Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
Die ben ik nu op dvd aan het aanschaffen, geweldige serie. Heb nu de eerste box compleet (dvd 1 t/m 5) en wil nu deel 6 incl box gaan aanschaffen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Doppertje het volgende:
Alle mensen die in de tussentijd zitten te wachten moeten maar aan 'Fullmetal alchemist' beginnen
Zo heb ik ervaren iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Online bij play.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
*Sigh...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Orealo het volgende:
Slecht nieuws voor de naruto fans..
Van : NarutoFan :
[..]
![]()
Ik vind Konohamaru kut.
Ook gezien, werd erover getipt. Wel totaal anders dan Mai Hime, maar zijn nou een deel van de chars nou hetzelfde? Ze komen me bekend voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Mai Otome (het 2e seizoen van Mai HiME) is uit!
De beschikbare fansub is afkomstig van Doremi-Fansubs (die ik overigens niet ken). Gelukkig hebben de mensen van Static-Subs, die de geweldige fansub van Mai HiME verzorgd hebben, al aangekondigd ook Mai Otome te gaan subben...
Mai Otome zal trouwens een ander verhaal krijgen dan Mai HiME (het is dus niet zomaar 'n sequel)
Ow. Dan weet ik het ook niet. Piet Snot of Blunder ofzo heb je de beste kans, beiden aan de Oude Gracht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
Gratis verzendingquote:
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgendequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Screenshotjes van de eerste afleveringen van de nieuwe series die ik gezien heb...
...
Dokuro-chan is echtquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:26 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgende![]()
ah, heeft iemand Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ook al gezien?![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5094
staat wel op animesuki..
't zit propvol verwijzingen naar films, series, bekende Japanners, etc...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:41 schreef Timmah het volgende:
Pani Poni Dash - Echt een super aanrader als je van Komedie houdt. Tis bijzonder hyper, en doet soms denken aan Azumanga Daioh meets Excel Saga....
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
Ik heb n vraagje he.. kent iemand van jullie Elfenlied? En weet iemand n site waar je de afl. kan downloaden of bekijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |