't is wel animé... alleen dan wel hele slechte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Mensen die Pokemon anime noemen zijn niet goed bij hun hoofd
Heel vaak lezen ze gewoon letterlijk de Engelse subs voor. En dat klinkt voor geen meter, omdat schrijftaal nou eenmaal geen spreektaal is. (om nog maar te zwijgen over het intens beroerde acteerwerk)... 't is ook behoorlijk raar dat die series via Amerika op de Nederlandse TV komen, ipv direct uit Japan... En ze worden toch met ondertiteling uitgezonden, dus waarom dan niet gewoon de betere Japanse versie, in plaats van dat brakke Amerikaanse Engels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat ze die Engelse dubs wel eens wat beter mogen maken. Indien ze goed zijn vind ik het geen punt, want ik let graag op de vette animaties, en da's toch lastig als je de hele tijd naar die subs moet kijken.
yeah... dat zei ik net...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Er is ook een tijdje Cardcaptor Sakura op tv geweest.
Op SBS6 hebben ze ooit eens in de middag The Guyver uitgezonden, helaas gecensureerd, waardoor er maar 10 minuutjes per aflevering overbleefquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Er is ook een tijdje Cardcaptor Sakura op tv geweest. Was erg leuk! Alleen jammer dat het niet de nodige aandacht kreeg en het op het verkeerde tijdstip was in geplanned. Dus is het een stillle dood gestorven.Erg jammer.
Oh dat lijkt mij echt een doodssteek voor een goede serie. Snap je meteen de helft niet meer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op SBS6 hebben ze ooit eens in de middag The Guyver uitgezonden, helaas gecensureerd, waardoor er maar 10 minuutjes per aflevering overbleef
ik heb laatst zon stukje van Naruto gezien in het engels, JEZUS WAT SLECHT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Orealo het volgende:
Ze gaan wel Naruto op Cartoon Network uitzenden, in Canada dan![]()
Maar misschien krijgen we het hier dan ook wel te zien, ooit![]()
Het gaat nu inderdaad heel rap downhill met narutoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef WarSnake het volgende:
Naruto is al verneukt... Ik ga een half jaar stoppen met het kijken van Naruto zodat alle afleveringen in een keer kan downloaden en bekijken...
Mwa, kijk gewoon naar 't geheel, dan lees je de subs zo mee. Als je anime's in Japans bekijkt, geeft dat gewoon zoveel meer sfeer mee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat ze die Engelse dubs wel eens wat beter mogen maken. Indien ze goed zijn vind ik het geen punt, want ik let graag op de vette animaties, en da's toch lastig als je de hele tijd naar die subs moet kijken.
jaaaah, zeker heel erg meesterlijk. maar ik wil die battle tussen Kuchiki Byakuya en Ichigo zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef H4ze het volgende:
De nieuwe Bleach was weer meesterlijk. Die ouwe vent![]()
![]()
Ik ben bang dat het niet gaat passen in één aflevering...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef SureZal het volgende:
[..]
jaaaah, zeker heel erg meesterlijk. maar ik wil die battle tussen Kuchiki Byakuya en Ichigo zien![]()
De serie? Of de film?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef classpc het volgende:
Cowboy Bebop deze week vrijdag op TMF om 9.30 als ik het goed begrijp?
Dan ga ik zeker kijken.
Zolang ze die chat/love/horoscoop bar maar uit beeld halen, want anders zie je natuurlijk geen ondertiteling.![]()
Voor wat ik begrijp de serie.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef WarSnake het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!![]()
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!![]()
Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155![]()
Ik denk dat ze beginnen met alleen elke vrijdag, als er nou veel mensen kijken, dan gaan ze misschien wel meer uitzendenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:54 schreef Hopey het volgende:
Ooh leuk, elke dag? Heb alleen de film gezien en die was wel leuk, al snapte ik er af en toe geen jota van.
dan krijgen we een dubbele epquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet gaat passen in één aflevering...
Het is voor de film wel zo handig als je de serie kent.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:54 schreef Hopey het volgende:
Ooh leuk, elke dag? Heb alleen de film gezien en die was wel leuk, al snapte ik er af en toe geen jota van.
Ik heb een tijdje geleden de eerste 8 afleveringen van Chobits gezien, echt zo leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef Hopey het volgende:
Ow trouwens, ik heb eindelijk Chobits gezien en afgekeken. Zo leuk! Chi is zo lief!
Alleen de fillers nog niet.
Moet nu nog alleen kijken naar Mai Otome, subt Static ze nu?
Bij http://www.dmx-anime.nl/anime/842.html (over Cowboy Bebop op TMF) zag ik dit staan tussen de reacties:quote:
Dus hopen dat het een succes wordt, dan kunnen we misschien meer anime verwachten.quote:Reactie door Gast op 30 Oktober 2005, 19:24
Het is een japanse dub met nederlandse subs!
Film wordt niet uitgezonden wel de 1e 5 delen vd 1e serie. Bij succes zal TMF wellicht meer anime gaan uitzenden. Blijft toch tikkie vreemd anime op muziekzender. Wordt gedaan in het kader vd gamesmaand op TMF.
Static doet ze, ja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef Hopey het volgende:
Moet nu nog alleen kijken naar Mai Otome, subt Static ze nu?
Kunnen we dat niet een beetje sturen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij http://www.dmx-anime.nl/anime/842.html (over Cowboy Bebop op TMF) zag ik dit staan tussen de reacties:
[..]
Dus hopen dat het een succes wordt, dan kunnen we misschien meer anime verwachten.
Apart topic voor Cowboy Bebop? Is er alquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
Er kan sowieso wel even een apart topic voor geopend worden... woensdag, ofzo.
Ik heb nu alle afleveringen van Samurai Champloo gedld en tot episode 8 gekeken en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Leuk getekend, apart sfeertje, grappige verhaallijn en veel verwijzingen naar Nederlandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnVerder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
Het is idd wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik heb nu alle afleveringen van Samurai Champloo gedld en tot episode 8 gekeken en ik moet zeggen dat het me wel bevalt.
-knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
is best een goeie serie, maar soms wat moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Hopey het volgende:
Of Fantastic Children?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het verschil eigenlijk tussen 'subs' en 'dubs'. kep echt geen idee.
iemand zei net op een torrent trackerquote:"als het maar geen engelse dubbs zijn, subs vind ik wel oké"
[ Bericht 31% gewijzigd door SureZal op 02-11-2005 21:14:26 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef SureZal het volgende:
OMFG!Dubs is gesproken (nagesynchroniseerd) en subs zijn ondertitels volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het verschil eigenlijk tussen 'subs' en 'dubs'. kep echt geen idee.
iemand zei net op een torrent tracker
[..]
Dus engelse dubs is engels gesproken en engelse subs is engels ondertiteld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Hopey het volgende:
Dubben is nasynchroniseren in engels, dus alles in het engels gepraat met voiceactors.
En subs zijn subtitles, ondertitels.
Zo was het als ik goed had.ty for the info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap niet dat iemand Bleach afleveringen gaat opsparen![]()
als ze eenmaal uit zijn en je moet ze nog kijken, oké. Maar dude, waarom opsparen elke week wachten vind ik juist wel iets hebben![]()
(maar goed, ieder zn 'ding')すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |