Ik ben altijd in een goed humeur.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij bent natuurlijk helemaal in een goed humeur
Jan Smitquote:Op donderdag 22 september 2005 11:18 schreef Spideyman het volgende:
boom boom bailango dans met mij de tango
Die anderen die je al gehad hebt, zijn al ergens anders aan het bellenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt gekke donderdag...
Maar ik maak de meeste klanten toch weer blij
Soms ben je net een hoer.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier echt gekke donderdag...
Maar ik maak de meeste klanten toch weer blij
nog steeds nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
shit...kan m'n oude lego topics uit V&A nergens terug vinden
Ik geef je het nummer van HetNet welquote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is je nummer, en wat kost je?
Nee en als je via google.fok.nl zoekt vind je ook niks..quote:
klote-search....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee en als je via google.fok.nl zoekt vind je ook niks..
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we dan de garantie dat we jou aan de lijn krijgen?
NO zit aan de verkeerde kant van Rita en krijgen nog een veeg mee, die kant van de storm is de storm namelijk nog zwaarderquote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar Popo zit. Maar als ze New Orleans al evacueren terwijl ze daar aan voorbij gaat.
want??quote:Op donderdag 22 september 2005 12:09 schreef DeTolk het volgende:
Mag ik wat kalmeringstabletten, voordat ik iemand wurg
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geef je het nummer van HetNet wel¤ 0.45 per min
0900-0244
succes
Met welk probleem heb je de meeste kans dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..
omdat als je belt je de eerste lijn krijgt.. en die moet een klant doorverbinden naar de 2e lijn... en daar zit ik.. en ik ben niet de enige hier
We bellen gewoon om-en-om.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben we dan de garantie dat we jou aan de lijn krijgen?
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met welk probleem heb je de meeste kans dan?
ik zeg wel dat er appelsientje in mijn draadloze modem zit, dan wordt ik vast doorgezet naar de 2de lijn!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nope... het is zelfs erg knap als jij mij aan de lijn krijgt..
omdat als je belt je de eerste lijn krijgt.. en die moet een klant doorverbinden naar de 2e lijn... en daar zit ik.. en ik ben niet de enige hier
Appelsientje, dat zie je tochquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...
maar met een 580 draadloze modem krijg je de meeste kans
Ik ben wel weg om 13:00
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:
Een goedemorgen op deze mooie stralende dag.
shitquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]ik heb zo'n modem
* telefoon pakt
Helaas geen klant bij deze providers, ik sta niet in jullie computers. Dus wordt het niks.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ten eerste moet je klant zijn bij planet/ Hetnet...
maar met een 580 draadloze modem krijg je de meeste kans
Ik ben wel weg om 13:00
Ja veel duidelijk kan ik het niet laten zienquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje, dat zie je toch
Moet je eens wat minder fokkenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
o er staat trouwens een wachtrijdus als je ff 30 min geduld hebt
werkelijk nog geen enkel probleem mee gehad dat ik niet zelf kon verhelpen. stukken beter dan die kabelmodems van Chello.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
shit
werkt die modem wel goed bij jou ?
o er staat trouwens een wachtrijdus als je ff 30 min geduld hebt
Ja goedenmiddag u spreekt met _moder8or_, is appelsientje in de buurtquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje, dat zie je toch
Kijk jij bent een goede klantquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
werkelijk nog geen enkel probleem mee gehad dat ik niet zelf kon verhelpen. stukken beter dan die kabelmodems van Chello.
amd64 is misschien toepasselijkerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja goedenmiddag u spreekt met _moder8or_, is appelsientje in de buurt
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
amd64 is misschien toepasselijker
en goed opgevoedquote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij bent een goede klant![]()
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokkenquote:O en sandman ik Fok en werk tegelijk
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
en goed opgevoed
[..]
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokken
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
en goed opgevoed
[..]
o ja, werk, dat doe ik tijdens het Fokken
en na die buluitreiking iets met bier naar ik aanneem?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Idd en netjes opgevoed.. jammer dat je voor Ajax bentmaar daar zal jij wel anders over denken.
nog 15 min.. werken en dan ga ik me langzaam opmakken voor mijn bul uitreiking
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
en na die buluitreiking iets met bier naar ik aanneem?
Vanavond kopie maken, en feestje met ons beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was de laatste klantff een broodje eten en dan met de trein naar mijn school.. waar mijn ouders ook staan.. en dan het papiertje ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |