Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor ik ookLijkt me een mooi moment als ze morgen helemaal total loss te horen krijgen dat ze een week op rantsoen moeten
![]()
Ja en, dan maken ze er maar een feestje van met koffie, sigaretten e.d. en slapen ze maar een keer niet genoeg, doorwerken zullen ze! Daarna kunnen ze toch weer dagen luieren? Wat een gezeur zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Sealord het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze al van 9 uur vanmorgen bezig zijn he?
Ik zag hetquote:
Als ze dat zelf gaan uitrekenen, dan heb je kans dat ze eerst gaan slapen, en dan morgen verder gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef Bocaj het volgende:
Als ze nog 8 uurtjes kunnen slapen (scanman) is er geen vuiltje aan de lucht!
Wel jammer dat ze het gaan halen want ik had wel eens een sigaretvrije dag(en) willen zien...![]()
Hou op zeg, dat was BB met rijk en arm, slapen tussen de stro met een slaapzak.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.![]()
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
Of heeft BB de regels veranderd?
nope.. limboquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nee je bent geen Belg![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en water
Streamverslagen van woensdag 21 september 2005quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
Of heeft BB de regels veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |