abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:09:00 #151
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_31562904
Even een vraag he. Spap heeft voor mij een paar jaar terug een paar dvd's gevrand met daarop de serie InuYasha. Geweldig
Inmiddels hb ik ook de film en een paar andere afleveringen, maar ik wil graag de onbrekende delen kopen, Enig idee waar ik dat kan doen?

(oh, en ik wil ook de rest van serial experiment lain ergens kopen)
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_31563235
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.

Dergelijke sites mogen niet geplaatst worden op Fok! Dit kan je 'n note en/of een ban opleveren.
Dat ie gewelddadig is had ik al door ja
Maar oke.. ik zal nog es gaan googlen ofzo..
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:36:25 #153
78498 classpc
I don't like change
pi_31563425
Op de vorige pagina's zag ik een post van Jordy-B met wel een aantal cool uitziende series.

Nu is mijn vraag, kan ik die series op animesuki vinden?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31563828
@classpc, ga zoeken op A.S.

Bleach 54 is uit, ik ga hem NU kijken
(check www.bleach7.com voor link van [DB] Bleach 54)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:02:14 #155
78498 classpc
I don't like change
pi_31563957
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef SureZal het volgende:
@classpc, ga zoeken op A.S.
found it
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31564806
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

BLEACH IS VEEEEET
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31565953
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef SureZal het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

BLEACH IS VEEEEET
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!
SPOILER
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_31573962
Bleach was inderdaad te vet
De volgende gaat zeker gaaf worden ^o^

[ Bericht 2% gewijzigd door Loki.Nya op 20-10-2005 09:07:50 ]
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_31574771
Elfen Lied is ook een mooie serie. Kort maar meeslepend.

En Bleach is bezig met downen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_31575262
Bleach is leuk, zeker leuker nu Naruto alleen maar fillers zijn :|
pi_31580189
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 09:06 schreef Miesjel het volgende:
Elfen Lied is ook een mooie serie. Kort maar meeslepend.

En Bleach is bezig met downen.
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden. Zijn die niet ergens te koop oid?
pi_31580678
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:

[..]

Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden. Zijn die niet ergens te koop oid?
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).

De fansubs voor elfen lied zijn onder andere door Anime Fin verzorgd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31581071
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).

De fansubs voor elfen lied zijn onder andere door Anime Fin verzorgd.
Aah oke.
pi_31581235
Bleach ruled, er zijn zoveel vette captains met zulke vette karakters enz, allemaal verschillend.
Het wordt spannend, Ichigo gaat Byakuya even een lesje leren volgende week en hij krijgt ook nog eens hulp van een paar captains!!!!!!!!!!!!!!!!

Naruto suckt al een lange tijd, dus Bleach logischerwijs nummerrrrrrrrr 1.
pi_31589372
Ik heb bleach helemaal gezien in 2 dagen tijd. Heb nu nog niet iets om het met te vergelijken.
Ben nu net met Naruto begonnen maar we zullen wel zien.

Heb wel enorm zin in Bleach 55.
pi_31592020
Voor de mensen die Naruto 156 van DB nog niet hebben gezien, dit stond in het begin;

"According to an interview with the director of Studio Pierrot, the filler arcs will continue to the end of this season.
That means 23 more weeks of filler."

yay... -_-
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_31592328
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef Loki.Nya het volgende:
Voor de mensen die Naruto 156 van DB nog niet hebben gezien, dit stond in het begin;

"According to an interview with the director of Studio Pierrot, the filler arcs will continue to the end of this season.
That means 23 more weeks of filler."

yay... -_-

maar goed, ik wacht nu elke week op Bleach en ben bezig met Tsubasa Chronicles
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31596557
Gellukig ben ik op dit moment nog maar bij 25 (kijken en downen) van naruto dus dat duurt nog effe.

Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.

[ Bericht 4% gewijzigd door trance_fan op 21-10-2005 14:33:37 ]
pi_31598338
Ik hoor veel van naruto. Is dat echt zo goed?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:03:41 #170
78498 classpc
I don't like change
pi_31598368
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.

Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
pi_31600287
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]

Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Jep, datzelfde probleem ben ik ook tegengekomen. Het was een verdomd leuke aflevering namelijk. .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_31605707
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:01 schreef Miesjel het volgende:
Ik hoor veel van naruto. Is dat echt zo goed?
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.
Maar als je naruto goed vindt dan vindt je Bleach ook goed.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:06:35 #173
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_31607602
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]

Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.

Ik moest (ja als jongen ) zelfs een traantje wegpinken bij het einde
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:55:18 #174
51748 H4ze
wait...what?
pi_31608601
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.
Maar als je naruto goed vindt dan vindt je Bleach ook goed.
Geniet er dan nu nog maar lekker van... We zitten nu bij episode 156 en we zijn nog steeds bezig met die verdomde fillers met @#$#@ slechte animatie.

Bleach daarentegen
*BURP*
pi_31609566
ja ik weet dat er nog zoveel eps. komen.
Maar ik moet ook nog een beetje rekening houden met mijn datalimiet. Nog iets meer dan een maand dan heb ik ADSL. Dan kan ik weer iets meer gaan kijken.
Deze hele maand heb ik alles al opgemaakt aan Anime.
Maar bleach heb ik compleet. Ik zou eventueel die nog opnieuw kunnen gaan kijken.
Maar ik had vanacht een vraag?
quote:
Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
Dan kan ik ze alvast in mijn down lijst zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')