Nee, was geen flikker aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Was zeker een gezellige bende daar!![]()
United in Trance is goed bezig, 29e ook al thrillseekersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:32 schreef hp22 het volgende:
Dat er de 29e 'United in trance' plaatsvindt in de Asta wisten we al, maar 18 november is de 2e editie al met o.a. Above & Beyond, Danjo & Styles en Passiva!
vrijdag 18 november 2005
23:00 - 05:00
Asta
Den Haag
Prijs
Deurprijs: ¤ 10,-
Above & Beyond
Danjo
Jav D
Menno de Jong
Rob Styles
Arctic Quest
Passiva
Progression
Yanave
Ziet er zeker vet uit... zag het in de nieuwsbrief van armadaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef marciemarcs het volgende:
erg goed, dat er eens een keer andere namen geprogrammeerd worden!
Ben trouwens present bij Tiesto in de HMH
ander nieuws:
Matthew Dekay heeft een nieuwe Mixcd gemaakt voor Armada:
== TL ==
ziet er vet uit
rielekst dat het uitverkocht isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:41 schreef Veersesmurf het volgende:
Lekkere line-up! Als ik niet naar Qlimax ging was dit een mooi alternatief geweest.
*gaat niet meer naar Tiesto, uitverkocht![]()
Ik prefereer ruimtequote:
ja maar ze verkopen er nooit meer dan 8000 dacht ik, bij ISOS4 was er ook lekker veel ruimte en was ook uitverkochtquote:
Dat vraag ik me af of dat uitverkocht was. Misschien net maar er waren tot het laatste moment nog kaarten te krijgenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:36 schreef Xantra het volgende:
[..]
ja maar ze verkopen er nooit meer dan 8000 dacht ik, bij ISOS4 was er ook lekker veel ruimte en was ook uitverkocht![]()
dat is het mooie van HMH, altijd ruimte
hmz ow ja ik dacht laatste dag ofzo, maar we zien wel of het druk is, als het maar niet te druk is iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af of dat uitverkocht was. Misschien net maar er waren tot het laatste moment nog kaarten te krijgen
Bij de grote beurt hoor ik vaak Tiesto/ISOS4 nummersquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, kijk ik net de Smaakpolitie, gebruiken ze gewoon Peter Martin - Perfect Wave als achtergrondmuziek.
Smaak voor goeie tunes hebben ze iig wel.
Got it on Vinylquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, kijk ik net de Smaakpolitie, gebruiken ze gewoon Peter Martin - Perfect Wave als achtergrondmuziek.
komt doordat de eindmontage van sbs 9 van de 10 keer door jongeren word gedaan, dus vandaarquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik wist al dat jij et ook ging zeggenquote:
Mwhehehe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:16 schreef Xantra het volgende:
hmz Tom kan je je pvd en ferry shirtje allebei aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |