Ik niets hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nummer, OP, ik mis wat dingen enzo.
En dan past ze het nummer al aan.
nix, er is geen meetquote:
kijk even bij Stickyquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik niets hoor.
Maar wat voor meet komt eraan eigenlijk?
't Wordt wel heel eng hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of om 17.59 uur "ik ga nu uitloggen uit het café want mn vriendin heeft t eten klaar"
evert santegoedsquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
BvD is saai.
't Wordt er niet beter op.
Ik pak voor de schik een nieuwe Hertog-Jan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Kan mij Ajax nou boeien, ik heb een nieuwe liefde.
Pistons en Red Wings.
En slaapze voor de slaapkoppen.
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.quote:
Zo is datquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
had niet anders verwachtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.quote:
Herkende mezelf niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.
nee niet echt, dr moet sowieso nog een nachtje slaap over deze dag heenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, mijn nachtrust, wat doe je
Voel je je wat betertjes al?
Van azijn slaap je heel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Nog maar een glaasje azijn en dan lekker slapen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht precies t zelfde, zoals je in mn post ziet
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt me van je tegen Eilanden, lekkere smoes dat telefoon opladen. Zo eng is MM ook weer niet hoor.
Trusteh! Slaap lekker lang uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Klote voetbalavond gehad vandaag
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Zo grof was die toch niet golferquote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****![]()
![]()
Lees even de FAQ van VBL.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:50 schreef Bananenman het volgende:
Zo grof was die toch niet golfer
idd worden zo ook weer eens gelezen, blaas je wel voorzichtig t stof erafquote:
dansje doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Bananenman het volgende:
Nou, als 't hier zo dood is ga ik ook maar slapen, pff
quote:
quote:
dat klinkt als nummer 16 bij de chineesquote:
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
zou k ook zeggen, kutsmoesquote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.
tis nummertje 31.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt als nummer 16 bij de chinees
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.quote:
2 lessen,dat waren er dus 2 teveelquote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
Godverdomme,een jood die een punt heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggenquote:En nu een nachtkus![]()
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Godverdomme,een jood die een punt heeft
[..]
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggen
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloopquote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?
wat een einde aan die docu, dat had k juist ff niet nodig op dat moment, maar prachtig document over de Kneetquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Even nog traantjes af komt vegen na docu van Knetemann.![]()
En de komende dagen worden we natuurlijk ook nog even overvoert met Hazes terugblikken.
Eend is nummer 1quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nummertje 31.
16 is de Eend
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 lessen,dat waren er dus 2 teveel
Nope,we vonden het beide kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:wilde de meisjes na 2 lessen niet meer met je dansen?
Ik moet zeggen dat ik ook het ergste vrees, na vandaag helemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloop
Niet dat ik daar niet zeker van ben overigens
Grootbekquote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef popolon het volgende:
dg, zorg jij nou maar eerst eens dat je bewijst dat je de PL kenner bent.
wilden jullie zelf of werden jullie gedwongen door jullie ouder?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,we vonden het beide kut.
Dat meisje is anderhalf jaar mijn vriendin geweest![]()
Er is niets mooiers dan winnen in amsterdam.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook het ergste vrees, na vandaag helemaal
Whehehe, ik scoor gemiddeld vanaf het begin het beste.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grootbek
Ik heb je niet gehoord toen ik TOP OF THE LEAGUE was
Watvoor vlag? Den Bosch groet The Gunners?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan winnen in amsterdam.
Zal trouwens eens kijken of ik nu wel zonder problemen mijn vlag meekrijg naar binnen
combinatie van.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wilden jullie zelf of werden jullie gedwongen door jullie ouder?
Nederlandse vlag van 2 bij 3 meter.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Watvoor vlag? Den Bosch groet The Gunners?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
combinatie van.
Maar goed,dat was dus 9 jaar geleden.
Vorige maand trouwde een collega van mij en ik met mijn grote bek zeggen dat ik wel kon dansen,ahum,is goed zegt ze.
Dan ben jij als eerste de lul na de openingsdans,slik.
Heb dus keurig voor lul gestaan voor 250 man
sterf effe lekker,het is FRIET,geen patatquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef popolon het volgende:
Den Bosch
Patatbekken, nep Belgen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nederlandse vlag van 2 bij 3 meter.
"Gooners"
"Den Bosch"
"Holland"
Mocht hem vorige keer niet meenemen,was te provocerend als ik die in het uitvak zou ophangen![]()
Ik weet iig dat ik zelf niet naar huis ben geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]en daarna ter compensatie wat extra baco's
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sterf effe lekker,het is FRIET,geen patat
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Grappig als het nu wel lukt. Dan zie ik 'm wel hangen woensdag
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik zelf niet naar huis ben gereden
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijn
47,50quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijn
zoute joh, je ging slapenquote:
Nep moderatiemedewerker.quote:
Ach,ze zijn iig goedkoper dan 3 jaar terug,toen vroegen ze 48 euro voor het uitvakquote:
Ik wilde slapen. Totdat het opviel dat ik burnout 4 nog moest gaan testenquote:
Ik kan niet slapen omdat ik niet moe benquote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, we slaapwandelen allen![]()
en je natuurlijk nog ff moest fokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wilde slapen. Totdat het opviel dat ik burnout 4 nog moest gaan testen
Dat was wel een topevenement, he?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,ze zijn iig goedkoper dan 3 jaar terug,toen vroegen ze 48 euro voor het uitvak![]()
Het AT koste trouwens 37 euri per dag
3 jaar geleden nog 25.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het AT koste trouwens 37 euri per dag
DIE HEB IK OOK!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wilde slapen. Totdat het opviel dat ik burnout 4 nog moest gaan testen
[..]
Wedstrijden zijn bijzaak,leve de Grolsch Bar!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was wel een topevenement, he?
Dat was voor uitvak,die worden traditioneel afgezetquote:Op donderdag 22 september 2005 01:56 schreef popolon het volgende:
[..]
3 jaar geleden nog 25.
Je zou denken dat 't goedkoper zou moeten worden.
wat betaalde je in Eindhoven?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was voor uitvak,die worden traditioneel afgezet
Even bekijken naar sommige submitsquote:Op donderdag 22 september 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en je natuurlijk nog ff moest fokken
Yup. Super spelquote:Op donderdag 22 september 2005 01:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
DIE HEB IK OOK!
Tenminste, Burnout Revenge. Dat is Burnout 4 toch
49 euro..... en in de eerste keer nog 30...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat betaalde je in Eindhoven?
Na een stuk of 10 van die vieze biertjes kan ik mij nog alleen nog maar herinneren dat ik een hele vieze smaak er aan over hebt gehouden en in de trein naar huis in slaap gedommeld ben.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Wedstrijden zijn bijzaak,leve de Grolsch Bar!
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
49 euro..... en de eerste keer nog 30...
Zo zie je hoeveel geld je extra armer ben in 2 jaar tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
49 euro..... en in de eerste keer nog 30...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga voor vak 406 4×49¤ betalenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor dat kutvak, en ik betaal nu 22,50 e voor mn kaartje
en 406 is?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo zie je hoeveel geld je extra armer ben in 2 jaar tijd
[..]
Ik ga voor vak 406 4×49¤ betalen
Kan je nagaan hoe erg je afgezet wordt als bezoekende supporterquote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor dat kutvak, en ik betaal nu 22,50 e voor mn kaartje
Tweede ring in het midden.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en 406 is?
en 4 keer? oja voorronde!
idd, schande!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg je afgezet wordt als bezoekende supporter
nouja buiten dat ik je eendje niet ben klote natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tweede ring in het midden.
Tja ik neem 3 'maatjes' mee
Maar hoe voel je je nu eendje van me!
Voor het geld wat ik inmiddels aan Ajax en alles eromheen (biertjes bij wedstrijd, blaat) uitgegeven heb had ik een auto kunnen kopen denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo zie je hoeveel geld je extra armer ben in 2 jaar tijd
Joh?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voor het geld wat ik inmiddels aan Ajax en alles eromheen (biertjes bij wedstrijd, blaat) uitgegeven heb had ik een auto kunnen kopen denk ik![]()
AMD vroeg tquote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
'Hoe voel je je nu eendje ?'
Mijn god DG krijgt gevoel en interesse inj z'n mede burger.
Denk eens na?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar hoe voel je je nu eendje van me!
wat heb jij gezopen?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Zeker een webcamshot?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Toen betaalde je ook al een vermogen.
Goede camera heb ik he?
Sterker nog, Edwin keepte daar z'n eerste (of tweede) wedstrijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef tong80 het volgende:
Popo dat was twee wedstijden voordat van der Sar het roper overnam
It was me sweetyquote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Ik herken het gevoelquote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voor het geld wat ik inmiddels aan Ajax en alles eromheen (biertjes bij wedstrijd, blaat) uitgegeven heb had ik een auto kunnen kopen denk ik![]()
Je woont nooit te ver natuurlijk. Gewoon wat je ervoor over hebt. Ik heb maten die uit Lochem komen en ik ken een gast op 410 uit een klotedorp nabij Eindhovenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Joh?
Ik ga de 18e naar mijn 4e Ajax thuis wedstrijdKomt omdat ik té ver van A'dam woon.
Wat is bij jou wel ver? Amerika?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je woont nooit te ver natuurlijk. Gewoon wat je ervoor over hebt. Ik heb maten die uit Lochem komen en ik ken een gast op 410 uit een klotedorp nabij Eindhoven
Eh nou laat ik zeggen buiten NL, dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 22 september 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is bij jou wel ver? Amerika?
Ach,als ik als Bosschenaar zowat elke thuiswedstrijd van Arsenal kan bezoeken...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is bij jou wel ver? Amerika?
Oké. Maarja ik kan sowieso niet elke wedstrijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Eh nou laat ik zeggen buiten NL, dan begrijp ik het
en sommige mensen durfden dat vorig jaar Glory Hunten te noemenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,als ik als Bosschenaar zowat elke thuiswedstrijd van Arsenal kan bezoeken...![]()
Stel je voor dat den Bosch net zoals Ajax een wereldclub zou zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,als ik als Bosschenaar zowat elke thuiswedstrijd van Arsenal kan bezoeken...![]()
Dat is die Bee maar,die is allang blij als ik hem meeneem dit jaarquote:Op donderdag 22 september 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en sommige mensen durfden dat vorig jaar Glory Hunten te noemendaar is ook weinig van over
Gelukkig zal dat nooit gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel je voor dat den Bosch net zoals Ajax een wereldclub zou zijn.
En tegen Arsenal in de CL moest spelen.
Zou DG wel eens willen zien.
en Bee zn club heeft t beste ook al wel gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is die Bee maar,die is allang blij als ik hem meeneem dit jaar
Hey,niet zoquote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Bee zn club heeft t beste ook al wel gehad
Slaap lekker mede-ajacied. En droom lekkerquote:
Bijna, why?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
ligt amd nou al in bed?
k slaap al een paar uurquote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker mede-ajacied. En droom lekker
[..]
Nope, y?
idd doe datquote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
DG slinger nog even je msn aan?
Waarom gelukkig. Ik snap dat niet. Heerenveen en Willem 2 lukt het wel. Ik snapjouw standpunt niet dat het den Bosch nooit zal lukken. In de tijd van van Herpen Scholten Gilhaus etc zat den Bosch vlak tegen Europees voetbal aan. Waarom zo weinig vertrouwen over de leukste club van de hoofdstad van Brabantquote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig zal dat nooit gebeuren
Rita berg je maar, Popo on the roll.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef popolon het volgende:
Ok ophoepelen allemaal.
Ik zet het zo op een zuiipen.
waarom omet verdonk dekking zoeken?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Rita berg je maar, Popo on the roll.
Omdat Corita al onder de zoden ligt.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom omet verdonk dekking zoeken?
Ik hoop vor jullei in de USA dat de volgende Rita minder mensen onder de zoden laat liggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat Corita al onder de zoden ligt.
Niet gelukkig in de zin van ben blij dat ze het nooit halen maar het is gewoon niet anders en daar ben ik allang aan gewent,we zijn niet voor niets 3x weer gedegradeerd de laatste jaren.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom gelukkig. Ik snap dat niet. Heerenveen en Willem 2 lukt het wel. Ik snapjouw standpunt niet dat het den Bosch nooit zal lukken. In de tijd van van Herpen Scholten Gilhaus etc zat den Bosch vlak tegen Europees voetbal aan. Waarom zo weinig vertrouwen over de leukste club van de hoofdstad van Brabant
Minder overstromingen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop vor jullei in de USA dat de volgende Rita minder mensen onder de zoden laat liggen.
Ziet er niet best uit.
Olieprijzen gaan weer de pan uit omhoog.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef popolon het volgende:
Minder overstromingen.
Maar de economische schade wordt enorm, dat gaat de hele (westerse) wereld weer voelen.
Betaal nu $2.30 voor een gallon, kan zo weer $4 worden of meer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Olieprijzen gaan weer de pan uit omhoog.
Texas...
alleen op fok zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
Weet je wel hoeveel tv kanalen ik heb?
Fok! 1quote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
ik 123,en jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
Teveel, over de 150 ofzo.quote:
Poor you.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef popolon het volgende:
En maar 10 verschillende sportzenders, sommige zelfs zonder HD uitzending.
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Poor you.
Ik moet het doen met slechts 7
Daar mis je ook niets aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.
Wel meer PL dan ooit.
kun je West Ham volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel meer PL dan ooit.
Trusten!!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Trusten Hoolers.
Trusten Popo. Rubber. Nice talking.
Of je het NederlandSCHe voetbal mistquote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel meer PL dan ooit.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Trusten!!
Nice Talking?
[..]
Of je het NederlandSCHe voetbal mist?
Jaja, maar ze verwachten veel van mij op de FP. Dus ik hou het toch liever in de gaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoelang zou jij al gaan slapen?
kom naar bed joh
Ben je dr ook weg van?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
goed idee
bijna jaquote:
Zat nog even wat VD Vaart topics en verhalen door te lezen. Is toch goed bezig in Duitsland. Ow, en ik laat mn BitTorrent-clientje maar aanstaan vannacht, gaat tergend langzaamquote:
idd VdV is opgebloeid nu die zijn ovetollige kilo's kwijt is.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zat nog even wat VD Vaart topics en verhalen door te lezen. Is toch goed bezig in Duitsland. Ow, en ik laat mn BitTorrent-clientje maar aanstaan vannacht, gaat tergend langzaam
Welterusten eendje
nee, heb t wel voorgesteld maar die is door de commissie afgewezen, had t idee dat k in de aanloop naar de awards ook goed bezig was....... maar helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 03:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er trouwens ook een award voor nachthools? ben de laatste tijd goed bezig
Gaan we nog een keer wat aan doen, voor de studerende VBL-ersquote:Op donderdag 22 september 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, heb t wel voorgesteld maar die is door de commissie afgewezen, had t idee dat k in de aanloop naar de awards ook goed bezig was....... maar helaas
ja goed idee, ben wel toe aan slaapquote:Op donderdag 22 september 2005 03:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer wat aan doen, voor de studerende VBL-ers
Ik ga nu echt nokken Eendje![]()
Bijna 2 denk ik...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je bent ook vroeg hierquote:Op donderdag 22 september 2005 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereeen
Zo weer aan het werk... maar dan ben ik lekker vroeg vrij
Ja ik heb vroege dienstquote:Op donderdag 22 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bent ook vroeg hierkoffie??
Wat voor punten had je?? of waren ze nog niet bekendquote:Op donderdag 22 september 2005 08:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik heb vroege dienstbegint om 08:00.. en het mooie is.. om 13:00 ben ik klaar en dan ga ik door naar m'n diploma uitreiking
![]()
Uiteindelijk zijn ze bekendquote:Op donderdag 22 september 2005 08:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat voor punten had je?? of waren ze nog niet bekend![]()
Ach slects 62.100 toeeschouwers........quote:Diepterecord publiek bij Dortmund: 62.100
21/9/2005 19:46
Borussia Dortmund won dinsdagavond met 2-0 van Arminia Bielefeld. Maar op de tribunes van het Westfalenstadion was het leger dan ooit.
Slechts 62.100 aanhangers van BVB bevolkten het immense onderkomen van Die Borussen. Nog nooit kwamen er zo weinig mensen kijken, sinds het stadion ruim drie jaar geleden fors werd verbouwd. Het is het minste aantal toeschouwers sinds februari 2002, toen er slechts 60.500 kijkers waren bij het thuisduel met Hansa Rostock.
Als schuldige voor het lage aantal bezoekers wijst Borussia naar het tijdstip. 'Misschien zijn we wel wat verwend, maar men moet niet de omstandigheden vergeten', wees voorzitter Reinhard Rauball naar de vele arbeiders en scholieren die normaalgesproken de tribunes bevolken, maar op een doordeweekse avond niet zo snel geneigd zijn te komen. Bovendien komt een aanzienlijk deel van de aanhang niet uit Dortmund, maar van verder weg.
Bij de cijfers moet echter wel in acht worden genomen dat er liefst 83.000 toeschouwers in het Westfalenstadion kunnen én dat er dinsdag bij geen van de drie andere duels zoveel mensen op de tribune zaten als in Dortmund.
En dan nog zeuren.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ach slects 62.100 toeeschouwers........![]()
Dat worden wij weer gewoonquote:Op donderdag 22 september 2005 08:22 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen allen, Ajax moet echt serieus gaan nadenken of ze wel kampioen willen worden .
Draadloos netwerk op school ?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef DeTolk het volgende:
ik sta voor het loaal te wachten. sleutels zijn nog niet gearriveerd
zelfs in de wcquote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Draadloos netwerk op school ?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Das fijn...onder het schijten gewoon internetten....
zit op de hvaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
sweet.. dat wilde ze bij ons ook doen toen in begon met mijn opleiding.. vandaag haal ik mijn diploma op.. en het werkt nog steeds niet
ik zat op de HvU (tegenwoordig HU)quote:
De man die dat bedacht heeft "in een klein literair café" is gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]tja je zit er dan toch
hetzelfde als een krantje lezen
Ja helaas.. maar wel een geweldig stukje was dat!quote:Op donderdag 22 september 2005 08:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De man die dat bedacht heeft "in een klein literair café" is gestopt![]()
lijkt mij ideaal voor tong!quote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Das fijn...onder het schijten gewoon internetten....
Dik fatsig wijf helemaal vol pompen met.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja helaas.. maar wel een geweldig stukje was dat!
Hmmm als ik thuis ben zal ik dat stukje weer eens opzoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dik fatsig wijf helemaal vol pompen met.....![]()
Zo noordelijk zit dat ding nog niet, of is Popo nu al verhuisd?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef DeTolk het volgende:
Hoe staat het met Rita? Is Popo al weggeblazen?
Ik weet niet precies waar Popo zit. Maar als ze New Orleans al evacueren terwijl ze daar aan voorbij gaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo noordelijk zit dat ding nog niet, of is Popo nu al verhuisd?
ja, maar dat is dan ook een beetje om paniek te voorkomen denk ik. en mocht de voorspelling niet kloppen, dan ben je mooi te laat.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar Popo zit. Maar als ze New Orleans al evacueren terwijl ze daar aan voorbij gaat.
bellen blije klanten dan ook wel eens om hun dank te betuigen?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo weer een boze klant geholpen..
Ik zou echt medewerker van het jaar kunnen worden
Ik heb wel eens (meerdere malen) een brief gekregen dat ze erg, erg tevreden met mij warenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
bellen blije klanten dan ook wel eens om hun dank te betuigen?
[appelsientje] Goede morgen met de helpdesk....wat is uw probleemquote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
bellen blije klanten dan ook wel eens om hun dank te betuigen?
Dat is wel leuk inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens (meerdere malen) een brief gekregen dat ze erg, erg tevreden met mij waren
En dat is natuurlijk erg gunstig voor mijn beoordeling
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[appelsientje] Goede morgen met de helpdesk....wat is uw probleem
[klant] hij doet het!!!
[appelsientje] Hé, dat is vreemd....dat kan helemaal niet...
[klant] echt waar hij doet het....
[appelsientje] Sorry ik kan dit niet voor u oplossen....
![]()
Bedankt DeTolk, kan ik nu wel gebruiken na die kater van gisterquote:Op donderdag 22 september 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
Koffie voor StarGazer neerzet
denk eerder een glas azijn..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
Koffie voor StarGazer neerzet
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denk eerder een glas azijn..
Ik heb gisteren de wedstrijd gezien, 1e helft was echt mooi voetbal!
Ach op naar de volgende wedstrijd
gelukkig maar...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet Sien
Daarom. Vanmiddag FF wat biertjes wegtikken op de Grote Markt en het leven is weer prachtigquote:Op donderdag 22 september 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gelukkig maar...
en ach het is een mooie dag.. lekker weer ....
genieten dus
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Een goedemorgen op deze mooie stralende dag.
Ik ben altijd in een goed humeur.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij bent natuurlijk helemaal in een goed humeur
Jan Smitquote:Op donderdag 22 september 2005 11:18 schreef Spideyman het volgende:
boom boom bailango dans met mij de tango
Die anderen die je al gehad hebt, zijn al ergens anders aan het bellenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt gekke donderdag...
Maar ik maak de meeste klanten toch weer blij
Soms ben je net een hoer.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt gekke donderdag...
Maar ik maak de meeste klanten toch weer blij
nog steeds nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
shit...kan m'n oude lego topics uit V&A nergens terug vinden
Ik geef je het nummer van HetNet welquote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer, en wat kost je?
Nee en als je via google.fok.nl zoekt vind je ook niks..quote:
klote-search....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee en als je via google.fok.nl zoekt vind je ook niks..
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we dan de garantie dat we jou aan de lijn krijgen?
NO zit aan de verkeerde kant van Rita en krijgen nog een veeg mee, die kant van de storm is de storm namelijk nog zwaarderquote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar Popo zit. Maar als ze New Orleans al evacueren terwijl ze daar aan voorbij gaat.
want??quote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef DeTolk het volgende:
Mag ik wat kalmeringstabletten, voordat ik iemand wurg
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geef je het nummer van HetNet wel¤ 0.45 per min
0900-0244
succes
Met welk probleem heb je de meeste kans dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..
omdat als je belt je de eerste lijn krijgt.. en die moet een klant doorverbinden naar de 2e lijn... en daar zit ik.. en ik ben niet de enige hier
We bellen gewoon om-en-om.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we dan de garantie dat we jou aan de lijn krijgen?
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met welk probleem heb je de meeste kans dan?
ik zeg wel dat er appelsientje in mijn draadloze modem zit, dan wordt ik vast doorgezet naar de 2de lijn!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..
omdat als je belt je de eerste lijn krijgt.. en die moet een klant doorverbinden naar de 2e lijn... en daar zit ik.. en ik ben niet de enige hier
Appelsientje, dat zie je tochquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...
maar met een 580 draadloze modem krijg je de meeste kans
Ik ben wel weg om 13:00
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Een goedemorgen op deze mooie stralende dag.
shitquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]ik heb zo'n modem
* telefoon pakt
Helaas geen klant bij deze providers, ik sta niet in jullie computers. Dus wordt het niks.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...
maar met een 580 draadloze modem krijg je de meeste kans
Ik ben wel weg om 13:00
Ja veel duidelijk kan ik het niet laten zienquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje, dat zie je toch
Moet je eens wat minder fokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
o er staat trouwens een wachtrijdus als je ff 30 min geduld hebt
werkelijk nog geen enkel probleem mee gehad dat ik niet zelf kon verhelpen. stukken beter dan die kabelmodems van Chello.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
shit
werkt die modem wel goed bij jou ?
o er staat trouwens een wachtrijdus als je ff 30 min geduld hebt
Ja goedenmiddag u spreekt met _moder8or_, is appelsientje in de buurtquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje, dat zie je toch
Kijk jij bent een goede klantquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
werkelijk nog geen enkel probleem mee gehad dat ik niet zelf kon verhelpen. stukken beter dan die kabelmodems van Chello.
amd64 is misschien toepasselijkerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja goedenmiddag u spreekt met _moder8or_, is appelsientje in de buurt
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
amd64 is misschien toepasselijker
en goed opgevoedquote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij bent een goede klant![]()
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokkenquote:O en sandman ik Fok en werk tegelijk
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
en goed opgevoed
[..]
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokken
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
en goed opgevoed
[..]
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokken
en na die buluitreiking iets met bier naar ik aanneem?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Idd en netjes opgevoed.. jammer dat je voor Ajax bentmaar daar zal jij wel anders over denken.
nog 15 min.. werken en dan ga ik me langzaam opmakken voor mijn bul uitreiking
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
en na die buluitreiking iets met bier naar ik aanneem?
Vanavond kopie maken, en feestje met ons beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was de laatste klantff een broodje eten en dan met de trein naar mijn school.. waar mijn ouders ook staan.. en dan het papiertje ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |