quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
Halen ze nooit.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
23400 moeten ze er doen in 25 uur dus 117 per uur per man
Het is zonder slaap en zonder pauzes. Pfff.....zwaar hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
De meest voor de hand liggende keuzequote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Menno, Ingrid, Lieske en Chantal doen niet mee.
Voor hun? Nee. Maar sowieso is 's nachts doorwerken vermoeiend.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
De meest voor de hand liggende keuze
Zeker wel... Is een makkie... ze kunnen ook nog rustig slapen tussendoor. Geen probleem.quote:
Chantal doet wel mee Tanja nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou Tanja is zwangerquote:
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef Sealord het volgende:
[..]
Chantal doet wel mee Tanja niet
Snap ik ook niet echt. Ze zeiden dat Menno en Ingrid die eieren opdracht al hebben gedaan (hoewel die zwaarder was voor de anderen volgens mij). Lieske gaat een gerecht koken voor iedereen, dus kan eigenlijk niet meedoen (ze wilde wel) en Ralph heeft zich opgeofferd omdat iedereen wilde meewerken (het is eerder zo dat niemand wilde afgaan voor tv denk ik)quote:
Tan doet niet mee, Chantal wel: dus de tekst klopt al niet.quote:
die ei op dracht was niks he ze werden op handen gedragenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou Tanja is zwanger
Lieske is aan het koken
en Ingrid en Menno hebben de eieren opdracht gedaan
Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker wel... Is een makkie... ze kunnen ook nog rustig slapen tussendoor. Geen probleem.
Ja maar het is ook vreemd.. eerst roepen van "wie valt af, kom op zeg het snel" en vervolgens boos worden als iemand zegt "ik stop wel"quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Volgens mij werd hij een beetje pissig omdat de groep meteen zo aan het zeiken was.
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Roel en Rob zijn iig erg snel. Voor de rest heb ik er ook niet echt een beeld van, maar zo snel als R&R zijn ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan doet niet mee, Chantal wel: dus de tekst klopt al niet.
Heb ook geen beeld over wie de snelste is, weet alleen van het fietsen dat Ralph een enorme werklust heeft.
Hem vindt ik op basis daarvan wel een logische keus.
Ja maar zo wordt het wel gezien.. en het is ook niet echt prettig om een lange tijd niet te kunnen lopen.. deze opdracht is veeel zwaarder oke.. maar je moet toch iemand kiezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Inca het volgende:
[..]
die ei op dracht was niks he ze werden op handen gedragen
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Menno, Ingrid, Lieske en Chantal Tanja doen niet mee.
Of ze moeten afspreken dat lieske, menno en ingrid de andere taken voor een hele week overnemen. zou ook wel zo eerlijk zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Marsepein het volgende:
Het is wel een partij gekibbel zeg, is er werkelijk geen enkel organisatie talent tussen de bewoners?
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Darklight het volgende:
Dit gaat ze nog tegenvallen, 24uur achter elkaar doorgaan gaan ze niet redden denk ik
Dat hebben ze zelfs al in de DBK gezegd, dus dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Hoorde ik al: Dit lukt nooit ???
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.
Ze komen echt niet boven de 28000 totaal.
Ze zijn al vanaf 9 uur bezig... is erg zwaar hoor..quote:
Ik ga ff timen....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.
Moet zat kunnen dus.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Marsepein het volgende:
Het is zo simpel. Je hebt 8 mensen, maak 2 lijnen van 4 mensen en ga gewoon vol gas. ALs blijkt dat de pakkers sneller zijn als de inpakkers dan wordt er na een half uur ff geholpen met inpakken.
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.
Moet zat kunnen dus.
Ik kijk nu al uit naar de komende week vol spanningen en irritatiesquote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef Darklight het volgende:
water en brood dus, en geen peuken![]()
En ze moeten natuurlijk nog eten, pauze houden, roken, naar de wc...etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Dat heb jij goed gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Didi doet er 5 in twee minuten tijd......... Wordt krap dus....
Nee, zeker weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
Uitstel => Afstel...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Ik denk dat ze morgen tijdens de uitzending live gaan nomineren
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
denk dat Tanja gewoon genomineerd wordt en als het Live gebeurd kan BB er ook niets meer aan doen
Van de buren:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
bronquote:Een stemronde loopt normaal gesproken van de dagelijkse uitzending op vrijdagavond tot en met de live uitzending op donderdagavond, zo valt op de officiele BB-site te lezen. Uit alle uitgebrachte telefonische- en sms-stemmen stemmen in een stemronde wordt de thuiswinnaar getrokken. Er valt echter ook te lezen dat er momenteel niet gestemd kan worden, en dat men moet wachten op de volgende nominatieronde. Dit moet haast wel betekenen dat er, ondanks Rikkert's nominatie van Roel, deze week geen exit plaatsvindt. Een berekening van het aantal weken tot de laatste uitzending van 15 december laat zien dat die ruimte er in het nominatie- en exit-schema ook wel is.
Nathalie en Joost alvast niet neequote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaars
Vergeet het pakken van de velletjes niet erbij te timen.quote:
Ze moeten dietafels ff op bokken zetten, dan kost het geen ruggenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zullen ook moeten wisselen.... Ralph krijgt nu al last van zijn rug......
quote:17:37"Daarboven op die berg"
Joost heeft een liedje bedacht, om ook de laatste moed er in te houden:
"Daarboven op die berg...
daar woont een thuiswerker...
en die heeft een erker...."
“Een erker?” Linda kent het woord niet. Ralph weet het echter wel. Hij heeft namelijk ook een erker aan zijn huis.
Precies..ze hebben gister echt geen gitaar gekregen omdat ze tof gewerkt hadden. Puur bijsturen van de situatiequote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
lol staat Roel nog langer genomineerd (ik neem voor het gemak aan dat die gewoon blijft staan)quote:
Nee, dan heb je kans dat de bewoners persoonlijke dingen gaan vertellen die ze liever niet op televisie zien. Het zou ook te lang duren trouwens, de vorige nominatieronde duurde ongeveer 1.5 uur...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Dan slapen ze niet tot morgenavond en kunnen ze het heel rustig aan doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
en als het niet lukt dan pindakaas.uien.en brood?
En waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
en als het niet lukt dan pindakaas.uien.en brood?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaakt
denk dat Tanja gewoon genomineerd wordt en als het Live gebeurd kan BB er ook niets meer aan doen
Morgen gaat er niemand uit nee, dat was natuurlijk al lang bekend. Vandaag of morgen moeten ze nomineren en die worden dan morgenavond bekend gemaakt. Dan kunnen wij weer een week bellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
lol staat Roel nog langer genomineerd (ik neem voor het gemak aan dat die gewoon blijft staan)
Hou je wel even rekening met welke mensen je te doen hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan slapen ze niet tot morgenavond en kunnen ze het heel rustig aan doen.
zie streamverslagenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef CocaColaLight het volgende:
net weer een stream aangezet maar waar zijn die "dwangbuizen gebleven?
* teamlead duimt meequote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah GEWELDIG ben ik nu de enigste die aan het duimen is dat het niet lukt?
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouwquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
mij ontgaat trouwens volkomen waarom tanja weer niet meedoet met de groep, terwijl ze dat bij deze opdracht best zou kunnen
*checkt profiel*quote:
Rob zegt nee. Iedereen volgt Rob.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
mij ontgaat trouwens volkomen waarom tanja weer niet meedoet met de groep, terwijl ze dat bij deze opdracht best zou kunnen
Nee hoor ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah GEWELDIG ben ik nu de enigste die aan het duimen is dat het niet lukt?
omdat ze 20 uur minimaal MOETEN door werken onder druk en Tanja mocht geloof ik niet van BBquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
vergeet niet dat ze al van 9 uur vanmorgen bezig zijn he?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel watjes he. Ze kunnen zich toch wel een keer verzetten en flink doorwerken. Ik werk zo vaak 16 uur achter elkaar......
Vind ik ook, het zou nu onverantwoord zijn om Tanja nog een hele dag mee te laten helpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouw![]()
ze zijn vandaag al 8 uur bezig en moeten nu dus nog 24... zonder slaap.... dus watjes.. nahquote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel watjes he. Ze kunnen zich toch wel een keer verzetten en flink doorwerken. Ik werk zo vaak 16 uur achter elkaar......
geen pasta.,tortillasquote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, het zou nu onverantwoord zijn om Tanja nog een hele dag mee te laten helpen.
Lieske is borden met pasta aan het volscheppen, ziet er goed uit (krijg er honger van).
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookLijkt me een mooi moment als ze morgen helemaal total loss te horen krijgen dat ze een week op rantsoen moeten
![]()
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookLijkt me een mooi moment als ze morgen helemaal total loss te horen krijgen dat ze een week op rantsoen moeten
![]()
Ja en, dan maken ze er maar een feestje van met koffie, sigaretten e.d. en slapen ze maar een keer niet genoeg, doorwerken zullen ze! Daarna kunnen ze toch weer dagen luieren? Wat een gezeur zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Sealord het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze al van 9 uur vanmorgen bezig zijn he?
Ik zag hetquote:
Als ze dat zelf gaan uitrekenen, dan heb je kans dat ze eerst gaan slapen, en dan morgen verder gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef Bocaj het volgende:
Als ze nog 8 uurtjes kunnen slapen (scanman) is er geen vuiltje aan de lucht!
Wel jammer dat ze het gaan halen want ik had wel eens een sigaretvrije dag(en) willen zien...![]()
Hou op zeg, dat was BB met rijk en arm, slapen tussen de stro met een slaapzak.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.![]()
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
Of heeft BB de regels veranderd?
nope.. limboquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nee je bent geen Belg![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en water
Streamverslagen van woensdag 21 september 2005quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
2 opmerkingen:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouw![]()
Ja ik had nog nooit gehoord van dat "samen" erachter, vandaarquote:
Moeilijk he? Gewoon even een beetje terug te lezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Nee mogen helemaal niet helpen met de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Heb 100 pagina's gelezen en vint dat ik mezelf wel belonen met een uurtje streamen.
Heb de streamverslagen gelezen, dus weet al wat er aan de hand is (en ook dat ze het kunnen redden, als ze het goed plannen). Alleen 1 vraagje, mag de rest helemaal niet helpen met bvb. dozen inpakken, stapels aangeven, etc.?
Knutselpakketjes van Winnie de Poohquote:Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:
blonde vraag zomaar even tussendoor.... wat zijn ze nu eigenlijk precies aan het inpakken
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja viel gisterenavond bijna flauw zo schetst BB het nu in de live uitzending. Kul.
weer semi-ontopic: Ben je zwanger en val je bijna flauw?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef kwakveense het volgende:
ddio wordt ook niet positief in beeld gebracht door bb "dido vist op haar eigen manier naar complimentjes"
nog meer offtopic....kwakveense heeft zo'n zin in chocola dat ze bijna in staat is om naar de supermarkt te rennen....gvd!
ongesteld..net zoiets....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
weer semi-ontopic: Ben je zwanger en val je bijna flauw?
Het is geen live uitzending hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja viel gisterenavond bijna flauw zo schetst BB het nu in de live uitzending. Kul.
Ik wilde dat dus ook even komen meldenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja over Ralph in de uitzending op teevee :
"Ralph is echt te dom om te poepen".
Nu haat ik Tanja officieel.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
"8 maand zwangere Tanja, wil goed voor zichzelf en de baby zorgen en gaat eten, niet iedereen kan dat waarderen"
Dat zei de voice-over net op teevee..
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
vandaar dat ze minimaal 1 pakje sigaretten per dag rookt en indien nodig de asbak schoon zou likken
De streams en de uitzendingen zijn natuurlijk wel heel nauw met elkaar verweven.....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Lieve mensen, er is een speciaal topic voor de tv-uitzendingen... Hier mag je alleen over de streams praten...
Voor het topic moet je ff op het linkje in de post van APK klikken.
Ik-haat-Tanja posts mogen toch wel hier?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Lieve mensen, er is een speciaal topic voor de tv-uitzendingen... Hier mag je alleen over de streams praten...
Er is ook een speciaal Tanja-Topic, maar vandaag lijkt dit meer op een Tanja-topic, dus APK moet niet zeuren. Er wordt hier genoeg gekletst wat niet over de live-stream gaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Alles is met elkaar verweven, maar de tv-uitzendingen lopen gewoon een paar dagen achter, vandaar dat het wel handig is als duidelijk is wat er op tv gebeurd en wát op de streams... Als het allemaal in één topic gebeurd ben je het overzicht op den duur kwijt.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
De streams en de uitzendingen zijn natuurlijk wel heel nauw met elkaar verweven.....
Wat een slappe houding. Volgens mij kunnen ze het nu wel halen namelijk als ze allemaal een flinke sloot koffie drinken en de hele nacht doorwerken.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:03 schreef mijn23 het volgende:
Roel en nathalie hebben er geen zin in
Euh, hallo.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is ook een speciaal Tanja-Topic, maar vandaag lijkt dit meer op een Tanja-topic, dus APK moet niet zeuren. Er wordt hier genoeg gekletst wat niet over de live-stream gaat.
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef Day het volgende:
Als ze nou de tijd die ze aan het mopperen besteden, steken in de opdracht, waren ze al veel verder geweest.
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietstequote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef -Delta- het volgende:
Zodra een opdracht niet iets met sport te maken heeft, gaat Roel lopen zeiken en is hard werken teveel moeite![]()
je haalt de woorden uit mn toestenbordquote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....
Vind het dus ook een beetje zielig van Roel dat hij nu zo moeilijk doet... Jeetje zeg, ze hebben al weet ik hoeveel dagen in die tuin liggen luieren.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....
Vind het dus ook een beetje zielig van Roel dat hij nu zo moeilijk doet... Jeetje zeg, ze hebben al weet ik hoeveel dagen in die tuin liggen luieren.
Begrepen hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, hallo.![]()
Als Tanja weer eens moeilijk doet op de streams wordt daar natuurlijk over gesproken, ik probeer gewoon mensen te vertellen dat er een speciaal topic voor de uitzending is.
Sommige mensen weten of snappen dat nog niet.
Hij nomineerde dr toch, omdat Linda gelijk opgaf toen ze extra geld konden verdienen met doorfietsen tot zondagaaf???quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietste!
Ja dat wilde ik net ook in m'n post zetten, maar heb het weg gelaten, omdat ik niet wist of Roel al de hele dag mekkerde of dat ie eerder wel fanatiek was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietste!
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doet me denken aan de middelbare school, jongens die nooit geen fuck uitvoerden, en zodra het gymuurtje aanbrak schopten ze je zowat een gebroken knie, want ze moesten kostte wat het kost winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....
Nou, dat klopt ook niet helemaal, denk ik, want hij was, samen met Rob, wel heel fanatiek aan het werk gisteren (weet niet van vandaag, maar heel weinig gestreamd).quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net ook in m'n post zetten, maar heb het weg gelaten, omdat ik niet wist of Roel al de hele dag mekkerde of dat ie eerder wel fanatiek was.
Maar vind het erg triest, wel janken om anderen en als het erop aan komt...![]()
Doet me denken aan de middelbare school, jongens die nooit geen fuck uitvoerden, en zodra het gymuurtje aanbrak schopten ze je zowat een gebroken knie, want ze moesten kostte wat het kost winnen.
En met andere dingen geen reet uitvoeren en janken![]()
Ja krijgt ook puberaal gedrag als je een groep mensen zo lang bij elkaar zetquote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....
Ah vandaar dat ik het eerst ook weg wilde latenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat klopt ook niet helemaal, denk ik, want hij was, samen met Rob, wel heel fanatiek aan het werk gisteren (weet niet van vandaag, maar heel weinig gestreamd).
moesten ze niet op een bepaalde volgorde liggen?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef TRiXeS het volgende:
Die Rob doet het wel slim met dat heen en terug.. misschien een voorstel voor anderen?
Dacht ik ook al aan ja... Ze kunnen veel meer gebruik maken van de beschikbare ruimte...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef johanvonnie het volgende:
Ze moeten de aanrecht leeghalen en daar die blaadjes opleggen, de aanrecht is op sta hoogte
De aanrecht?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef johanvonnie het volgende:
Ze moeten de aanrecht leeghalen en daar die blaadjes opleggen, de aanrecht is op sta hoogte
Gaat Hummie persoonlijk doenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef -Delta- het volgende:
Worden al die pakketjes die ze maken nu 1 voor 1 door BB gecontroleerd of ze geen blaadje missen?
Misschien moet ze bij de verloskundige komen. (of krijgt ze nu toch haar eigen slaapkamer..)quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Croc het volgende:
Wat werd er nu omgeroepen? Tanja logeerkamer ofzoiets
Ja, de aanrecht!quote:
Yep, moet ze.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien moet ze bij de verloskundige komen.
Hij zal het aanrecht wel bedoelen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, de aanrecht!
Ik vind het trouwens niet zo slim, aangezien dat te ver is vanaf de plek waar ze dan die zooi in die zakjes doen.
Kan geen kwaad, een beetje de rotzooi opruimen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef Falco het volgende:
Ingrid gaat nu schoonmakenIk zou dat dus morgenavond pas na 8 uur doen!
ohjaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zal het aanrecht wel bedoelen...
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef TRiXeS het volgende:
Tanje is ook wel inventief bezig hoor
Nee, ze zei een manier hoe het sneller kon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...
Was tanja nu wel weer mee aan het werkenDat mocht toch niet
Ik wou ook zoiets posten. Mên hij is onverzadigbaar!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost zijn geheim is nu ook wel overduidlijk lijkt mij... Een zware ADHD-patiënt.
Ze doen niks anders deze keer als opdrachten aanpassen en mensen tegenmoet komenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leukquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
Is ook leuk, maar tis nog leuker als ze 2 weken niet gedronken hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leuk
Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat ze het gaan halen hoor. Als ze door zouden werken zou het makkelijk moeten kunnen, maar deze groep is zo ongemotiveerd dat ik er een hard hoofd in hebquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
idd ze willen het gewoon spannend houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
En weer (zoals sanman01 al opviel) is het geluid slecht als iemand de DBK inmoet
Mjahquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik dacht alweer dat het aan mijn computer lagquote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Alle geluid weg. Zit er weer iemand in de dbk of zo?
btw, wat een kut uitzending zeg. De pro Tanja dagen zijn duidelijk begonnen. Verschrikkelijk hoe ze de gebeurtenis van gisteren hebben verdraaid en de bewoners de kwade piet heben toegestpeeld
Die ruimen op, geloof ik. En Tanja is naar verloskundige.quote:
Ik vond het nu niet bepaald pro-Tanja bij de daguitzending. Denk dat alles toch redelijk objectief in beeld is gebracht. Dat er hier gelijk van een mug een olifant wordt gemaakt is niet representatief voor heel Nederland, hoe die er over denkt.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Alle geluid weg. Zit er weer iemand in de dbk of zo?
btw, wat een kut uitzending zeg. De pro Tanja dagen zijn duidelijk begonnen. Verschrikkelijk hoe ze de gebeurtenis van gisteren hebben verdraaid en de bewoners de kwade piet heben toegestpeeld
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
23400 moesten ze er om 19:00u
936 per uur met het team over 25 uur.
117 per uur per persoon dus
1,95 per persoon per minuut....
Linda deed bij mijn laatste meting 5 per minuut....
Ze liggen goed op schema als ze allemaal bezig blijven.
Pauzes en voorraad halen blijft de bottleneck...
Nu een kwestie van doorbijten dus....![]()
plus dat het tempo waarschijnlijk naar beneden gaat naarmate de vermoeidheid toeslaat....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ralph is al lang weer terug uit de dagbboekkamer,hij had een envelop waarin stond: jullie zijn goed bezig ,jullie kunnen hetquote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond het nu niet bepaald pro-Tanja bij de daguitzending. Denk dat alles toch redelijk objectief in beeld is gebracht. Dat er hier gelijk van een mug een olifant wordt gemaakt is niet representatief voor heel Nederland, hoe die er over denkt.
Kwam ook duidelijk in beeld hoe ze Rob afzeek in haar bed.
Maar nu Ralph in de DBK zit, mag er dan ook geen ander voor hem invallen, want gaat natuurlijk wel van de tijd af...
Ik zou ff opnieuw rekenen hoor. Ten eerste, niet iedereen die stopt ze in die zakjes. Ten tweede, ze moeten ook ooit slapen. En ten derde, zie punt 2quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zijngek als ze niet gewoon gaan slapen vannacht. 3 of 4 uurtjes slaap kan er zat vanaf. Ze zijn vanaf vanmorgenvroeg al wakker, dus om non stop tot morgenavond door te gaan werken lijkt me niet een goed plan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!
Ben ik niet met je eens.....10 minuten pauze hakt er al goed in.... En vergeet niet dat ze in die 25 ! uur géén fouten mogen maken....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!
Ah de regie leest mee. Een andere camera liet nu ook Dido en Roel zien!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ik zie alleen nu alleen maar Rob, Chantal en Linda aan het werk. Of zijn ze ergens anders ook bezig?
Linda gaat wel als een speer trouwens!
Als ze dan vanacht ook goed bezig blijven, mag de rest misschien morgen om 12 uur ook wel gaan helpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ralph is al lang weer terug uit de dagbboekkamer,hij had een envelop waarin stond: jullie zijn goed bezig ,jullie kunnen het
LOL... die fouten zijn al lang gemaakt, dus als BB voet bij stuk houdt is de opdracht nu al verloren.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.....10 minuten pauze hakt er al goed in.... En vergeet niet dat ze in die 25 ! uur géén fouten mogen maken....![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik zou ff opnieuw rekenen hoor. Ten eerste, niet iedereen die stopt ze in die zakjes. Ten tweede, ze moeten ook ooit slapen. En ten derde, zie punt 2
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef mijn23 het volgende:
ralph kwam met een envelop en in die envelop stond: Jullie zijn goed bezig,jullie kunnen het
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
Idd, en als ze dit zelf niet zouden redden dan nog laat BB de opdracht slagenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Zo te horen is de weekopdracht weer eens gewijzigd.
BB5 de sofste BB ooit, hummy ga je mond even spoelen
.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[quote]BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven
Welkom!quote:PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
Dan word je vast helemaal opgenomen in deze groep!quote:ps2: ook ik schijt op Tanja
Hoe durft zequote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja over Ralph in de uitzending op teevee :
"Ralph is echt te dom om te poepen".
Nu haat ik Tanja officieel.
Haha verslavend is het he! Welkomquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.
PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
ps2: ook ik schijt op Tanja
ps3: waarom giet hummie er niet eerst een lading alcohol in om ze vervolgens er 40000 te laten maken...DAT zou pas lachen zijn![]()
Welkom bij de "bewoners" van het fok forumquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.
)
Van mijn part mag Tanja thuis BB gaan volgen achter de streamsquote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef Kimske het volgende:
tanja werd eerst wel een beetje voorgesteld: er werd niet uitgezonden dat ze zonder ook maar iets te zeggen, wat niet erg netjes is, is gaan eten...
Ja Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
TALPA, MOGEN WE AJB WAT FATSOENLIJK GELUID.![]()
Dank![]()
Toch wel jammer!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk had die heibel met Tanjo vandaag moeten zijn. Dan was ze wel de klos geweest met de nominaties. Het kan zijn dat de 'woede' nu al weer is weggezakt bij een flink aantal bewoners.
volgens mij juist wel...zo'n 31000 om precies te zijn...:-)quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef kwakveense het volgende:
zo, ik ga vanavond maar lekker vroeg slapen denk ik...geen zak te zien op de streams en ook niet op tv...
Er zit op ieder zakje een sticker met de prijs 2,99 euro .quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef marbe het volgende:
Iemand enig idee wat ze nou met die pakketjes uiteindelijk gaan doen? Of is dat al eens aan de orde gekomen en heb ik het niet gelezen.
Dat hoef je hier niet te vermelden hoor. Het zou pas nieuws zijn als je niet tegen haar was. Maar evenzogoed welkom.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
*knip*
ps2: ook ik schijt op Tanja
*knip*
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef newsman het volgende:
Hummie wij willen beter geluid anders kijk ik niet meer en bel ik ook niet.
Scan is dat iedere keer zo ?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Het dagboekkamerprobleem is weer ingetreden. Geluid weg.
Maar dat snappen ze dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom..beter laat dan nooitquote:PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
quote:ps2: ook ik schijt op Tanja
Hummie... Lees je mee?quote:ps3: waarom giet hummie er niet eerst een lading alcohol in om ze vervolgens er 40000 te laten maken...DAT zou pas lachen zijn![]()
Die vent is veel te bazig!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we vanavond Rob eens lekker gaan afzeiken ofzo?
Dan gebeurt er op het forum tenminste wel wat.
Rob:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |