Ik zag hetquote:
Als ze dat zelf gaan uitrekenen, dan heb je kans dat ze eerst gaan slapen, en dan morgen verder gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef Bocaj het volgende:
Als ze nog 8 uurtjes kunnen slapen (scanman) is er geen vuiltje aan de lucht!
Wel jammer dat ze het gaan halen want ik had wel eens een sigaretvrije dag(en) willen zien...![]()
Hou op zeg, dat was BB met rijk en arm, slapen tussen de stro met een slaapzak.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan bewijzen ze voor het eerst dat deze BB harder en wreder is dan ooit tevoren.![]()
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
Of heeft BB de regels veranderd?
nope.. limboquote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nee je bent geen Belg![]()
Oke, thanksquote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja is net besloten omdat ze het niet halen mogen ze met 8 verder en dan 31000 ipv 30000 ze hebben de tijd tot 20:00 morgen avond en als ze het niet halen is het rantsoen Brood, Pindakaas< uien en water
Streamverslagen van woensdag 21 september 2005quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zeker wat gemist, want waarom zitten ze nu los te werken, 1 voor 1 en zonder dwangbuistrui?![]()
2 opmerkingen:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft de hele dag goed meegedaan, en 25 uur achter elkaar inpakken is nu eenmaal te zwaar voor een hoogzwangere vrouw![]()
Ja ik had nog nooit gehoord van dat "samen" erachter, vandaarquote:
Moeilijk he? Gewoon even een beetje terug te lezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Nee mogen helemaal niet helpen met de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Heb 100 pagina's gelezen en vint dat ik mezelf wel belonen met een uurtje streamen.
Heb de streamverslagen gelezen, dus weet al wat er aan de hand is (en ook dat ze het kunnen redden, als ze het goed plannen). Alleen 1 vraagje, mag de rest helemaal niet helpen met bvb. dozen inpakken, stapels aangeven, etc.?
Knutselpakketjes van Winnie de Poohquote:Op woensdag 21 september 2005 19:45 schreef teamlead het volgende:
blonde vraag zomaar even tussendoor.... wat zijn ze nu eigenlijk precies aan het inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |