Ik niets hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nummer, OP, ik mis wat dingen enzo.
En dan past ze het nummer al aan.
nix, er is geen meetquote:
kijk even bij Stickyquote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik niets hoor.
Maar wat voor meet komt eraan eigenlijk?
't Wordt wel heel eng hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of om 17.59 uur "ik ga nu uitloggen uit het café want mn vriendin heeft t eten klaar"
evert santegoedsquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
BvD is saai.
't Wordt er niet beter op.
Ik pak voor de schik een nieuwe Hertog-Jan.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
Kan mij Ajax nou boeien, ik heb een nieuwe liefde.
Pistons en Red Wings.
En slaapze voor de slaapkoppen.
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.quote:
Zo is datquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
had niet anders verwachtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net zo punkt en voorspelbaar als MM.
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.quote:
Herkende mezelf niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo donker dat beeld dat ik in het publiek niemand kon herkennen, geen roodharigen en geen pratende kutjes.
nee niet echt, dr moet sowieso nog een nachtje slaap over deze dag heenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé, mijn nachtrust, wat doe je
Voel je je wat betertjes al?
Van azijn slaap je heel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Nog maar een glaasje azijn en dan lekker slapen
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]dacht precies t zelfde, zoals je in mn post ziet
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt me van je tegen Eilanden, lekkere smoes dat telefoon opladen. Zo eng is MM ook weer niet hoor.
Trusteh! Slaap lekker lang uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Klote voetbalavond gehad vandaag
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****quote:Op donderdag 22 september 2005 00:37 schreef JaWi het volgende:
* JaWi smijt met besmettelijke ziektes
Zo grof was die toch niet golferquote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier. Vangen. Cadeautje van moder8er. ****![]()
![]()
Lees even de FAQ van VBL.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:50 schreef Bananenman het volgende:
Zo grof was die toch niet golfer
idd worden zo ook weer eens gelezen, blaas je wel voorzichtig t stof erafquote:
dansje doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Bananenman het volgende:
Nou, als 't hier zo dood is ga ik ook maar slapen, pff
quote:
quote:
dat klinkt als nummer 16 bij de chineesquote:
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
zou k ook zeggen, kutsmoesquote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.
tis nummertje 31.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt als nummer 16 bij de chinees
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.quote:
2 lessen,dat waren er dus 2 teveelquote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
Godverdomme,een jood die een punt heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggenquote:En nu een nachtkus![]()
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Godverdomme,een jood die een punt heeft
[..]
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggen
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloopquote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?
wat een einde aan die docu, dat had k juist ff niet nodig op dat moment, maar prachtig document over de Kneetquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Even nog traantjes af komt vegen na docu van Knetemann.![]()
En de komende dagen worden we natuurlijk ook nog even overvoert met Hazes terugblikken.
Eend is nummer 1quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nummertje 31.
16 is de Eend
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 lessen,dat waren er dus 2 teveel
Nope,we vonden het beide kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:wilde de meisjes na 2 lessen niet meer met je dansen?
Ik moet zeggen dat ik ook het ergste vrees, na vandaag helemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloop
Niet dat ik daar niet zeker van ben overigens
Grootbekquote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef popolon het volgende:
dg, zorg jij nou maar eerst eens dat je bewijst dat je de PL kenner bent.
wilden jullie zelf of werden jullie gedwongen door jullie ouder?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,we vonden het beide kut.
Dat meisje is anderhalf jaar mijn vriendin geweest![]()
Er is niets mooiers dan winnen in amsterdam.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook het ergste vrees, na vandaag helemaal
Whehehe, ik scoor gemiddeld vanaf het begin het beste.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grootbek
Ik heb je niet gehoord toen ik TOP OF THE LEAGUE was
Watvoor vlag? Den Bosch groet The Gunners?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan winnen in amsterdam.
Zal trouwens eens kijken of ik nu wel zonder problemen mijn vlag meekrijg naar binnen
combinatie van.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wilden jullie zelf of werden jullie gedwongen door jullie ouder?
Nederlandse vlag van 2 bij 3 meter.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Watvoor vlag? Den Bosch groet The Gunners?![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
combinatie van.
Maar goed,dat was dus 9 jaar geleden.
Vorige maand trouwde een collega van mij en ik met mijn grote bek zeggen dat ik wel kon dansen,ahum,is goed zegt ze.
Dan ben jij als eerste de lul na de openingsdans,slik.
Heb dus keurig voor lul gestaan voor 250 man
sterf effe lekker,het is FRIET,geen patatquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef popolon het volgende:
Den Bosch
Patatbekken, nep Belgen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nederlandse vlag van 2 bij 3 meter.
"Gooners"
"Den Bosch"
"Holland"
Mocht hem vorige keer niet meenemen,was te provocerend als ik die in het uitvak zou ophangen![]()
Ik weet iig dat ik zelf niet naar huis ben geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]en daarna ter compensatie wat extra baco's
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sterf effe lekker,het is FRIET,geen patat
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Grappig als het nu wel lukt. Dan zie ik 'm wel hangen woensdag
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik zelf niet naar huis ben gereden
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijn
47,50quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb mijn kaartjes iig binnen,vuile klere joden,47,50 euro berekenen terwijl vergelijkbare plekken elders goedkoper zijn
zoute joh, je ging slapenquote:
Nep moderatiemedewerker.quote:
Ach,ze zijn iig goedkoper dan 3 jaar terug,toen vroegen ze 48 euro voor het uitvakquote:
Ik wilde slapen. Totdat het opviel dat ik burnout 4 nog moest gaan testenquote:
Ik kan niet slapen omdat ik niet moe benquote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, we slaapwandelen allen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |