Zit jij al zo lang bij FOK?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Ik zeg niet dat je het niet weet, vooral met zoveel FOK! ervaring geloof ik je meteenquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Discussie is overigens allang gevoerd (toen ging het nog over de ED2K-links... Het zelfde verhaal gaat op voor torrents.) 't mag niet. De kans op een ban is klein, maar je kan er een note voor krijgen en de moderator kan beslissen om het topic op slot te gooien (en dat zou zonde zijn). Zie ook het anime/manga-topic deel 2.
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef H4ze het volgende:
Zojuist ep 52+53 van bleach gekeken...wooehooee meesterlijk! Die bankai's![]()
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)
dus pas de 21e hier ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....![]()
*sterft*quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja...mijn leven is in de tussentijd echt doelloos gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
fillers?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef SureZal het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...
wachten op Bleach![]()
maar goed, als Bleach uit is dan moet het gewoon een goede aflevering zijn en O-WEEE als het een filler is![]()
tot 26 afleveringenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
fillers?
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde isquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde is
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.
Maar bij series van 26+ afleveringen is het scheer en inslag.
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..
Chobits is trouwens erg onbekend, toch raar, de anime is geweldig!
Tja... misschien kijk ik alleen de goeie series?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits is inderdaad errug leuk, heb het helaas nog niet verder gekeken dan aflevering 12 ofzo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
quote:In fact, starting in just a couple more episodes a brand new filler arc will begin and this one will even involve the Konohamaru Corps! It is beginning to look like Naruto anime fans may have to wait until 2006 for anime that follows the manga.
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Chobits![]()
Mijn 2de serie die ik op DVD aan het verzamelen ben... [afbeelding]
Zeker het kijken waard als je van comedy houdt...
[afbeelding]
CLAMP producties/series zijn over het algemeen onbekend hier, Chobits is ook een van de bekendste series van het bedrijf heb ik gelezen. Ik ben hem zelf tegen gekomen door op anime planet te zoeken, jullie of een aantal van jullie zullen deze site wel kennen...
Zeer handig voor de beginnende anime kijkers die de vraag hebben van "Ik vind [deze serie] leuk, welke (soortgelijke series) zal ik nog meer leuk vinden?".
Cardcaptor Sakura, Angelic Layer, Tsubasa Chronicle...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
Die ben ik nu op dvd aan het aanschaffen, geweldige serie. Heb nu de eerste box compleet (dvd 1 t/m 5) en wil nu deel 6 incl box gaan aanschaffen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Doppertje het volgende:
Alle mensen die in de tussentijd zitten te wachten moeten maar aan 'Fullmetal alchemist' beginnen
Zo heb ik ervaren iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Online bij play.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
*Sigh...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Orealo het volgende:
Slecht nieuws voor de naruto fans..
Van : NarutoFan :
[..]
![]()
Ik vind Konohamaru kut.
Ook gezien, werd erover getipt. Wel totaal anders dan Mai Hime, maar zijn nou een deel van de chars nou hetzelfde? Ze komen me bekend voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Mai Otome (het 2e seizoen van Mai HiME) is uit!
De beschikbare fansub is afkomstig van Doremi-Fansubs (die ik overigens niet ken). Gelukkig hebben de mensen van Static-Subs, die de geweldige fansub van Mai HiME verzorgd hebben, al aangekondigd ook Mai Otome te gaan subben...
Mai Otome zal trouwens een ander verhaal krijgen dan Mai HiME (het is dus niet zomaar 'n sequel)
Ow. Dan weet ik het ook niet. Piet Snot of Blunder ofzo heb je de beste kans, beiden aan de Oude Gracht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
Gratis verzendingquote:
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgendequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Screenshotjes van de eerste afleveringen van de nieuwe series die ik gezien heb...
...
Dokuro-chan is echtquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:26 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgende![]()
ah, heeft iemand Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ook al gezien?![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5094
staat wel op animesuki..
't zit propvol verwijzingen naar films, series, bekende Japanners, etc...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:41 schreef Timmah het volgende:
Pani Poni Dash - Echt een super aanrader als je van Komedie houdt. Tis bijzonder hyper, en doet soms denken aan Azumanga Daioh meets Excel Saga....
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
Ik heb n vraagje he.. kent iemand van jullie Elfenlied? En weet iemand n site waar je de afl. kan downloaden of bekijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |