Ik niets hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nummer, OP, ik mis wat dingen enzo.
En dan past ze het nummer al aan.
nix, er is geen meetquote:
kijk even bij Stickyquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik niets hoor.
Maar wat voor meet komt eraan eigenlijk?
't Wordt wel heel eng hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of om 17.59 uur "ik ga nu uitloggen uit het café want mn vriendin heeft t eten klaar"
evert santegoedsquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
BvD is saai.
't Wordt er niet beter op.
Ik pak voor de schik een nieuwe Hertog-Jan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Kan mij Ajax nou boeien, ik heb een nieuwe liefde.
Pistons en Red Wings.
En slaapze voor de slaapkoppen.
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.quote:
Zo is datquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
had niet anders verwachtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.quote:
Herkende mezelf niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.
nee niet echt, dr moet sowieso nog een nachtje slaap over deze dag heenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, mijn nachtrust, wat doe je
Voel je je wat betertjes al?
Van azijn slaap je heel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Nog maar een glaasje azijn en dan lekker slapen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht precies t zelfde, zoals je in mn post ziet
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt me van je tegen Eilanden, lekkere smoes dat telefoon opladen. Zo eng is MM ook weer niet hoor.
Trusteh! Slaap lekker lang uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Klote voetbalavond gehad vandaag
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Zo grof was die toch niet golferquote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****![]()
![]()
Lees even de FAQ van VBL.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:50 schreef Bananenman het volgende:
Zo grof was die toch niet golfer
idd worden zo ook weer eens gelezen, blaas je wel voorzichtig t stof erafquote:
dansje doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Bananenman het volgende:
Nou, als 't hier zo dood is ga ik ook maar slapen, pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |