn probleem, als wij het maar leuk vinden
Zekers te weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:20 schreef Loki.Nya het volgende:
Zijn hier trouwens ook Studio Ghibli fans?![]()
Welke? Oh Grave Of The FireFlies!quote:Ik heb gister weer voor de zoveelste keer Hotaru no Haka gekeken... damn, zo mooi
Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload
Naruto en bleach zijn wel zeker interessant alleen enige minpunt is het eindeloze gerek de hele tijd
Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload
vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!
Vind ik nog best in orde zijn hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.
Samurai Champloo: Regisseur is dezelfde meneer als van Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne, dus zet je er maar even overheen dat het lelijke figuren zijn. Men had al hoge verwachtingen voordat de serie klaar was en Watanabe Shinichiro heeft de fans niet in de steek gelaten.
De hiphopsoundtrack komt van nujabes, fat jon, Force of Nature en tsuchie en is anders dan wat je normaal bij een animéserie vindt. Net als bij Cowboy Bebop is de soundtrack prima op zichzelf te beluisteren. Ze hebben trouwens sommige nummers laten inzingen door de bekende J-pop zangeres Minmi.
't zal niet helemaal je smaak zijn, maar het is echt geen slechte muziek, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |