kun je West Ham volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.
Wel meer PL dan ooit.
Trusten!!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Trusten Hoolers.
Trusten Popo. Rubber. Nice talking.
Of je het NederlandSCHe voetbal mistquote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.
Wel meer PL dan ooit.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Trusten!!
Nice Talking?
[..]
Of je het NederlandSCHe voetbal mist?
Jaja, maar ze verwachten veel van mij op de FP. Dus ik hou het toch liever in de gaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoelang zou jij al gaan slapen?
kom naar bed joh
Ben je dr ook weg van?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
goed idee
bijna jaquote:
Zat nog even wat VD Vaart topics en verhalen door te lezen. Is toch goed bezig in Duitsland. Ow, en ik laat mn BitTorrent-clientje maar aanstaan vannacht, gaat tergend langzaamquote:
idd VdV is opgebloeid nu die zijn ovetollige kilo's kwijt is.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zat nog even wat VD Vaart topics en verhalen door te lezen. Is toch goed bezig in Duitsland. Ow, en ik laat mn BitTorrent-clientje maar aanstaan vannacht, gaat tergend langzaam
Welterusten eendje
nee, heb t wel voorgesteld maar die is door de commissie afgewezen, had t idee dat k in de aanloop naar de awards ook goed bezig was....... maar helaasquote:Op donderdag 22 september 2005 03:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er trouwens ook een award voor nachthools? ben de laatste tijd goed bezig
Gaan we nog een keer wat aan doen, voor de studerende VBL-ersquote:Op donderdag 22 september 2005 03:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, heb t wel voorgesteld maar die is door de commissie afgewezen, had t idee dat k in de aanloop naar de awards ook goed bezig was....... maar helaas
ja goed idee, ben wel toe aan slaapquote:Op donderdag 22 september 2005 03:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer wat aan doen, voor de studerende VBL-ers
Ik ga nu echt nokken Eendje![]()
Bijna 2 denk ik...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voor het geld wat ik inmiddels aan Ajax en alles eromheen (biertjes bij wedstrijd, blaat) uitgegeven heb had ik een auto kunnen kopen denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |