Dat ie gewelddadig is had ik al door jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.
Dergelijke sites mogen niet geplaatst worden op Fok! Dit kan je 'n note en/of een ban opleveren.
found itquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef SureZal het volgende:
@classpc, ga zoeken op A.S.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef SureZal het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
BLEACH IS VEEEEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:06 schreef Miesjel het volgende:
Elfen Lied is ook een mooie serie. Kort maar meeslepend.
En Bleach is bezig met downen.
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.Zijn die niet ergens te koop oid?
Aah oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).
De fansubs voor elfen lied zijn onder andere door Anime Fin verzorgd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef Loki.Nya het volgende:
Voor de mensen die Naruto 156 van DB nog niet hebben gezien, dit stond in het begin;
"According to an interview with the director of Studio Pierrot, the filler arcs will continue to the end of this season.
That means 23 more weeks of filler."
yay... -_-
Jep, datzelfde probleem ben ik ook tegengekomen. Het was een verdomd leuke aflevering namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:01 schreef Miesjel het volgende:
Ik hoor veel van naruto. Is dat echt zo goed?
Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Geniet er dan nu nog maar lekker van... We zitten nu bij episode 156 en we zijn nog steeds bezig met die verdomde fillers met @#$#@ slechte animatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.
Maar als je naruto goed vindt dan vindt je Bleach ook goed.
Dan kan ik ze alvast in mijn down lijst zetten.quote:Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |