abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30921546
Summer Sessions - Leuke mix, vette platen, alles strak alleen sommige overgangen klinken toch wat statisch...

200V - Heerlijk album van Marco, knallen

Without You Near - Erg leuke dromerige plaatjes van Markus, zeker beter dan Shivers
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 25 september 2005 @ 18:26:20 #52
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30922016
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Geen EQ? Je kan toch wel de freq's aanpassen?
Zou goed kunnen maar daar is in M-kay zijn mix weinig van te horen. Ook in ASOT verdenk ik Armin er nogal eens van gewoon te knippen en plakken.. beetje infaden boem erin!

Wel een groot voordeel dat ik nu makkelijk mixen kan maken voor in de auto. Hoef dan niet eerst alles op cd en vinyl te hebben om toch een strakke mix te kunnen maken. Ben nu bezig met mijn eerst Ableton mix . Lachen om te doen en dat de overgangen wat statisch aandoen soms maakt mij niet uit. Loepzuiver is gewoon het belangrijkste ook bij het echte mixen.. beetje goeie timing erbij en je hebt een leuke tool om mixen mee te maken.

Ik ga er een hoop plezier aan beleven aan die manier van mixen maken. Gister 2uur mix gedaan met TT en CDJ... dat blijft natuurlijk het echte werk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30922933
Ha, geen EQ gebruiken, malle jongens! .
Natuurlijk gebruik is wel een EQ, overal zelfs, alleen jullie horen het niet! .

Verder is het mixen inderdaad vrij makkelijk, maar daar is het dan ook een leuk programma voor. Ook zijn de overgangen wat statisch, maar ik heb er niet teveel tijd aan besteedt, de mix moest gewoon voor het weekend af. .
Verder kan je er natuurlijk allemaal gave dingen mee doen, maar dat moet ik allemaal nog even ontdekken. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_30923050
Ik vond het een erg toffe mix! Vooral de plaatopbouw was zeer goed uitgekozen. Goeie zondagavond mix .
pi_30924309
Ik was met een vriend dit weekend in Utrecht. Die vriend had een nicht wonen daar in Utrecht, en we begonnen een beetje te praten. Wat bleek, ze gaat over een maandje bij Armada werken . Ze is deze zomer al overal bij geweest, in Amnesia en Miami enzo. erg gaaf.
Ze is gewoon met mannen als Markus, Remy en Armin op stap geweest. Ze zij nog dat de vrouw van Markus echt zo'n typische Amerikaanse over-the-top vrouw was .

zucht.
Tri State. Tri State. !
pi_30924641
Als je dan ff die Armada promo's aan da_rippah geeft, dan ript die ze even. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 25 september 2005 @ 20:24:31 #57
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_30925149
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:06 schreef m-kay het volgende:
Natuurlijk gebruik is wel een EQ, overal zelfs, alleen jullie horen het niet! .
Dat is dan niet zo mooi als wij het niet horen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_30925851
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef m-kay het volgende:
Als je dan ff die Armada promo's aan da_rippah geeft, dan ript die ze even. .
ze had wel een cd in haar auto aanstaan wat erg verdacht klonk!
Tri State. Tri State. !
pi_30927735
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef _Supreme het volgende:
Ik was met een vriend dit weekend in Utrecht. Die vriend had een nicht wonen daar in Utrecht, en we begonnen een beetje te praten. Wat bleek, ze gaat over een maandje bij Armada werken . Ze is deze zomer al overal bij geweest, in Amnesia en Miami enzo. erg gaaf.
Ze is gewoon met mannen als Markus, Remy en Armin op stap geweest. Ze zij nog dat de vrouw van Markus echt zo'n typische Amerikaanse over-the-top vrouw was .

zucht.
Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?
  zondag 25 september 2005 @ 21:50:28 #61
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30928027
quote:
Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ach, dat zijn inderdaad twee aparte dingen. Live mixen is leuk en een foutje is dan ook niet erg. Zo'n cd mix probeer ik zo perfect mogelijk te maken, en daarvoor is een pc gewoon erg handig. Een foutje die je live maakt blijf je anders iedere keer horen als je je mix luisterd, met een pc-mix zit die fout er gewoon niet in. .
maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.

bij demo's insturen kan men de verschillen tussen computer en live flink horen, daarom worden computermix demo's niet echt geaccepteerd...

maar verder is het cool, beetje pielen enzo op de pc
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_30928212
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.

bij demo's insturen kan men de verschillen tussen computer en live flink horen, daarom worden computermix demo's niet echt geaccepteerd...

maar verder is het cool, beetje pielen enzo op de pc
Sluit ik me volledig bij aan. .
  zondag 25 september 2005 @ 22:09:04 #63
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_30928675
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:53 schreef Soldier2000 het volgende:
* Soldier2000 is helemaal gek op Marco V - Second Bite (Album Extended)

Erg goed van Marco V
red blue purple is anders ook héél erg lekker
pi_30930673
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?
weet ik niet helemaal precies, Armada bestaat uit Armin, Maykel en Davis. Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..
maar het was echt zo gaaf om te horen, dat ze gewoon ertussenin zit.
Tri State. Tri State. !
pi_30934437
quote:
Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef _Supreme het volgende:

[..]
Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..
Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!

Jezus, wat is 200V lekker!
pi_30935066
quote:
Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsen

En dinsdagavond 19.00, de 'Armin van Buuren Special' op TMF, ik zag al flitsen van d-dance voorbij komen
pi_30940704
quote:
Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:

[..]

En dinsdagavond 19.00, de 'Armin van Buuren Special' op TMF, ik zag al flitsen van d-dance voorbij komen
Nou dat gaat dolle pret worden natuurlijk!
pi_30940958
now playing: Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix) (Full Length) [10:24m/227Kbps/44KHz]

Hemelse remix!

Wat mooi dat Depeche Mode weer terug is van weggeweest. Zag laatst nog een nieuwe clip van ze op MTV. Depeche Mode is toch altijd een grote inspiratiebron voor trance geweest (met "Enjoy the Silence" natuurlijk als de bekendste plaat).
pi_30944925
quote:
Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:

[..]

Niveau weer he!
pi_30945624
Zeg, wie gaat er eigenlijk naar Armin Only? Ik ga deze week even een kaartje halen
pi_30947320
Nee, waarschijnlijk niet want Matthew Dekay gaat ook ergens draaien.. Panama ofzo
keuze makkelijk gemaakt

edit: Earth in de Paradiso

[ Bericht 14% gewijzigd door marciemarcs op 26-09-2005 18:11:40 ]
  maandag 26 september 2005 @ 18:16:43 #72
105311 Xantra
Cinematographer
pi_30947825
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef hp22 het volgende:
Zeg, wie gaat er eigenlijk naar Armin Only? Ik ga deze week even een kaartje halen
zeker weten van niet!

alleen als ik er geld voor krijg, bestaat er nog een kansje dat ik zou willen komen

edit: 01-carl_cox_-_live_at_the_arches_scotland-sat-11-06-2004 aan het luisteren, oud maar erg lekker
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_30949441
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:57 schreef marciemarcs het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet want Matthew Dekay gaat ook ergens draaien.. Panama ofzo
keuze makkelijk gemaakt

edit: Earth in de Paradiso
Tof dat Chus & Ceballos daar ook draaien maar Armin Only in Ahoy vind ik toch iets bijzonderder
pi_30950167
mwoah, armin gaat me ongetwijfeld toch weer teleurstellen. Misschien dat mijn mening hierover nog verandert.

tip trouwens: denk dat het niet uitverkocht gaat raken en aangezien UDC nooit zo moeilijk doet met gratis kaarten versturen zou ik ff wachten met een kaartje kopen. Ben daar al een keer de mist mee ingegaan met Dancevalley
pi_30950312
Dit wordt mn 1e UDC feest dus ik denk niet dat ze me kennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')