Rita berg je maar, Popo on the roll.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef popolon het volgende:
Ok ophoepelen allemaal.
Ik zet het zo op een zuiipen.
waarom omet verdonk dekking zoeken?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Rita berg je maar, Popo on the roll.
Omdat Corita al onder de zoden ligt.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom omet verdonk dekking zoeken?
Ik hoop vor jullei in de USA dat de volgende Rita minder mensen onder de zoden laat liggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat Corita al onder de zoden ligt.
Niet gelukkig in de zin van ben blij dat ze het nooit halen maar het is gewoon niet anders en daar ben ik allang aan gewent,we zijn niet voor niets 3x weer gedegradeerd de laatste jaren.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom gelukkig. Ik snap dat niet. Heerenveen en Willem 2 lukt het wel. Ik snapjouw standpunt niet dat het den Bosch nooit zal lukken. In de tijd van van Herpen Scholten Gilhaus etc zat den Bosch vlak tegen Europees voetbal aan. Waarom zo weinig vertrouwen over de leukste club van de hoofdstad van Brabant
Minder overstromingen.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop vor jullei in de USA dat de volgende Rita minder mensen onder de zoden laat liggen.
Ziet er niet best uit.
Olieprijzen gaan weer de pan uit omhoog.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef popolon het volgende:
Minder overstromingen.
Maar de economische schade wordt enorm, dat gaat de hele (westerse) wereld weer voelen.
Betaal nu $2.30 voor een gallon, kan zo weer $4 worden of meer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Olieprijzen gaan weer de pan uit omhoog.
Texas...
alleen op fok zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
Weet je wel hoeveel tv kanalen ik heb?
Fok! 1quote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
ik 123,en jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:39 schreef popolon het volgende:
Op fok?
Teveel, over de 150 ofzo.quote:
Poor you.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef popolon het volgende:
En maar 10 verschillende sportzenders, sommige zelfs zonder HD uitzending.
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Poor you.
Ik moet het doen met slechts 7
Daar mis je ook niets aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik kan maar sporadisch Eredivisie zien.
Wel meer PL dan ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |