Zit jij al zo lang bij FOK?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Ik zeg niet dat je het niet weet, vooral met zoveel FOK! ervaring geloof ik je meteenquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Discussie is overigens allang gevoerd (toen ging het nog over de ED2K-links... Het zelfde verhaal gaat op voor torrents.) 't mag niet. De kans op een ban is klein, maar je kan er een note voor krijgen en de moderator kan beslissen om het topic op slot te gooien (en dat zou zonde zijn). Zie ook het anime/manga-topic deel 2.
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef H4ze het volgende:
Zojuist ep 52+53 van bleach gekeken...wooehooee meesterlijk! Die bankai's![]()
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)
dus pas de 21e hier ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....![]()
*sterft*quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja...mijn leven is in de tussentijd echt doelloos gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
fillers?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef SureZal het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...
wachten op Bleach![]()
maar goed, als Bleach uit is dan moet het gewoon een goede aflevering zijn en O-WEEE als het een filler is![]()
tot 26 afleveringenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
fillers?
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde isquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde is
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.
Maar bij series van 26+ afleveringen is het scheer en inslag.
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..
Chobits is trouwens erg onbekend, toch raar, de anime is geweldig!
Tja... misschien kijk ik alleen de goeie series?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits is inderdaad errug leuk, heb het helaas nog niet verder gekeken dan aflevering 12 ofzo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
quote:In fact, starting in just a couple more episodes a brand new filler arc will begin and this one will even involve the Konohamaru Corps! It is beginning to look like Naruto anime fans may have to wait until 2006 for anime that follows the manga.
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Chobits![]()
Mijn 2de serie die ik op DVD aan het verzamelen ben... [afbeelding]
Zeker het kijken waard als je van comedy houdt...
[afbeelding]
CLAMP producties/series zijn over het algemeen onbekend hier, Chobits is ook een van de bekendste series van het bedrijf heb ik gelezen. Ik ben hem zelf tegen gekomen door op anime planet te zoeken, jullie of een aantal van jullie zullen deze site wel kennen...
Zeer handig voor de beginnende anime kijkers die de vraag hebben van "Ik vind [deze serie] leuk, welke (soortgelijke series) zal ik nog meer leuk vinden?".
Cardcaptor Sakura, Angelic Layer, Tsubasa Chronicle...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
Die ben ik nu op dvd aan het aanschaffen, geweldige serie. Heb nu de eerste box compleet (dvd 1 t/m 5) en wil nu deel 6 incl box gaan aanschaffen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Doppertje het volgende:
Alle mensen die in de tussentijd zitten te wachten moeten maar aan 'Fullmetal alchemist' beginnen
Zo heb ik ervaren iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Online bij play.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
*Sigh...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Orealo het volgende:
Slecht nieuws voor de naruto fans..
Van : NarutoFan :
[..]
![]()
Ik vind Konohamaru kut.
Ook gezien, werd erover getipt. Wel totaal anders dan Mai Hime, maar zijn nou een deel van de chars nou hetzelfde? Ze komen me bekend voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Mai Otome (het 2e seizoen van Mai HiME) is uit!
De beschikbare fansub is afkomstig van Doremi-Fansubs (die ik overigens niet ken). Gelukkig hebben de mensen van Static-Subs, die de geweldige fansub van Mai HiME verzorgd hebben, al aangekondigd ook Mai Otome te gaan subben...
Mai Otome zal trouwens een ander verhaal krijgen dan Mai HiME (het is dus niet zomaar 'n sequel)
Ow. Dan weet ik het ook niet. Piet Snot of Blunder ofzo heb je de beste kans, beiden aan de Oude Gracht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
Gratis verzendingquote:
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgendequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Screenshotjes van de eerste afleveringen van de nieuwe series die ik gezien heb...
...
Dokuro-chan is echtquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:26 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgende![]()
ah, heeft iemand Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ook al gezien?![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5094
staat wel op animesuki..
't zit propvol verwijzingen naar films, series, bekende Japanners, etc...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:41 schreef Timmah het volgende:
Pani Poni Dash - Echt een super aanrader als je van Komedie houdt. Tis bijzonder hyper, en doet soms denken aan Azumanga Daioh meets Excel Saga....
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
Ik heb n vraagje he.. kent iemand van jullie Elfenlied? En weet iemand n site waar je de afl. kan downloaden of bekijken ofzo?
Dat ie gewelddadig is had ik al door jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.
Dergelijke sites mogen niet geplaatst worden op Fok! Dit kan je 'n note en/of een ban opleveren.
found itquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef SureZal het volgende:
@classpc, ga zoeken op A.S.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef SureZal het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
BLEACH IS VEEEEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:06 schreef Miesjel het volgende:
Elfen Lied is ook een mooie serie. Kort maar meeslepend.
En Bleach is bezig met downen.
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.Zijn die niet ergens te koop oid?
Aah oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).
De fansubs voor elfen lied zijn onder andere door Anime Fin verzorgd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef Loki.Nya het volgende:
Voor de mensen die Naruto 156 van DB nog niet hebben gezien, dit stond in het begin;
"According to an interview with the director of Studio Pierrot, the filler arcs will continue to the end of this season.
That means 23 more weeks of filler."
yay... -_-
Jep, datzelfde probleem ben ik ook tegengekomen. Het was een verdomd leuke aflevering namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:01 schreef Miesjel het volgende:
Ik hoor veel van naruto. Is dat echt zo goed?
Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Geniet er dan nu nog maar lekker van... We zitten nu bij episode 156 en we zijn nog steeds bezig met die verdomde fillers met @#$#@ slechte animatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.
Maar als je naruto goed vindt dan vindt je Bleach ook goed.
Dan kan ik ze alvast in mijn down lijst zetten.quote:Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
Witch Hunter Robin past niet echt in dat rijtje thuis (en niet alleen maar omdat 'ie geen tigtig, maar 26 afleveringen heeft)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef trance_fan het volgende:
Gellukig ben ik op dit moment nog maar bij 25 (kijken en downen) van naruto dus dat duurt nog effe.
Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
'k heb gister de 2e aflevering gezien... De serie is véél grappiger dan Mai HiME...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bedankt weer voor de tips Jordy, ik ga Mai Otome maar eens proberen.
Is Kimi Ga Nozumo Eien een Anime of een Hentai Anime?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.
Ik moest (ja als jongen) zelfs een traantje wegpinken bij het einde
![]()
KGNE is een gewone anime...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Is Kimi Ga Nozumo Eien een Anime of een Hentai Anime?
Ik heb geen last van mijn dataliemiet van ADSL. (ik krijg begin december ADSL nu zit ik nog vast aan een datalimiet.)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Witch Hunter Robin past niet echt in dat rijtje thuis (en niet alleen maar omdat 'ie geen tigtig, maar 26 afleveringen heeft)
Witch Hunter Robin lijkt qua sfeer wel te passen in 'n rijtje met series als Hellsing, GunGrave, maar wellicht ook een serie als Wolf's Rain of Gunslinger Girl en misschien 'n nieuwe serie als Blood+....
Er zijn echter maar weinig series met zo'n diepgang als Witch Hunter Robin...
Als je echt last hebt van de datalimiet van je ADSL, zijn series als Naruto of Bleach misschien niet de beste keus, gezien het aantal afleveringen van die twee.
Hunter x Hunterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef trance_fan het volgende:
Gellukig ben ik op dit moment nog maar bij 25 (kijken en downen) van naruto dus dat duurt nog effe.
Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ja, wel geinig dat een hoop originele characters hier in een andere rol te zien zijn. En de end-title muziek is veel beter dan de intro.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb gister de 2e aflevering gezien... De serie is véél grappiger dan Mai HiME...
(Maar in Mai HiME vond er een totale omslag plaats waarna het er ineens bloedserieus aan toe ging, dus het kan maar zo dat er over een paar afleveringen van dat grappige niets meer over is.)
probeerquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:26 schreef Nastybtch het volgende:
Weet iemand waar ik de anime van Peach Girl kan vinden?
Of de manga, haha, ik heb thuis pas 1 boekje maar ik ben al officieel verslaafd
Het goede nieuws is... Dat er een nieuwe Hunter X Hunter uitkomt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef Loki.Nya het volgende:
Hunter x Hunter is ook erg leuk ja, maar op het laatst was het bagger met het einde kon ik ook niet veel
Een nieuwe OVA zou wel leuk zijn ^^ (ja.. nog 1)
Ik heb daarover wel wat geruchten gehoord een hele tijd terug, weet iemand daar wat meer van misschien?
als er om word gevraagd help ikquote:
Torrentsites vallen op Fok! onder warez. Dus als hij erom vraagt, doet 'ie een warezverzoek (hij vroeg overigens niet expliciet om een torrentsite). En jij helpt 'm erbij... Zet je ook je XP-serial online onder 't mom "als er om wordt gevraagd help ik"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef SureZal het volgende:
[..]
als er om word gevraagd help ik
misschien dat hij op deze torrent sites de anime heeft gevonden ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
-knip- de ergste kwijlende triangeljosti -knip-
Je kan gewoon nog anime (fansubs) blijven kijken hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:59 schreef Nastybtch het volgende:
Maar ik ben een zij![]()
Ik wist niet dat het niet mocht, ik vraag me gewoon af hoe ik anders die anime kan kijken?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Torrentsites vallen op Fok! onder warez.
okeu, wist ik nietmoi zn excuses dan maar.
Anime-fansubs zijn overigens illegaal... Ook als de serie nog niet gelicenceerd is. Het wordt gedoogd, omdat het wel goeie reclame voor Japan's exportproduct is, maar strikt gesproken is 't illegaal.
dit wist ik ook niet![]()
elke woensdag dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:33 schreef outcast_within het volgende:
hoe laat welke dag komt de volgende bleach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |