Zou goed kunnen maar daar is in M-kay zijn mix weinig van te horen. Ook in ASOT verdenk ik Armin er nogal eens van gewoon te knippen en plakken.. beetje infaden boem erin!quote:Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Geen EQ? Je kan toch wel de freq's aanpassen?
Dat is dan niet zo mooi als wij het niet horenquote:Op zondag 25 september 2005 19:06 schreef m-kay het volgende:
Natuurlijk gebruik is wel een EQ, overal zelfs, alleen jullie horen het niet!.
ze had wel een cd in haar auto aanstaan wat erg verdacht klonk!quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef m-kay het volgende:
Als je dan ff die Armada promo's aan da_rippah geeft, dan ript die ze even..
Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef _Supreme het volgende:
Ik was met een vriend dit weekend in Utrecht. Die vriend had een nicht wonen daar in Utrecht, en we begonnen een beetje te praten. Wat bleek, ze gaat over een maandje bij Armada werken. Ze is deze zomer al overal bij geweest, in Amnesia en Miami enzo. erg gaaf.
Ze is gewoon met mannen als Markus, Remy en Armin op stap geweest. Ze zij nog dat de vrouw van Markus echt zo'n typische Amerikaanse over-the-top vrouw was.
zucht.
maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:23 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ach, dat zijn inderdaad twee aparte dingen. Live mixen is leuk en een foutje is dan ook niet erg. Zo'n cd mix probeer ik zo perfect mogelijk te maken, en daarvoor is een pc gewoon erg handig. Een foutje die je live maakt blijf je anders iedere keer horen als je je mix luisterd, met een pc-mix zit die fout er gewoon niet in..
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar toch is het zo dat als je het live mixt, je veel serieuzer word genomen, omdat ze dan onder de indruk zijn van je technieken, bij computergedoe denkt men al snel dat het een eitje is.
bij demo's insturen kan men de verschillen tussen computer en live flink horen, daarom worden computermix demo's niet echt geaccepteerd...
maar verder is het cool, beetje pielen enzo op de pc![]()
red blue purple is anders ook héél erg lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 16:53 schreef Soldier2000 het volgende:
* Soldier2000 is helemaal gek op Marco V - Second Bite (Album Extended)
Erg goed van Marco V![]()
weet ik niet helemaal precies, Armada bestaat uit Armin, Maykel en Davis. Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..quote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wowie, wat voor werk bij Armada doet ze?
Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Zij zou dan de 'rechterhand' van Maykel worden. maar wat ze precies gaat doen weet ik ook niet..
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsenquote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, ze gaat dus met Maykels piemel spelen!![]()
Nou dat gaat dolle pret worden natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsen
En dinsdagavond 19.00, de 'Armin van Buuren Special' op TMF, ik zag al flitsen van d-dance voorbij komen
Niveau weer he!quote:Op maandag 26 september 2005 04:04 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik een soortgelijke opmerking zou plaatsen
zeker weten van niet!quote:Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef hp22 het volgende:
Zeg, wie gaat er eigenlijk naar Armin Only? Ik ga deze week even een kaartje halen
Tof dat Chus & Ceballos daar ook draaien maar Armin Only in Ahoy vind ik toch iets bijzonderderquote:Op maandag 26 september 2005 17:57 schreef marciemarcs het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet want Matthew Dekay gaat ook ergens draaien.. Panama ofzo
keuze makkelijk gemaakt
edit: Earth in de Paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |