Radioshowsquote:Jonas Steur , born in 1982 in the belgian village Hamont-Achel, was already interested in music since he was very young. Influenced by the classical music of his mother and the 70's progressive rock of his father he got a taste for both beautifull melodic and electronic music.
After messing arround with cheap little casio keyboards and old equipment from his dad, at age 15 he bought himself a mixer and some turntables with his little savings. After a while his dj hobby revived his interest in creating music himself so he started messing arround again.
When he was 17 he signed his first track (Silvertear - So deep) to the belgian label A&S , this was a coproduction with producers Pascal Schutters, Roeland Tijskens and Christophe Chantzis (Absolom, Dj Jan-Xsanto, Ian van dahl...) and Erik Vanspauwen (Ian van dahl).
After doing a track for the first Ian van dahl album (A.C.E., Tomorrow) he started looking for a better place to go with his music and at the end of 2003 he signed the first Estuera tracks (Travels/ 7 clouds) to Tiesto's Black hole recordings.
After that things started to move really fast. The project 'Estuera' is getting really succesfull with already several tracks signed to Tiesto's personal label magik muzik, joining the ranks of Mojado, Mark Norman, Fred Baker and such. Estuera - Tales from the south never left Tiesto's record box since the man got it, playing it almost everywhere he went. Also the project 'Propylon' is signed on black hole's legendary In trance we trust sublabel. With tracks played by Tiesto, Armin, Ferry + a lot of the other big trance jocks and making remixes for Dj Ton TB, Re:locate and Fabbx, Jonas' producing carreer is really exploding.
Jonas is also focussing on his dj carreer again, playing relaxed as well as the more energetic techy tracks. Blending his own producing style with his taste for grooves and melodies.
Je mag aansluiten achter Jackson.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef da_rippah het volgende:Hoi!
Hey m-kay, jij zegt dat je Ableton zo vet vind, dan moet je het me toch eens uitleggen! Ik had het eens gedownload maar ik snap er echt geen kloot van.
je kan er ook leuk mee producen!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je mag aansluiten achter Jackson..
Als het een beetje meezit komt trouwens vanavond m'n eerste ableton mix online..
Niet mee eens... vind de remix erg maar dan ook erg goed te pruimen. Ik begrijp wel wat je bedoelt met inslaap vallen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik ben hem nu al weer zat eigenlijk, veels te traag gaat die voorbij vind ik, val zowat in slaap bij die plaat, die coldharbour mix vind ik echt nergens op slaan zeg...
had wel iets beters uit mogen komen, uit zo'n samenwerking
Ik ook niet, tot vanmiddagquote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef jackson het volgende:
Wist helemaal niet dat dit topic in de maak stond.. althans met als naam Jonas Steur.
Ziet interessant uit, haal hem nu binnen. Dan kan ik straks in de trein luisterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef m-kay het volgende:
Jeuj, mijn eerste probeersel met Ableton Live is online. Ik ben er zelf erg tevreden over, maar ben uiteraard ook benieuwd wat jullie vinden..
m-kay - Summer Sessions
-knip-
Om Dekay nou trance te gaan noemen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef marciemarcs het volgende:
En er wordt nog steeds niet ingegaan op mijn Matthew Dekay CTT Name
*zucht*
Met Jonas Steur is uiteraard ook niets mis..
Dekay is idd geen trance maar Ozgur Can ook niet en die heeft wel de eer gehad om als topic titel te fungeren..quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
Om Dekay nou trance te gaan noemen...
stel een CPT voor! hehe
Zuiverheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef m-kay het volgende:
Jeuj, mijn eerste probeersel met Ableton Live is online. Ik ben er zelf erg tevreden over, maar ben uiteraard ook benieuwd wat jullie vinden..
m-kay - Summer Sessions
01. Way out West - Killa
02. Perasma - Swing to harmony (Gabriel & Dresden remix)
03. Markus Schulz ft. Departure - Without you near
04. Andain - Beautiful Things
05. Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life
06. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden remix)
07. Jose Zamora & Damian DP ft. Paladay - Transatlantic (Andy Moor remix)
08. David West ft. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
09. Jonas Steur - Silent Waves
10. Agnelli & Nelson - Shiver (John O'Callaghan remix)
11. Sander van Doorn - A.K.A. (Sander remix)
12. Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed remix)
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1Y2VR21U12JAM02RQ2Y27RYLF8
Die worden voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef marciemarcs het volgende:
even wat album nieuws van verschillende producers/ Dj's
alle albums komen deze maand of volgende maand uit
Solarstone - Destination 1
Disc 1:
1. allure - the loves we lost - tilt remix - solarstone intro edit
2. descent - clockwork
3. sound fiction - hydrolove
4. jose amnesia - second day
5. solarstone + jes - like a waterfall - destinations mix
6. funabashi - daylight
7. jonas steur - castamara
8. tilt - new day - david west remix
9. recluse - emotional void - jussi polet destinations mix
10. way out west - killa - dj orkidea remix
11. re:locate - distant heartache
12. mike shivver - feelings - garden state of dub remix
13. aquateca - kohwai
14. solarstone + elizabeth fields - speak in sympathy - accapella
15. dj orkidea - embrace - super8 + orkidea mix
Disc2 :
1. action level - topless
2. exalted - cyberflight - exclusive destinations mix
3. ronski speed - 2day
4. zehavi + rand - electrostatic damage - jussi polet destinations mix
5. yanave - amethyst
6. summer sessions - blossom
7. skyscraper - the hymn - duende destinations remix
8. alex morph - new harvest - human blue mix
9. haylon - starfighter
10. drax and mac - must have been a dream
11. menno de jong - tundra
12. solarstone - release - zehavi + rand remix
13. duderstadt - mahananda
14. filo + peri - dance with a devil
15. edwin york - here we go
16. solarstone - the calling - afterhours mix
The Thrillseekers - Night Music Volume 1
CD1 - 'The DJ'
01. The Thrillseekers - By Your Side (Original Mix)
02. Above & Beyond + Andy Moor - Air For Life (Original Mix)
03. FB - Who's Knockin'? (Ferry Corsten Remix)
04. AR52 - Piiska (Original Mix)
05. Kay Stone - Alone (Original Mix)
06. Skyform - Infinite (Sunquest Remix)
07. Haylon - Starfighter (Original Mix)
08. Summer Sessions Feat. Michele Smith - Blossom (Haylon Remix)
09. Acues & Elitist - Zonderland (8 Wonders Remix)
10. Jose Amnesia Vs. Serp - Second Day (Martin Roth Remix)
11. Sander van Doorn - A.K.A. (Original Mix)
12. Orkan - Shibuya (Got Drums? Remix)
13. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
14. Mike Koglin - 1:1.618 (Original Mix)
15. A Force Feat. Yahel - Behind Silence
The tracklist for the 2nd CD, 'The Producer', which features an abridged compendium of Steve's remix work will run as follows:
CD2 - 'The Producer'
01. Pulser - Square One
02. 8 Wonders - The Morning After
03. Armin van Buuren Pres. Alibi - Eternity
04. Lange - Sincere For You
05. Free Radical - Surreal
06. Witness Of Wonder - Emotion In Motion
07. Usual Aspect - Mr Blue
08. Evolve - Safe To Dream
09. The Thrillseekers Pres. Hydra - Affinity
10. Sholan - Can You Feel (What I'm Going Through)
11. Ferry Corsten - Sublime
12. Jan Johnston - Calling Your Name
Mark Norman - Synchronity
Disc 1 (album):
01. Fading Ground
02. Touch Down
03. False Vegas
04. T34
05. Teardrops
06. Surreal
07. Phantom Manor
08. Brasilia
09. Medusa
10. Overkill
Disc 2 (bonus mix):
01. Tell Me
02. Total Seduction
03. Shine
04. Faith
05. Feelings
06. Stream
07. Rush
08. Above
09. Return 2 Eden
*ahum*quote:Armin van Buuren Pres. Alibi - Eternity
yep thrillseekers remix héquote:
Whoohoooo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Zuiverheid kent geen tijd. Loepzuiver zoals het hoort. Niet het echte werk maar wel erg stoer. Ik ben ook bezig met ableton. Verwacht binnen 2 weken ook mijn eerste ableton mix.
m-kay - Summer Sessions
Ik bedoel dat Alibi 2 mensen zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
yep thrillseekers remix hé
staat toch al het remix werk
haha j weet ik, ik had ook liever: Tiësto ft. Armin van Buuren gezienquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Alibi 2 mensen zijn![]()
http://www.discogs.com/artist/Alibi
Eternity blijft 1 van m'n favorieten![]()
verrast mij ook, is nl totaal geen chill trance...quote:Op zondag 25 september 2005 10:26 schreef Messenga het volgende:
Heb nu Angels Chill Trance Essentials, verrast me toch aardig qua stijl, is mooi
klinkt zeer goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef m-kay het volgende:
m-kay - Summer Sessions
01. Way out West - Killa
Volgens mij moet je eerst luisteren voordat je oordeeltquote:Op zondag 25 september 2005 11:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
verrast mij ook, is nl totaal geen chill trance...
Volgens mij kent de betreffende user 70% van de tracks wel door ze zo te lezen. Er staan voor mij ook zeer veel bekende platen op dus hoef ik het album niet eerst te horen lijkt mequote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst luisteren voordat je oordeelt
Ik weet overigens niet wat men onder chilltrance verstaat maar de meeste platen misstaan niet in een gewone tranceset. Beetje vreemd gekozen naam lijkt me het wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 11:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
verrast mij ook, is nl totaal geen chill trance...
Lijkt me wel, ze hebben de tracks zo ge-edit dat het heel rustig aanhoort.quote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij kent de betreffende user 70% van de tracks wel door ze zo te lezen. Er staan voor mij ook zeer veel bekende platen op dus hoef ik het album niet eerst te horen lijkt me.
Oud of nieuw, de plaat wordt er niet minder op natuurlijk, dus die discussies houden we achterwegequote:Op zondag 25 september 2005 14:24 schreef Malebolgia het volgende:
op het gevaar af dat ik een (voor jullie) bejaarde track ophemel:
Wat is Adam White Presents Angel Dust - Chimera toch een superlekker nummer! Beetje in de stijl van Above & Beyond ft. Andy Moor - Air For Life, heerlijke vocaltrance
Komt van MI 2 af hequote:Op zondag 25 september 2005 14:24 schreef Malebolgia het volgende:
op het gevaar af dat ik een (voor jullie) bejaarde track ophemel:
Wat is Adam White Presents Angel Dust - Chimera toch een superlekker nummer! Beetje in de stijl van Above & Beyond ft. Andy Moor - Air For Life, heerlijke vocaltrance
owk als dat zo is wil ik wel een poging wagenquote:Op zondag 25 september 2005 13:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze hebben de tracks zo ge-edit dat het heel rustig aanhoort.
goede mix m-kay, maar mist toch de charme van de verschillen die je in vinyl hoort (geluid enzo), ik mis altijd de charme in computermixen en bovendien kunnen veel mensen zo gemakkelijk een mix maken...quote:Op zondag 25 september 2005 17:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ga nu zo naar m-kays mix luisteren. Tracklist zag er veelbelovend uit. En natuurlijk gemaakt in Ableton.
Je kan er altijd nog in Cool Edit een vinyl filter overheen gooienquote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
goede mix m-kay, maar mist toch de charme van de verschillen die je in vinyl hoort (geluid enzo), ik mis altijd de charme in computermixen en bovendien kunnen veel mensen zo gemakkelijk een mix maken...
maar platenopbouw is vet jah
Ableton heeft een aantal vinyl-filters, van kraakjes tot dikke tikken, hij kan alles...één draaitafel, honderd draaitafels, geen probleem, respect the skillz.quote:Op zondag 25 september 2005 17:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog in Cool Edit een vinyl filter overheen gooien.
En Ableton heeft (óf had) een rijbewijs!quote:Op zondag 25 september 2005 17:21 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ableton heeft een aantal vinyl-filters, van kraakjes tot dikke tikken, hij kan alles...één draaitafel, honderd draaitafels, geen probleem, respect the skillz.
Ach, dat zijn inderdaad twee aparte dingen. Live mixen is leuk en een foutje is dan ook niet erg. Zo'n cd mix probeer ik zo perfect mogelijk te maken, en daarvoor is een pc gewoon erg handig. Een foutje die je live maakt blijf je anders iedere keer horen als je je mix luisterd, met een pc-mix zit die fout er gewoon niet in.quote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
goede mix m-kay, maar mist toch de charme van de verschillen die je in vinyl hoort (geluid enzo), ik mis altijd de charme in computermixen en bovendien kunnen veel mensen zo gemakkelijk een mix maken...
maar platenopbouw is vet jah
En is vaak dronken.quote:Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
En Ableton heeft (óf had) een rijbewijs!![]()
Helemaal mee eens... maar het is wel een vette tool. Gaat alleen we erg makkelijk. En doordat je geen EQ gebruikt om te mixen krijg je van die typische overgangenquote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
Geen EQ? Je kan toch wel de freq's aanpassen?quote:Op zondag 25 september 2005 17:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... maar het is wel een vette tool. Gaat alleen we erg makkelijk. En doordat je geen EQ gebruikt om te mixen krijg je van die typische overgangen
Zou goed kunnen maar daar is in M-kay zijn mix weinig van te horen. Ook in ASOT verdenk ik Armin er nogal eens van gewoon te knippen en plakken.. beetje infaden boem erin!quote:Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Geen EQ? Je kan toch wel de freq's aanpassen?
Dat is dan niet zo mooi als wij het niet horenquote:Op zondag 25 september 2005 19:06 schreef m-kay het volgende:
Natuurlijk gebruik is wel een EQ, overal zelfs, alleen jullie horen het niet!.
ze had wel een cd in haar auto aanstaan wat erg verdacht klonk!quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef m-kay het volgende:
Als je dan ff die Armada promo's aan da_rippah geeft, dan ript die ze even..
Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef _Supreme het volgende:
Ik was met een vriend dit weekend in Utrecht. Die vriend had een nicht wonen daar in Utrecht, en we begonnen een beetje te praten. Wat bleek, ze gaat over een maandje bij Armada werken. Ze is deze zomer al overal bij geweest, in Amnesia en Miami enzo. erg gaaf.
Ze is gewoon met mannen als Markus, Remy en Armin op stap geweest. Ze zij nog dat de vrouw van Markus echt zo'n typische Amerikaanse over-the-top vrouw was.
zucht.
maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ach, dat zijn inderdaad twee aparte dingen. Live mixen is leuk en een foutje is dan ook niet erg. Zo'n cd mix probeer ik zo perfect mogelijk te maken, en daarvoor is een pc gewoon erg handig. Een foutje die je live maakt blijf je anders iedere keer horen als je je mix luisterd, met een pc-mix zit die fout er gewoon niet in..
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.
bij demo's insturen kan men de verschillen tussen computer en live flink horen, daarom worden computermix demo's niet echt geaccepteerd...
maar verder is het cool, beetje pielen enzo op de pc![]()
red blue purple is anders ook héél erg lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 16:53 schreef Soldier2000 het volgende:
* Soldier2000 is helemaal gek op Marco V - Second Bite (Album Extended)
Erg goed van Marco V![]()
weet ik niet helemaal precies, Armada bestaat uit Armin, Maykel en Davis. Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?
Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsenquote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!![]()
Nou dat gaat dolle pret worden natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsen
En dinsdagavond 19.00, de 'Armin van Buuren Special' op TMF, ik zag al flitsen van d-dance voorbij komen
Niveau weer he!quote:Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsen
zeker weten van niet!quote:Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef hp22 het volgende:
Zeg, wie gaat er eigenlijk naar Armin Only? Ik ga deze week even een kaartje halen
Tof dat Chus & Ceballos daar ook draaien maar Armin Only in Ahoy vind ik toch iets bijzonderderquote:Op maandag 26 september 2005 17:57 schreef marciemarcs het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet want Matthew Dekay gaat ook ergens draaien.. Panama ofzo
keuze makkelijk gemaakt
edit: Earth in de Paradiso
Vanmiddag 200v in de auto geluisterd, maar red blue purple is idd een best lekker nummer.quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
red blue purple is anders ook héél erg lekker![]()
Erg goed punt ja! Ik heb nog nooit het volle pond betaald voor een UDC feestquote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef marciemarcs het volgende:
mwoah, armin gaat me ongetwijfeld toch weer teleurstellen. Misschien dat mijn mening hierover nog verandert.
tip trouwens: denk dat het niet uitverkocht gaat raken en aangezien UDC nooit zo moeilijk doet met gratis kaarten versturen zou ik ff wachten met een kaartje kopen. Ben daar al een keer de mist mee ingegaan met Dancevalley
1e ronde gestemd, en de catagorien waar ik op heb gestemd en daarbij de opties staan er allemaal inquote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef scarefreak het volgende:
Voor de mensen die het wat intresseerd:
http://www.release-danceawards.nl/ (de lijst die toch ondergeschikt aan DJMag zal blijven)
even stemmen voor de 2de ronde, en als dank gratis 3 downloads op dance-tunes.com voor het uitkiezen.
Mén, wat een bagger.quote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef scarefreak het volgende:
Voor de mensen die het wat intresseerd:
http://www.release-danceawards.nl/ (de lijst die toch ondergeschikt aan DJMag zal blijven)
even stemmen voor de 2de ronde, en als dank gratis 3 downloads op dance-tunes.com voor het uitkiezen.
idd kan weinig goede mp3's vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef m-kay het volgende:
Damn, wat een kutsite zeg, dat Dance-Tunes.!
Calling the shots vind ik net zo'n nummer die ze van mij van die cd mogen afgooienquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Vanmiddag 200v in de auto geluisterd, maar red blue purple is idd een best lekker nummer.
Calling the shots vind ik ook wel lekker, beetje apart, maar lekker.
Denken ze dat ik geld teveel hebquote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef hp22 het volgende:
TIESTO.COM presents: TIËSTO
+ Ton T.B & Phynn
Zaterdag 3 december 2005
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 42,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur, einde 07.00 uur
Tijs gaat 6 uur draaien
Even afwachten hoe de line-up van innercity wordt (dit is trouwens in plaats van het in eerste instatie verplaatste 4 seasons feest met guetta en montana)
Eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Denken ze dat ik geld teveel hebLijkt me best een leuk feest, maar 45 euro voor een kaartje wordt toch wel een beetje veel.
![]()
ben der waarschijnlijk bij, 6 uur toch weer vetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef hp22 het volgende:
TIESTO.COM presents: TIËSTO
+ Ton T.B & Phynn
Zaterdag 3 december 2005
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 42,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur, einde 07.00 uur
Tijs gaat 6 uur draaien
Even afwachten hoe de line-up van innercity wordt (dit is trouwens in plaats van het in eerste instatie verplaatste 4 seasons feest met guetta en montana)
idd zeg, zo gejat van andere artiesten...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Calling the shots vind ik net zo'n nummer die ze van mij van die cd mogen afgooien
Ja inderdaad de begin tracks zijn de beste! En vooral second bite is erg goed, naar mijn mening de beste!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd zeg, zo gejat van andere artiesten...![]()
verder vind ik het wel een lekker cdtje vooral de begintracks, de wat softere shizzle op de cd!![]()
Ik vind travelling light echt heilig!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef marciemarcs het volgende:
Vandaag in de trein nog naar de cd van Markus Schulz geluisterd en er staan toch best vette platen op.
De plaat met Airwave is erg goed gelukt en staan een paar mooie vocale platen op.
Hier sluit ik me wel bij aan!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben der waarschijnlijk bij, 6 uur toch weer vet
en HMH is altijd goed sfeertje![]()
idd lekker pop/rock, net of dat er iemand live heeft zitten drummen daar, die snare klinkt zo coolquote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef marciemarcs het volgende:
New Dawn is toch wel dé plaat op de cd..
Ja IC moet wel met een monster line-up komen om mij te overtuigen maar ik wacht het af, die wordt maandag bekend gemaakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef marciemarcs het volgende:
Hmm als ik terug denk aan het ISOS 4 feestje....![]()
Is idd veel geld maar naar innercity ga ik waarschijnlijk toch niet. Jammer dat ze Ton TB en Phynn er bij hebben gezet. Die boeien me voor geen meter
waar gaat het over...?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
SPAM
Allemaal even voten voor "Blossom":
http://www.anjunabeats.com/forum2/index.php?showtopic=5632
/SPAM
Nieuwe tune van Sunquest in TATW.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind travelling light echt heilig!
IC is altijd vetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja IC moet wel met een monster line-up komen om mij te overtuigen maar ik wacht het af, die wordt maandag bekend gemaakt.
okquote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nieuwe tune van Sunquest in TATW..
Nice nice.... dit keer moet de line-up me echt aanspreken om weer te gaan. Het is altijd erg tof maar wel ultra druk en dat ben ik een beetje zat daarzoquote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Tomaz het volgende:
[..]
IC is altijd vet![]()
Ik ga mooi mijn 5-jarig jubileum vieren![]()
IC alweer voor de 5e keer? Chapeau.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Tomaz het volgende:
[..]
IC is altijd vet![]()
Ik ga mooi mijn 5-jarig jubileum vieren![]()
Ik ben dan ook al 22quote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
IC alweer voor de 5e keer? Chapeau.![]()
Ouwe taaie bok!quote:
Erg goeie mixquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef m-kay het volgende:
m-kay - Summer Sessions
01. Way out West - Killa
Ben er trots op en geniet van 't live mixen vent! Zodra je de status van een Armin bereikt hebt mag je ook eens een mixje via ableton in 3 minuten in elkaar flansen! Live is de shit!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan niet over weg met AbletonIemand een Nederlandse tutorial
?
Oef, beter laat dan nooit dan maar hequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Erg goeie mix. Tis erg okee vulling van mijn ipod
.
Wat zijn eigenlijk de betere nummers/mixen van Mark Schulz? Ik ontdek em nu pas via de bovenstaande mix.
volgens mij is het tijd dat je met een proffesioneel iemand gaat praten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:15 schreef _Supreme het volgende:ik had vannacht over Markus Schulz gedroomd.
Ik was bij een of ander Tiesto optreden, en ik stond ergens backstage.
Toen zag ik Markus en ik gaf hem een handje. Vervolgens begon hij een heel verhaal op te hangen over dat zijn vrouw gisteren was bevallen van een kindje, en dat ze zo schreeuwde dat het pijn deed. Heel raar.
Als die er nog wat mee kan.....shit zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:20 schreef Xantra het volgende:
[..]
volgens mij is het tijd dat je met een proffesioneel iemand gaat praten...
Ableton-mixen maken voor in de auto en op den mp3speulert is de shit! Je kan lekker platen mixen die je zelf goed vindt en het is nog haarzuiver ook. Heeft nix te maken met welke status je al dan niet bereikt heb... maar dat is logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ben er trots op en geniet van 't live mixen vent! Zodra je de status van een Armin bereikt hebt mag je ook eens een mixje via ableton in 3 minuten in elkaar flansen! Live is de shit!
Join the anti-ableton club!![]()
Now playing » Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix) [Singles] [10:55m | 192kbps | 15,00MB] «quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:39 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Oef, beter laat dan nooit dan maar he
Check om te beginnen vooral:
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Mix)
Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Remix)
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Markus Schulz - First Time / Electro Hairspray
Markus Schulz Presents Elevation - Largo
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)
En natuurlijk z'n nieuwe album: Without you near!
Om mee te beginnen he!![]()
misschien wel z'n beste remixquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing » Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix) [Singles] [10:55m | 192kbps | 15,00MB] «.
Die mag je skippen, erg slecht album. Veel te veel trance en vocals en geen Coldharbour sound. En dat uit mijn mond (zie sig).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:39 schreef Tomaz het volgende:
En natuurlijk z'n nieuwe album: Without you near!
Er lijkt mij niks mis mee dat er ook andere geluiden te horen zijn. Zou erg saai als een artiest vast blijft houden aan een bepaalde sound. Een beetje variatiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die mag je skippen, erg slecht album. Veel te veel trance en vocals en geen Coldharbour sound. En dat uit mijn mond (zie sig).
mee eens!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die mag je skippen, erg slecht album. Veel te veel trance en vocals en geen Coldharbour sound. En dat uit mijn mond (zie sig).
het gaat er om dat je een sound van een artiest verwacht en dan luister je de cd en zit er erg veel kaas op! Van schulz verwacht ik wat rustige trance...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er lijkt mij niks mis mee dat er ook andere geluiden te horen zijn. Zou erg saai als een artiest vast blijft houden aan een bepaalde sound. Een beetje variatie
Bovendien is er nooit te veel trance
Ja, mee eens erg lekker. Alleen jammer dat hij uit isquote:Op zondag 2 oktober 2005 04:08 schreef star_gazer het volgende:
Zeg lieve kinders, wat vinden wij van Andy Moor-Halcyon (Alex M.O.R.P.H. Remix) ???
Ik vind het persoonlijk een geweldige mix
Zo, dat maak je ook niet elke dag mee! Je zal dat ding maar op je kop krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef jackson het volgende:
Apart detail was een knaap die tegen de monitorspeaker aan liep die vervolgens in de DJ booth flikkerde. De DJ zelf besloot het aparaat maar half te vangen/ van zich af te duwen. Beetje jammer dat bij deze actie een gloednieuwe CDJ200 1 verdieping lager belanden.... helemaal naar de tering op de grond lag. Niemand gewond ofzo maar ik schrok me kapot want dacht dat die monitor speaker naar benede kwam.
in de lokale disco waar ik vroeger werkte, klapte een keer de main-speakers van het podium op iemands rug, die gast was gelijk bewusteloos en moest naar ziekenhuis, het gebeurde een meter van me vandaan dus ik had geluk!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:24 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zo, dat maak je ook niet elke dag mee! Je zal dat ding maar op je kop krijgen
En ik zat thuis aan de balansen en liquiditeitsbegrotingen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef jackson het volgende:
*verhaal*
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
in de lokale disco waar ik vroeger werkte, klapte een keer de main-speakers van het podium op iemands rug, die gast was gelijk bewusteloos en moest naar ziekenhuis, het gebeurde een meter van me vandaan dus ik had geluk!
maar was wel erg ziek
Ja... zonde... het was een gezellige avond. Niet bijzonder maar gewoon gezellig. Den Bosch is okequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
En ik zat thuis aan de balansen en liquiditeitsbegrotingen...
Woehoeeeequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
't Zoetzand
![]()
Een mooie tijd in m'n levenWat kreeg ik toen veel goldstrike en jenever weg zeg!
![]()
Goldstrike is idd middelbareschool zuipmateriaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:14 schreef Xantra het volgende:
[..]
Woehoeeee![]()
goldstrike, jah daar is elke 14-15-16 jarige aan onder gegaan, wat heb ik veel van die kereltjes goldstrike zien kotsen zeg![]()
en jah zz was altijd weggeven van drank jah![]()
Ik denk dat ik er nu nog harder aan onder zou gaan.... als ik het ruik dan ben ik al zat van die troep. Maar vroeger wel veel gedronken jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:14 schreef Xantra het volgende:
goldstrike, jah daar is elke 14-15-16 jarige aan onder gegaan
Spywarequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Tomaz het volgende:
heerlijk die nostalgie!
nu die spyware nog van m'n pc af...![]()
De officiële verkoop is nog niet eens begonnen dus dat lijkt me geen probleemquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef Veersesmurf het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig op Innercity![]()
zouden er nog veel kaartjes zijn voor Tiësto in de HMH?
Je kan ze idd nu al bestellen via de tiesto site (inloggen en dan op de 'interactive' pagina kijken)quote:Pre sale through www.tiesto.com starts Saturday October 1st. Regular ticketsale starts Wednesday October 12th at 10 AM through Ticket Service at the bigger post offices, VVV's and GWK's, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl and the familiar presale addresses.
yep heb ze al besteldquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:08 schreef Veersesmurf het volgende:
afgelopen zaterdag zouden er toch al kaartjes via de site van tiesto verkocht worden? en dan woensdag om 12 uur zou het bij ticketbox e.d. kunnen...
Gaat hem voor mij ook niet worden dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef da_rippah het volgende:
Haha, die line-up van ICAnders gooi je ff het roer om inderdaad
nigga nigga what!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef da_rippah het volgende:
Haha, die line-up van ICAnders gooi je ff het roer om inderdaad
Teqneau ofzo? Hip hop junkie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Een huisgenootje van mij gaat nu juist wel naar iC.
Dan weet je al weer wat voor typ ze is![]()
Nee zo'n "ik ga altijd naar feesten maar de muziek boeit me niet".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Teqneau ofzo? Hip hop junkie?
Kaas-fan? Is ze lesbisch?
Cultuur barbaar dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaat ze al jaren naar Innercity, heb ik het over Benjamin Bates. Reactie "wie...?".
het is echt KAAS!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef hp22 het volgende:
Ik zag vanavond in boulevard dat Ferry een remix van een Marco Borsato nummer gemaakt heeft en staat op de cd 'made in holland', geschenk van de muziek 10-daagse. Wat ik er van kon horen klonk lekker
zegt diegene die het heilige Touch Me voor kort niet kendequote:
VA-Renaissance_presents_Nic_Fanciulli-RETAIL-2CD-2005-tronikquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
kleinenberg,bates,rachmad, nic fanciulli en rodriguez zijn wel cooltjes![]()
jah moet ik nog ff van iemand zien te downlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
VA-Renaissance_presents_Nic_Fanciulli-RETAIL-2CD-2005-tronik
Woei!
nieuwe dan maarquote:
Je bedoelt die van Rising Star?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
zegt diegene die het heilige Touch Me voor kort niet kende![]()
*intikkertje, kon het niet laten![]()
![]()
rui da silva - touch mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Rising Star?
Die heb ik op vinyl al een tijd ... dus... ik volg em even niet
Oohja...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
rui da silva - touch me
waar me brilliant saturday mee begon weet je nog
Mijn auto blijft ook heeel rustig op dezelfde plaats staan die avondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat hem voor mij ook niet worden dit jaar.
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:06 schreef hp22 het volgende:
Armin Only kaartje is binnen
En morgen Özgür Can!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenwoehoe
En die heb ik gelijk ook maar even besteld, woeiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenwoehoe
Ook gewoon doen men!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef marciemarcs het volgende:
haha wordt weer een gezellig feestje dus!
Ik zit alleen erg te twijfelen over Armin Only..
Na het zien van de website heb ik er toch wel zin in
quote:
Ik riep het al tijden tegen je... helden spulquote:
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef da_rippah het volgende:
Pfoe, beatmatchen valt echt niet mee, ik vind het vooral moeilijk om erachter te komen welke track nou voor of achter loopt op de anderMaar goed, ik heb wilskracht genoeg om het te leren denk ik. Net voor het eerst in mijn leven 15 minuten geprobeerd te beatmatchen, vind je het gek dat het niet lukt
Goede tip inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komt
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
Dat doe je toch nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
quote:
Ondanks de prijs, zit ik er toch aan te denken. Met name dankzij het fantastische vorige feest daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:58 schreef hp22 het volgende:
hp22
WebForce
Xantra
Marciemarcs
Veersesmurf
Vul maar aan
Ik vind hem wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
De Bestemming (Ferry Corsten Remix)grappig om eens Nederlandstalige trance te horen!
Geinig... ik zag je nog lopen ja!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef pulsar2kx het volgende:
* pulsar2kx laat zich ook maar weer eens een keer in deze reeks zien
Ozgur was fantastisch gisteravond. En dat geldt overigens ook voor C-Jay en de afsluiter, echt lekker allemaal
Had me dan ff aangesproken! Ik wist helemaal niet dat er zoveel fokkers nog zouden gaan dan, alleen van Markzman en hp22 wist ik tquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:36 schreef jackson het volgende:
Geinig... ik zag je nog lopen ja!
Was echt top gisteravond. Echt een van de betere avonden uit. Mede dankzij een goeie vriend van me die in Utrecht woont dat het top was(slapen enzo daar). Erg veel pils weer gedronken en de sfeer zat er meteen al in bij mij. Had wat drukker mogen zijn maargoed.
Ozgur ramde echt als een dolle! 134Bpm en alles kapot/rambambam muziek... top! Echt een vette style muziek die ik liever niet in een hokje prop.
Ik dacht nog wel... die komt me vaag bekend voor... maar wist et niet zeker. Kom zovaak mensen tegen die een bekend gezicht hebben dus dacht... ach.. et zal welquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:34 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Had me dan ff aangesproken! Ik wist helemaal niet dat er zoveel fokkers nog zouden gaan dan, alleen van Markzman en hp22 wist ik t. Had ook geen idee hoe jullie eruit zouden zien, alleen Markzman had dan toevallig een herkenbare kop
heb trouwens ook een ozze remix van cirez d, ook vetquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:58 schreef hp22 het volgende:
Pryda - Aftermath,[b]![]()
[b]Cirez D - Knockout (!!!!), Ik op plaat hebben Woohooooe steengoed die plaat![]()
camera nodig?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:30 schreef Tomaz het volgende:
Lieve () CCT-ers, let op:
Vrijdag 21 oktober ga ik inclusief perspas, backstage-pas en Betuwe Radio-outfit naar het festival Maarheeze om daar de aanwezige dj's te interviewen! Samen met mijn Dance Attack collega stel ik een leuke vragenlijst op om o.a. samen met Johan Gielen en Cor Fijneman een leuk gesprek te kunnen voeren! Dus hebben jullie nog dringende vragen, stuur ze door!
Haha, ze zijn weer puik!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef hp22 het volgende:
Vanvond wordt er een guestmix van mij uitgezonden in Gabe De Wielen's Magical Theories, het begint om 11 uur en mijn mix komt rond half 1 voorbij. Morgen post ik de set hier ook, in betere kwaliteit
En nog wat foto's van zaterdag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's een maat van hp22!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik sta ook nog een keer op de foto, wie heeft die gemaakt eigenlijk
Ik vind em echt verre van cool die koptelefoon. Om te zien vind ik em bagger. Maar eerlijk is eerlijk het is van monsterlijke kwaliteit en beter dan die van mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
camera nodig?
edit: coole koptelefoon heeft die ozze zeg
haha naja smaken verschillen, ik vind het een keer wat anders dan vaak bij andere het zilverequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind em echt verre van cool die koptelefoon. Om te zien vind ik em bagger. Maar eerlijk is eerlijk het is van monsterlijke kwaliteit en beter dan die van mij
Maar wat was ozze vet zeg(alsin muziek). Ik zie dat ik de fotodans ben ontsprongen wat de pret niet drukt
Verdraaid lekker setje zeg! Heb genoten!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef hp22 het volgende:
Vanvond wordt er een guestmix van mij uitgezonden in Gabe De Wielen's Magical Theories, het begint om 11 uur en mijn mix komt rond half 1 voorbij. Morgen post ik de set hier ook, in betere kwaliteit
Thx!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Verdraaid lekker setje zeg! Heb genoten!![]()
Volgens mij niet, maar een paar maanden geleden draaide hij wel genoeg vinyl in de Astaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:18 schreef da_rippah het volgende:
Heeft ozgur nog wel vinyl aangeraakt? Slechte zaak dat jan en alleman maar overstapt op CDR
Vinyl.... euhmmm... zwarte pannenkoeken? Pret-schijven? Herrie-plateaus ? Zwarte rakkers? langspeelplaten? Die dingen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:18 schreef da_rippah het volgende:
Heeft ozgur nog wel vinyl aangeraakt? Slechte zaak dat jan en alleman maar overstapt op CDR
heeft die zeker weten gelijk in!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef da_rippah het volgende:
Laatst nog een hele discussie mee gehad met een gast uit een platenzaak in den haagHij zat te zeiken dat die CD's allemaal zo kut klonken en dat sommige DJ's (chuckie
) hun cd's meestal zelf hadden opgenomen, met niet al te goede kwaliteit
![]()
Was zeker een gezellige bende daar!quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:58 schreef hp22 het volgende:
En nog wat foto's van zaterdag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, was geen flikker aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Was zeker een gezellige bende daar!![]()
United in Trance is goed bezig, 29e ook al thrillseekersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:32 schreef hp22 het volgende:
Dat er de 29e 'United in trance' plaatsvindt in de Asta wisten we al, maar 18 november is de 2e editie al met o.a. Above & Beyond, Danjo & Styles en Passiva!
vrijdag 18 november 2005
23:00 - 05:00
Asta
Den Haag
Prijs
Deurprijs: ¤ 10,-
Above & Beyond
Danjo
Jav D
Menno de Jong
Rob Styles
Arctic Quest
Passiva
Progression
Yanave
Ziet er zeker vet uit... zag het in de nieuwsbrief van armadaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef marciemarcs het volgende:
erg goed, dat er eens een keer andere namen geprogrammeerd worden!
Ben trouwens present bij Tiesto in de HMH
ander nieuws:
Matthew Dekay heeft een nieuwe Mixcd gemaakt voor Armada:
== TL ==
ziet er vet uit
rielekst dat het uitverkocht isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef Veersesmurf het volgende:
Lekkere line-up! Als ik niet naar Qlimax ging was dit een mooi alternatief geweest.
*gaat niet meer naar Tiesto, uitverkocht![]()
Ik prefereer ruimtequote:
ja maar ze verkopen er nooit meer dan 8000 dacht ik, bij ISOS4 was er ook lekker veel ruimte en was ook uitverkochtquote:
Dat vraag ik me af of dat uitverkocht was. Misschien net maar er waren tot het laatste moment nog kaarten te krijgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:36 schreef Xantra het volgende:
[..]
ja maar ze verkopen er nooit meer dan 8000 dacht ik, bij ISOS4 was er ook lekker veel ruimte en was ook uitverkocht![]()
dat is het mooie van HMH, altijd ruimte
hmz ow ja ik dacht laatste dag ofzo, maar we zien wel of het druk is, als het maar niet te druk is iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af of dat uitverkocht was. Misschien net maar er waren tot het laatste moment nog kaarten te krijgen
Bij de grote beurt hoor ik vaak Tiesto/ISOS4 nummersquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, kijk ik net de Smaakpolitie, gebruiken ze gewoon Peter Martin - Perfect Wave als achtergrondmuziek.
Smaak voor goeie tunes hebben ze iig wel.
Got it on Vinylquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, kijk ik net de Smaakpolitie, gebruiken ze gewoon Peter Martin - Perfect Wave als achtergrondmuziek.
komt doordat de eindmontage van sbs 9 van de 10 keer door jongeren word gedaan, dus vandaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik wist al dat jij et ook ging zeggenquote:
Mwhehehe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef Xantra het volgende:
hmz Tom kan je je pvd en ferry shirtje allebei aan doen![]()
Ja is cool! Ronald van Gelderen ook wel tof opzich nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef Xantra het volgende:
L.E.F.
date - Friday 28 October 2005
time - 23.00 till 05.00 hrs
line up - Paul van Dyk, Ferry Corsten, Ronald van Gelderen
tickets available at Ticketbox
www.escape.nl
Kun je die niet even ergens uploaden?! Altijd leuk om elkaars mixen te beluisteren! Op dit moment heb ik sets van HP22, Jackson, Xantra, M-kay en mezelf op de Ipod staan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb gisteren middag ff een mark norman mixje gemaakt
01. The Freak Pres. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
02. Mark Norman - Overkill
03. Dj Joop - Sonsuz (Mark Norman Remix)
04. Salt Tank - Sunset Highway (Mark Norman Remix)
05. Smith & Pledger - Forever (Mark Norman Vocal Mix)
06. Mark Norman - Phantom Manor
07. Esmaya - Change Is Coming (Mark Norman Remix)
08. Mark Norman - Stream
09. Mark Norman - Rush
10. Blank & Jones Feat. Elles - Mind Of The Wonderful (Mark Norman Remix)
11. Tiesto Feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
12. Signum - First Strike (Mark Norman Remix)
Wou touchdown er ook in hebben maar dat ging niet![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:01 schreef Tomaz het volgende:
haha!![]()
* Tomaz wil nog steeds een keer z'n masters of hardcore trui aantrekken op een feestje
Ja maar ik kan niet goed mixenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:04 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kun je die niet even ergens uploaden?! Altijd leuk om elkaars mixen te beluisteren! Op dit moment heb ik sets van HP22, Jackson, Xantra, M-kay en mezelf op de Ipod staan!
Verborgen? Dan ken jij Tomaz nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]Uit welk verborgen verleden komt die trui?
Dat dacht ik! Hardcore 4 Life!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Verborgen? Dan ken jij Tomaz niet. Stond laatst nog vol te hakken op Mania hoor [afbeelding]
Wel apart! Ik zo heel taai eens wat mensen bellen om kaarten te gaan bestellen woensdag. Werd wakker om 1uur... kaarten besteld rond 2 uur ofzo. Ik had totaal geen haast, sterker nog wilde het bijna de volgende dag pas doen omdat die site ff niet mee wilde werken. Heb toen toch maar kaarten gekocht (3stuks).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef hp22 het volgende:
Het is nu officieel:
Wednesday October 12th, the regular ticket sales for the TIESTO.COM PRESENTS: TIËSTO event were sold out within a few hours after it started.
Ik ga binnenkort nog naar Outblast B-daypartyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:07 schreef da_rippah het volgende:
Catscan versus Endymion ben ik laatst nog heen geweest! Dolle bende, terror tot 5.00
Vette shit!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:46 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nog naar Outblast B-dayparty![]()
Jahaa... niet verkeerd hehquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:07 schreef Xantra het volgende:
this is everybody on tour is vetter de vet zeg![]()
Top!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:13 schreef AversusZ het volgende:
Aanwezig 3 decemberlaatste keer Tiesto in de HMH met de ISOS 4 release party was echt top
Yooo... ik ga em eens even checken. Maar wat een afschuwelijk lelijke hoes zeg. Althans die hierboven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:20 schreef Xantra het volgende:
nieuwe mix van mij online
Machine Destruction
Op xantra.nl te vinden en te downloaden
hier tracklist:
[afbeelding]
vind je? vind hem wel cool eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Yooo... ik ga em eens even checken. Maar wat een afschuwelijk lelijke hoes zeg. Althans die hierboven.
het gaat toch ook niet om de hoes stelletje zeikerds hahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:25 schreef da_rippah het volgende:
Ik wou t net zeggenDie hoes is niet erg goed Xantra
![]()
hehe, in 't grote betuwe radio contactenboek staat haar nummer iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef Xantra het volgende:
elize is superlekker jah! heb je nummer van haar?het word eens tijd dat ze die jaimy van di-rect maar eens ff opzij zet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |