Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouwquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
mij ontgaat trouwens volkomen waarom tanja weer niet meedoet met de groep, terwijl ze dat bij deze opdracht best zou kunnen
*checkt profiel*quote:
Rob zegt nee. Iedereen volgt Rob.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
mij ontgaat trouwens volkomen waarom tanja weer niet meedoet met de groep, terwijl ze dat bij deze opdracht best zou kunnen
Nee hoor ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah GEWELDIG ben ik nu de enigste die aan het duimen is dat het niet lukt?
omdat ze 20 uur minimaal MOETEN door werken onder druk en Tanja mocht geloof ik niet van BBquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef teamlead het volgende:
vergeet niet dat ze al van 9 uur vanmorgen bezig zijn he?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel watjes he. Ze kunnen zich toch wel een keer verzetten en flink doorwerken. Ik werk zo vaak 16 uur achter elkaar......
Vind ik ook, het zou nu onverantwoord zijn om Tanja nog een hele dag mee te laten helpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouw![]()
ze zijn vandaag al 8 uur bezig en moeten nu dus nog 24... zonder slaap.... dus watjes.. nahquote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel watjes he. Ze kunnen zich toch wel een keer verzetten en flink doorwerken. Ik werk zo vaak 16 uur achter elkaar......
geen pasta.,tortillasquote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, het zou nu onverantwoord zijn om Tanja nog een hele dag mee te laten helpen.
Lieske is borden met pasta aan het volscheppen, ziet er goed uit (krijg er honger van).
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookLijkt me een mooi moment als ze morgen helemaal total loss te horen krijgen dat ze een week op rantsoen moeten
![]()
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookLijkt me een mooi moment als ze morgen helemaal total loss te horen krijgen dat ze een week op rantsoen moeten
![]()
Ja en, dan maken ze er maar een feestje van met koffie, sigaretten e.d. en slapen ze maar een keer niet genoeg, doorwerken zullen ze! Daarna kunnen ze toch weer dagen luieren? Wat een gezeur zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Sealord het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze al van 9 uur vanmorgen bezig zijn he?
Ik zag hetquote:
Als ze dat zelf gaan uitrekenen, dan heb je kans dat ze eerst gaan slapen, en dan morgen verder gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef Bocaj het volgende:
Als ze nog 8 uurtjes kunnen slapen (scanman) is er geen vuiltje aan de lucht!
Wel jammer dat ze het gaan halen want ik had wel eens een sigaretvrije dag(en) willen zien...![]()
Hou op zeg, dat was BB met rijk en arm, slapen tussen de stro met een slaapzak.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.![]()
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
Of heeft BB de regels veranderd?
nope.. limboquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nee je bent geen Belg![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en water
Streamverslagen van woensdag 21 september 2005quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
2 opmerkingen:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouw![]()
Ja ik had nog nooit gehoord van dat "samen" erachter, vandaarquote:
Moeilijk he? Gewoon even een beetje terug te lezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Nee mogen helemaal niet helpen met de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Heb 100 pagina's gelezen en vint dat ik mezelf wel belonen met een uurtje streamen.
Heb de streamverslagen gelezen, dus weet al wat er aan de hand is (en ook dat ze het kunnen redden, als ze het goed plannen). Alleen 1 vraagje, mag de rest helemaal niet helpen met bvb. dozen inpakken, stapels aangeven, etc.?
Knutselpakketjes van Winnie de Poohquote:Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:
blonde vraag zomaar even tussendoor.... wat zijn ze nu eigenlijk precies aan het inpakken
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja viel gisterenavond bijna flauw zo schetst BB het nu in de live uitzending. Kul.
weer semi-ontopic: Ben je zwanger en val je bijna flauw?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef kwakveense het volgende:
ddio wordt ook niet positief in beeld gebracht door bb "dido vist op haar eigen manier naar complimentjes"
nog meer offtopic....kwakveense heeft zo'n zin in chocola dat ze bijna in staat is om naar de supermarkt te rennen....gvd!
ongesteld..net zoiets....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
weer semi-ontopic: Ben je zwanger en val je bijna flauw?
Het is geen live uitzending hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja viel gisterenavond bijna flauw zo schetst BB het nu in de live uitzending. Kul.
Ik wilde dat dus ook even komen meldenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja over Ralph in de uitzending op teevee :
"Ralph is echt te dom om te poepen".
Nu haat ik Tanja officieel.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
"8 maand zwangere Tanja, wil goed voor zichzelf en de baby zorgen en gaat eten, niet iedereen kan dat waarderen"
Dat zei de voice-over net op teevee..
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
vandaar dat ze minimaal 1 pakje sigaretten per dag rookt en indien nodig de asbak schoon zou likken
De streams en de uitzendingen zijn natuurlijk wel heel nauw met elkaar verweven.....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Lieve mensen, er is een speciaal topic voor de tv-uitzendingen... Hier mag je alleen over de streams praten...
Voor het topic moet je ff op het linkje in de post van APK klikken.
Ik-haat-Tanja posts mogen toch wel hier?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Lieve mensen, er is een speciaal topic voor de tv-uitzendingen... Hier mag je alleen over de streams praten...
Er is ook een speciaal Tanja-Topic, maar vandaag lijkt dit meer op een Tanja-topic, dus APK moet niet zeuren. Er wordt hier genoeg gekletst wat niet over de live-stream gaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Alles is met elkaar verweven, maar de tv-uitzendingen lopen gewoon een paar dagen achter, vandaar dat het wel handig is als duidelijk is wat er op tv gebeurd en wát op de streams... Als het allemaal in één topic gebeurd ben je het overzicht op den duur kwijt.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
De streams en de uitzendingen zijn natuurlijk wel heel nauw met elkaar verweven.....
Wat een slappe houding. Volgens mij kunnen ze het nu wel halen namelijk als ze allemaal een flinke sloot koffie drinken en de hele nacht doorwerken.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:03 schreef mijn23 het volgende:
Roel en nathalie hebben er geen zin in
Euh, hallo.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is ook een speciaal Tanja-Topic, maar vandaag lijkt dit meer op een Tanja-topic, dus APK moet niet zeuren. Er wordt hier genoeg gekletst wat niet over de live-stream gaat.
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:07 schreef Day het volgende:
Als ze nou de tijd die ze aan het mopperen besteden, steken in de opdracht, waren ze al veel verder geweest.
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietstequote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef -Delta- het volgende:
Zodra een opdracht niet iets met sport te maken heeft, gaat Roel lopen zeiken en is hard werken teveel moeite![]()
je haalt de woorden uit mn toestenbordquote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....
Vind het dus ook een beetje zielig van Roel dat hij nu zo moeilijk doet... Jeetje zeg, ze hebben al weet ik hoeveel dagen in die tuin liggen luieren.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik persoonlijk zou mijn boosheid juist op zo'n opdracht gooien. Zo'n beetje van 'ik zal ze gvd wél eens laten zien dat het wél lukt'....
Vind het dus ook een beetje zielig van Roel dat hij nu zo moeilijk doet... Jeetje zeg, ze hebben al weet ik hoeveel dagen in die tuin liggen luieren.
Begrepen hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, hallo.![]()
Als Tanja weer eens moeilijk doet op de streams wordt daar natuurlijk over gesproken, ik probeer gewoon mensen te vertellen dat er een speciaal topic voor de uitzending is.
Sommige mensen weten of snappen dat nog niet.
Hij nomineerde dr toch, omdat Linda gelijk opgaf toen ze extra geld konden verdienen met doorfietsen tot zondagaaf???quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietste!
Ja dat wilde ik net ook in m'n post zetten, maar heb het weg gelaten, omdat ik niet wist of Roel al de hele dag mekkerde of dat ie eerder wel fanatiek was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
En dat terwijl hij Linda nomineerde omdat ze niet genoeg fietste!
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doet me denken aan de middelbare school, jongens die nooit geen fuck uitvoerden, en zodra het gymuurtje aanbrak schopten ze je zowat een gebroken knie, want ze moesten kostte wat het kost winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....
Nou, dat klopt ook niet helemaal, denk ik, want hij was, samen met Rob, wel heel fanatiek aan het werk gisteren (weet niet van vandaag, maar heel weinig gestreamd).quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net ook in m'n post zetten, maar heb het weg gelaten, omdat ik niet wist of Roel al de hele dag mekkerde of dat ie eerder wel fanatiek was.
Maar vind het erg triest, wel janken om anderen en als het erop aan komt...![]()
Doet me denken aan de middelbare school, jongens die nooit geen fuck uitvoerden, en zodra het gymuurtje aanbrak schopten ze je zowat een gebroken knie, want ze moesten kostte wat het kost winnen.
En met andere dingen geen reet uitvoeren en janken![]()
Ja krijgt ook puberaal gedrag als je een groep mensen zo lang bij elkaar zetquote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die middelbare school vergelijkingen doen het wel goed hier op Fok....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |