En die heb ik gelijk ook maar even besteld, woeiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
Tiësto in HMH kaartjes zijn binnenwoehoe
Ook gewoon doen men!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef marciemarcs het volgende:
haha wordt weer een gezellig feestje dus!
Ik zit alleen erg te twijfelen over Armin Only..
Na het zien van de website heb ik er toch wel zin in
quote:
Ik riep het al tijden tegen je... helden spulquote:
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef da_rippah het volgende:
Pfoe, beatmatchen valt echt niet mee, ik vind het vooral moeilijk om erachter te komen welke track nou voor of achter loopt op de anderMaar goed, ik heb wilskracht genoeg om het te leren denk ik. Net voor het eerst in mijn leven 15 minuten geprobeerd te beatmatchen, vind je het gek dat het niet lukt
Goede tip inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
doe om te beginnen de pitch van de plaat die je in gaat mixen op +8 ofzo, dan weet je welke plaat te snel loopt en dan doe je steeds de pitch een stukje terug totdat die in de buurt komt
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
Dat doe je toch nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:37 schreef Xantra het volgende:
beginnerstipje, in het begin deed ik dit altijd als ik het ff niet meer wist![]()
quote:
Ondanks de prijs, zit ik er toch aan te denken. Met name dankzij het fantastische vorige feest daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:58 schreef hp22 het volgende:
hp22
WebForce
Xantra
Marciemarcs
Veersesmurf
Vul maar aan
Ik vind hem wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
De Bestemming (Ferry Corsten Remix)grappig om eens Nederlandstalige trance te horen!
Geinig... ik zag je nog lopen ja!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef pulsar2kx het volgende:
* pulsar2kx laat zich ook maar weer eens een keer in deze reeks zien
Ozgur was fantastisch gisteravond. En dat geldt overigens ook voor C-Jay en de afsluiter, echt lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |