quote:
quote:
dat klinkt als nummer 16 bij de chineesquote:
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
zou k ook zeggen, kutsmoesquote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh. Ja ik riep gewoon de eerste dans die in me opkwam.
tis nummertje 31.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt als nummer 16 bij de chinees
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.quote:
2 lessen,dat waren er dus 2 teveelquote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben niet zo van t stijldansen, gelukkig nooit dansles gehad
Godverdomme,een jood die een punt heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je niet worden toch. Dat ben je toch voor het leven. Dus ik ben al gedoemd.
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggenquote:En nu een nachtkus![]()
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Godverdomme,een jood die een punt heeft
[..]
Dus nie,bel SCH effe zou ik zeggen
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloopquote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou. Een mannelijke slaap-lekker handdruk dan?
wat een einde aan die docu, dat had k juist ff niet nodig op dat moment, maar prachtig document over de Kneetquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Even nog traantjes af komt vegen na docu van Knetemann.![]()
En de komende dagen worden we natuurlijk ook nog even overvoert met Hazes terugblikken.
Eend is nummer 1quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis nummertje 31.
16 is de Eend
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 lessen,dat waren er dus 2 teveel
Nope,we vonden het beide kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:wilde de meisjes na 2 lessen niet meer met je dansen?
Ik moet zeggen dat ik ook het ergste vrees, na vandaag helemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden maar alleen met de toezegging dat ik volgende week met 3 punten de arena uitloop
Niet dat ik daar niet zeker van ben overigens
Grootbekquote:Op donderdag 22 september 2005 01:43 schreef popolon het volgende:
dg, zorg jij nou maar eerst eens dat je bewijst dat je de PL kenner bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |