Vanmiddag 200v in de auto geluisterd, maar red blue purple is idd een best lekker nummer.quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
red blue purple is anders ook héél erg lekker![]()
Erg goed punt ja! Ik heb nog nooit het volle pond betaald voor een UDC feestquote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef marciemarcs het volgende:
mwoah, armin gaat me ongetwijfeld toch weer teleurstellen. Misschien dat mijn mening hierover nog verandert.
tip trouwens: denk dat het niet uitverkocht gaat raken en aangezien UDC nooit zo moeilijk doet met gratis kaarten versturen zou ik ff wachten met een kaartje kopen. Ben daar al een keer de mist mee ingegaan met Dancevalley
1e ronde gestemd, en de catagorien waar ik op heb gestemd en daarbij de opties staan er allemaal inquote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef scarefreak het volgende:
Voor de mensen die het wat intresseerd:
http://www.release-danceawards.nl/ (de lijst die toch ondergeschikt aan DJMag zal blijven)
even stemmen voor de 2de ronde, en als dank gratis 3 downloads op dance-tunes.com voor het uitkiezen.
Mén, wat een bagger.quote:Op maandag 26 september 2005 23:35 schreef scarefreak het volgende:
Voor de mensen die het wat intresseerd:
http://www.release-danceawards.nl/ (de lijst die toch ondergeschikt aan DJMag zal blijven)
even stemmen voor de 2de ronde, en als dank gratis 3 downloads op dance-tunes.com voor het uitkiezen.
idd kan weinig goede mp3's vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef m-kay het volgende:
Damn, wat een kutsite zeg, dat Dance-Tunes.!
Calling the shots vind ik net zo'n nummer die ze van mij van die cd mogen afgooienquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Vanmiddag 200v in de auto geluisterd, maar red blue purple is idd een best lekker nummer.
Calling the shots vind ik ook wel lekker, beetje apart, maar lekker.
Denken ze dat ik geld teveel hebquote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef hp22 het volgende:
TIESTO.COM presents: TIËSTO
+ Ton T.B & Phynn
Zaterdag 3 december 2005
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 42,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur, einde 07.00 uur
Tijs gaat 6 uur draaien
Even afwachten hoe de line-up van innercity wordt (dit is trouwens in plaats van het in eerste instatie verplaatste 4 seasons feest met guetta en montana)
Eensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Joppy het volgende:
[..]
Denken ze dat ik geld teveel hebLijkt me best een leuk feest, maar 45 euro voor een kaartje wordt toch wel een beetje veel.
![]()
ben der waarschijnlijk bij, 6 uur toch weer vetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef hp22 het volgende:
TIESTO.COM presents: TIËSTO
+ Ton T.B & Phynn
Zaterdag 3 december 2005
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 42,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur, einde 07.00 uur
Tijs gaat 6 uur draaien
Even afwachten hoe de line-up van innercity wordt (dit is trouwens in plaats van het in eerste instatie verplaatste 4 seasons feest met guetta en montana)
idd zeg, zo gejat van andere artiesten...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Calling the shots vind ik net zo'n nummer die ze van mij van die cd mogen afgooien
Ja inderdaad de begin tracks zijn de beste! En vooral second bite is erg goed, naar mijn mening de beste!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd zeg, zo gejat van andere artiesten...![]()
verder vind ik het wel een lekker cdtje vooral de begintracks, de wat softere shizzle op de cd!![]()
Ik vind travelling light echt heilig!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef marciemarcs het volgende:
Vandaag in de trein nog naar de cd van Markus Schulz geluisterd en er staan toch best vette platen op.
De plaat met Airwave is erg goed gelukt en staan een paar mooie vocale platen op.
Hier sluit ik me wel bij aan!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben der waarschijnlijk bij, 6 uur toch weer vet
en HMH is altijd goed sfeertje![]()
idd lekker pop/rock, net of dat er iemand live heeft zitten drummen daar, die snare klinkt zo coolquote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef marciemarcs het volgende:
New Dawn is toch wel dé plaat op de cd..
Ja IC moet wel met een monster line-up komen om mij te overtuigen maar ik wacht het af, die wordt maandag bekend gemaakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef marciemarcs het volgende:
Hmm als ik terug denk aan het ISOS 4 feestje....![]()
Is idd veel geld maar naar innercity ga ik waarschijnlijk toch niet. Jammer dat ze Ton TB en Phynn er bij hebben gezet. Die boeien me voor geen meter
waar gaat het over...?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
SPAM
Allemaal even voten voor "Blossom":
http://www.anjunabeats.com/forum2/index.php?showtopic=5632
/SPAM
Nieuwe tune van Sunquest in TATW.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik vind travelling light echt heilig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |