Je bent ook vroeg hierquote:Op donderdag 22 september 2005 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereeen
Zo weer aan het werk... maar dan ben ik lekker vroeg vrij
Ja ik heb vroege dienstquote:Op donderdag 22 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je bent ook vroeg hierkoffie??
Wat voor punten had je?? of waren ze nog niet bekendquote:Op donderdag 22 september 2005 08:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik heb vroege dienstbegint om 08:00.. en het mooie is.. om 13:00 ben ik klaar en dan ga ik door naar m'n diploma uitreiking
![]()
Uiteindelijk zijn ze bekendquote:Op donderdag 22 september 2005 08:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat voor punten had je?? of waren ze nog niet bekend![]()
Ach slects 62.100 toeeschouwers........quote:Diepterecord publiek bij Dortmund: 62.100
21/9/2005 19:46
Borussia Dortmund won dinsdagavond met 2-0 van Arminia Bielefeld. Maar op de tribunes van het Westfalenstadion was het leger dan ooit.
Slechts 62.100 aanhangers van BVB bevolkten het immense onderkomen van Die Borussen. Nog nooit kwamen er zo weinig mensen kijken, sinds het stadion ruim drie jaar geleden fors werd verbouwd. Het is het minste aantal toeschouwers sinds februari 2002, toen er slechts 60.500 kijkers waren bij het thuisduel met Hansa Rostock.
Als schuldige voor het lage aantal bezoekers wijst Borussia naar het tijdstip. 'Misschien zijn we wel wat verwend, maar men moet niet de omstandigheden vergeten', wees voorzitter Reinhard Rauball naar de vele arbeiders en scholieren die normaalgesproken de tribunes bevolken, maar op een doordeweekse avond niet zo snel geneigd zijn te komen. Bovendien komt een aanzienlijk deel van de aanhang niet uit Dortmund, maar van verder weg.
Bij de cijfers moet echter wel in acht worden genomen dat er liefst 83.000 toeschouwers in het Westfalenstadion kunnen én dat er dinsdag bij geen van de drie andere duels zoveel mensen op de tribune zaten als in Dortmund.
En dan nog zeuren.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ach slects 62.100 toeeschouwers........![]()
Dat worden wij weer gewoonquote:Op donderdag 22 september 2005 08:22 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen allen, Ajax moet echt serieus gaan nadenken of ze wel kampioen willen worden .
Draadloos netwerk op school ?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef DeTolk het volgende:
ik sta voor het loaal te wachten. sleutels zijn nog niet gearriveerd
zelfs in de wcquote:Op donderdag 22 september 2005 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Draadloos netwerk op school ?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Das fijn...onder het schijten gewoon internetten....
zit op de hvaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
sweet.. dat wilde ze bij ons ook doen toen in begon met mijn opleiding.. vandaag haal ik mijn diploma op.. en het werkt nog steeds niet
ik zat op de HvU (tegenwoordig HU)quote:
De man die dat bedacht heeft "in een klein literair café" is gestoptquote:Op donderdag 22 september 2005 08:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]tja je zit er dan toch
hetzelfde als een krantje lezen
Ja helaas.. maar wel een geweldig stukje was dat!quote:Op donderdag 22 september 2005 08:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De man die dat bedacht heeft "in een klein literair café" is gestopt![]()
lijkt mij ideaal voor tong!quote:Op donderdag 22 september 2005 08:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Das fijn...onder het schijten gewoon internetten....
Dik fatsig wijf helemaal vol pompen met.....quote:Op donderdag 22 september 2005 08:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja helaas.. maar wel een geweldig stukje was dat!
Hmmm als ik thuis ben zal ik dat stukje weer eens opzoekenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dik fatsig wijf helemaal vol pompen met.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |