Gaat hem voor mij ook niet worden dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef da_rippah het volgende:
Haha, die line-up van ICAnders gooi je ff het roer om inderdaad
nigga nigga what!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:00 schreef da_rippah het volgende:
Haha, die line-up van ICAnders gooi je ff het roer om inderdaad
Teqneau ofzo? Hip hop junkie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Een huisgenootje van mij gaat nu juist wel naar iC.
Dan weet je al weer wat voor typ ze is![]()
Nee zo'n "ik ga altijd naar feesten maar de muziek boeit me niet".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Teqneau ofzo? Hip hop junkie?
Kaas-fan? Is ze lesbisch?
Cultuur barbaar dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaat ze al jaren naar Innercity, heb ik het over Benjamin Bates. Reactie "wie...?".
het is echt KAAS!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef hp22 het volgende:
Ik zag vanavond in boulevard dat Ferry een remix van een Marco Borsato nummer gemaakt heeft en staat op de cd 'made in holland', geschenk van de muziek 10-daagse. Wat ik er van kon horen klonk lekker
zegt diegene die het heilige Touch Me voor kort niet kendequote:
VA-Renaissance_presents_Nic_Fanciulli-RETAIL-2CD-2005-tronikquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
kleinenberg,bates,rachmad, nic fanciulli en rodriguez zijn wel cooltjes![]()
jah moet ik nog ff van iemand zien te downlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
VA-Renaissance_presents_Nic_Fanciulli-RETAIL-2CD-2005-tronik
Woei!
nieuwe dan maarquote:
Je bedoelt die van Rising Star?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
zegt diegene die het heilige Touch Me voor kort niet kende![]()
*intikkertje, kon het niet laten![]()
![]()
rui da silva - touch mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Rising Star?
Die heb ik op vinyl al een tijd ... dus... ik volg em even niet
Oohja...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
rui da silva - touch me
waar me brilliant saturday mee begon weet je nog
Mijn auto blijft ook heeel rustig op dezelfde plaats staan die avondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat hem voor mij ook niet worden dit jaar.
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:06 schreef hp22 het volgende:
Armin Only kaartje is binnen
En morgen Özgür Can!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenwoehoe
En die heb ik gelijk ook maar even besteld, woeiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenwoehoe
Ook gewoon doen men!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef marciemarcs het volgende:
haha wordt weer een gezellig feestje dus!
Ik zit alleen erg te twijfelen over Armin Only..
Na het zien van de website heb ik er toch wel zin in
quote:
Ik riep het al tijden tegen je... helden spulquote:
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef da_rippah het volgende:
Pfoe, beatmatchen valt echt niet mee, ik vind het vooral moeilijk om erachter te komen welke track nou voor of achter loopt op de anderMaar goed, ik heb wilskracht genoeg om het te leren denk ik. Net voor het eerst in mijn leven 15 minuten geprobeerd te beatmatchen, vind je het gek dat het niet lukt
Goede tip inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komt
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
Dat doe je toch nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
quote:
Ondanks de prijs, zit ik er toch aan te denken. Met name dankzij het fantastische vorige feest daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:58 schreef hp22 het volgende:
hp22
WebForce
Xantra
Marciemarcs
Veersesmurf
Vul maar aan
Ik vind hem wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
De Bestemming (Ferry Corsten Remix)grappig om eens Nederlandstalige trance te horen!
Geinig... ik zag je nog lopen ja!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef pulsar2kx het volgende:
* pulsar2kx laat zich ook maar weer eens een keer in deze reeks zien
Ozgur was fantastisch gisteravond. En dat geldt overigens ook voor C-Jay en de afsluiter, echt lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |