IC is altijd vetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja IC moet wel met een monster line-up komen om mij te overtuigen maar ik wacht het af, die wordt maandag bekend gemaakt.
okquote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nieuwe tune van Sunquest in TATW..
Nice nice.... dit keer moet de line-up me echt aanspreken om weer te gaan. Het is altijd erg tof maar wel ultra druk en dat ben ik een beetje zat daarzoquote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Tomaz het volgende:
[..]
IC is altijd vet![]()
Ik ga mooi mijn 5-jarig jubileum vieren![]()
IC alweer voor de 5e keer? Chapeau.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef Tomaz het volgende:
[..]
IC is altijd vet![]()
Ik ga mooi mijn 5-jarig jubileum vieren![]()
Ik ben dan ook al 22quote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
IC alweer voor de 5e keer? Chapeau.![]()
Ouwe taaie bok!quote:
Erg goeie mixquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef m-kay het volgende:
Jeuj, mijn eerste probeersel met Ableton Live is online. Ik ben er zelf erg tevreden over, maar ben uiteraard ook benieuwd wat jullie vinden..
m-kay - Summer Sessions
01. Way out West - Killa
02. Perasma - Swing to harmony (Gabriel & Dresden remix)
03. Markus Schulz ft. Departure - Without you near
04. Andain - Beautiful Things
05. Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life
06. Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden remix)
07. Jose Zamora & Damian DP ft. Paladay - Transatlantic (Andy Moor remix)
08. David West ft. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
09. Jonas Steur - Silent Waves
10. Agnelli & Nelson - Shiver (John O'Callaghan remix)
11. Sander van Doorn - A.K.A. (Sander remix)
12. Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed remix)
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1Y2VR21U12JAM02RQ2Y27RYLF8
Ben er trots op en geniet van 't live mixen vent! Zodra je de status van een Armin bereikt hebt mag je ook eens een mixje via ableton in 3 minuten in elkaar flansen! Live is de shit!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan niet over weg met AbletonIemand een Nederlandse tutorial
?
Oef, beter laat dan nooit dan maar hequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Erg goeie mix. Tis erg okee vulling van mijn ipod
.
Wat zijn eigenlijk de betere nummers/mixen van Mark Schulz? Ik ontdek em nu pas via de bovenstaande mix.
volgens mij is het tijd dat je met een proffesioneel iemand gaat praten...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:15 schreef _Supreme het volgende:ik had vannacht over Markus Schulz gedroomd.
Ik was bij een of ander Tiesto optreden, en ik stond ergens backstage.
Toen zag ik Markus en ik gaf hem een handje. Vervolgens begon hij een heel verhaal op te hangen over dat zijn vrouw gisteren was bevallen van een kindje, en dat ze zo schreeuwde dat het pijn deed. Heel raar.
Als die er nog wat mee kan.....shit zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:20 schreef Xantra het volgende:
[..]
volgens mij is het tijd dat je met een proffesioneel iemand gaat praten...
Ableton-mixen maken voor in de auto en op den mp3speulert is de shit! Je kan lekker platen mixen die je zelf goed vindt en het is nog haarzuiver ook. Heeft nix te maken met welke status je al dan niet bereikt heb... maar dat is logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ben er trots op en geniet van 't live mixen vent! Zodra je de status van een Armin bereikt hebt mag je ook eens een mixje via ableton in 3 minuten in elkaar flansen! Live is de shit!
Join the anti-ableton club!![]()
Now playing » Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix) [Singles] [10:55m | 192kbps | 15,00MB] «quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:39 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Oef, beter laat dan nooit dan maar he
Check om te beginnen vooral:
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz Coldharbour Mix)
Whirlpool - Under The Sun (Markus Schulz Remix)
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Markus Schulz - First Time / Electro Hairspray
Markus Schulz Presents Elevation - Largo
Motorcycle - As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Remix)
En natuurlijk z'n nieuwe album: Without you near!
Om mee te beginnen he!![]()
misschien wel z'n beste remixquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing » Deepsky - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix) [Singles] [10:55m | 192kbps | 15,00MB] «.
Die mag je skippen, erg slecht album. Veel te veel trance en vocals en geen Coldharbour sound. En dat uit mijn mond (zie sig).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:39 schreef Tomaz het volgende:
En natuurlijk z'n nieuwe album: Without you near!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |