Ah vandaar dat ik het eerst ook weg wilde latenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat klopt ook niet helemaal, denk ik, want hij was, samen met Rob, wel heel fanatiek aan het werk gisteren (weet niet van vandaag, maar heel weinig gestreamd).
moesten ze niet op een bepaalde volgorde liggen?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef TRiXeS het volgende:
Die Rob doet het wel slim met dat heen en terug.. misschien een voorstel voor anderen?
Dacht ik ook al aan ja... Ze kunnen veel meer gebruik maken van de beschikbare ruimte...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef johanvonnie het volgende:
Ze moeten de aanrecht leeghalen en daar die blaadjes opleggen, de aanrecht is op sta hoogte
De aanrecht?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef johanvonnie het volgende:
Ze moeten de aanrecht leeghalen en daar die blaadjes opleggen, de aanrecht is op sta hoogte
Gaat Hummie persoonlijk doenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:16 schreef -Delta- het volgende:
Worden al die pakketjes die ze maken nu 1 voor 1 door BB gecontroleerd of ze geen blaadje missen?
Misschien moet ze bij de verloskundige komen. (of krijgt ze nu toch haar eigen slaapkamer..)quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef Croc het volgende:
Wat werd er nu omgeroepen? Tanja logeerkamer ofzoiets
Ja, de aanrecht!quote:
Yep, moet ze.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien moet ze bij de verloskundige komen.
Hij zal het aanrecht wel bedoelen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, de aanrecht!
Ik vind het trouwens niet zo slim, aangezien dat te ver is vanaf de plek waar ze dan die zooi in die zakjes doen.
Kan geen kwaad, een beetje de rotzooi opruimen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:27 schreef Falco het volgende:
Ingrid gaat nu schoonmakenIk zou dat dus morgenavond pas na 8 uur doen!
ohjaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zal het aanrecht wel bedoelen...
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef TRiXeS het volgende:
Tanje is ook wel inventief bezig hoor
Nee, ze zei een manier hoe het sneller kon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...
Was tanja nu wel weer mee aan het werkenDat mocht toch niet
Ik wou ook zoiets posten. Mên hij is onverzadigbaar!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost zijn geheim is nu ook wel overduidlijk lijkt mij... Een zware ADHD-patiënt.
Ze doen niks anders deze keer als opdrachten aanpassen en mensen tegenmoet komenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leukquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
Is ook leuk, maar tis nog leuker als ze 2 weken niet gedronken hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leuk
Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat ze het gaan halen hoor. Als ze door zouden werken zou het makkelijk moeten kunnen, maar deze groep is zo ongemotiveerd dat ik er een hard hoofd in hebquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
idd ze willen het gewoon spannend houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
En weer (zoals sanman01 al opviel) is het geluid slecht als iemand de DBK inmoet
Mjahquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik dacht alweer dat het aan mijn computer lagquote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Alle geluid weg. Zit er weer iemand in de dbk of zo?
btw, wat een kut uitzending zeg. De pro Tanja dagen zijn duidelijk begonnen. Verschrikkelijk hoe ze de gebeurtenis van gisteren hebben verdraaid en de bewoners de kwade piet heben toegestpeeld
Die ruimen op, geloof ik. En Tanja is naar verloskundige.quote:
Ik vond het nu niet bepaald pro-Tanja bij de daguitzending. Denk dat alles toch redelijk objectief in beeld is gebracht. Dat er hier gelijk van een mug een olifant wordt gemaakt is niet representatief voor heel Nederland, hoe die er over denkt.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Alle geluid weg. Zit er weer iemand in de dbk of zo?
btw, wat een kut uitzending zeg. De pro Tanja dagen zijn duidelijk begonnen. Verschrikkelijk hoe ze de gebeurtenis van gisteren hebben verdraaid en de bewoners de kwade piet heben toegestpeeld
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
23400 moesten ze er om 19:00u
936 per uur met het team over 25 uur.
117 per uur per persoon dus
1,95 per persoon per minuut....
Linda deed bij mijn laatste meting 5 per minuut....
Ze liggen goed op schema als ze allemaal bezig blijven.
Pauzes en voorraad halen blijft de bottleneck...
Nu een kwestie van doorbijten dus....![]()
plus dat het tempo waarschijnlijk naar beneden gaat naarmate de vermoeidheid toeslaat....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ralph is al lang weer terug uit de dagbboekkamer,hij had een envelop waarin stond: jullie zijn goed bezig ,jullie kunnen hetquote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vond het nu niet bepaald pro-Tanja bij de daguitzending. Denk dat alles toch redelijk objectief in beeld is gebracht. Dat er hier gelijk van een mug een olifant wordt gemaakt is niet representatief voor heel Nederland, hoe die er over denkt.
Kwam ook duidelijk in beeld hoe ze Rob afzeek in haar bed.
Maar nu Ralph in de DBK zit, mag er dan ook geen ander voor hem invallen, want gaat natuurlijk wel van de tijd af...
Ik zou ff opnieuw rekenen hoor. Ten eerste, niet iedereen die stopt ze in die zakjes. Ten tweede, ze moeten ook ooit slapen. En ten derde, zie punt 2quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zijngek als ze niet gewoon gaan slapen vannacht. 3 of 4 uurtjes slaap kan er zat vanaf. Ze zijn vanaf vanmorgenvroeg al wakker, dus om non stop tot morgenavond door te gaan werken lijkt me niet een goed plan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!
Ben ik niet met je eens.....10 minuten pauze hakt er al goed in.... En vergeet niet dat ze in die 25 ! uur géén fouten mogen maken....quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaan ze het gemakkelijk redden. En als ze het niet redden zou ik als bb-bewoner echt een stel lamzakken uitfoeteren!
Ah de regie leest mee. Een andere camera liet nu ook Dido en Roel zien!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ik zie alleen nu alleen maar Rob, Chantal en Linda aan het werk. Of zijn ze ergens anders ook bezig?
Linda gaat wel als een speer trouwens!
Als ze dan vanacht ook goed bezig blijven, mag de rest misschien morgen om 12 uur ook wel gaan helpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ralph is al lang weer terug uit de dagbboekkamer,hij had een envelop waarin stond: jullie zijn goed bezig ,jullie kunnen het
LOL... die fouten zijn al lang gemaakt, dus als BB voet bij stuk houdt is de opdracht nu al verloren.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.....10 minuten pauze hakt er al goed in.... En vergeet niet dat ze in die 25 ! uur géén fouten mogen maken....![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 20:47 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik zou ff opnieuw rekenen hoor. Ten eerste, niet iedereen die stopt ze in die zakjes. Ten tweede, ze moeten ook ooit slapen. En ten derde, zie punt 2
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef mijn23 het volgende:
ralph kwam met een envelop en in die envelop stond: Jullie zijn goed bezig,jullie kunnen het
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
Idd, en als ze dit zelf niet zouden redden dan nog laat BB de opdracht slagenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Zo te horen is de weekopdracht weer eens gewijzigd.
BB5 de sofste BB ooit, hummy ga je mond even spoelen
.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[quote]BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven
Welkom!quote:PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
Dan word je vast helemaal opgenomen in deze groep!quote:ps2: ook ik schijt op Tanja
Hoe durft zequote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja over Ralph in de uitzending op teevee :
"Ralph is echt te dom om te poepen".
Nu haat ik Tanja officieel.
Haha verslavend is het he! Welkomquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.
PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
ps2: ook ik schijt op Tanja
ps3: waarom giet hummie er niet eerst een lading alcohol in om ze vervolgens er 40000 te laten maken...DAT zou pas lachen zijn![]()
Welkom bij de "bewoners" van het fok forumquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.
)
Van mijn part mag Tanja thuis BB gaan volgen achter de streamsquote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef Kimske het volgende:
tanja werd eerst wel een beetje voorgesteld: er werd niet uitgezonden dat ze zonder ook maar iets te zeggen, wat niet erg netjes is, is gaan eten...
Ja Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
TALPA, MOGEN WE AJB WAT FATSOENLIJK GELUID.![]()
Dank![]()
Toch wel jammer!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk had die heibel met Tanjo vandaag moeten zijn. Dan was ze wel de klos geweest met de nominaties. Het kan zijn dat de 'woede' nu al weer is weggezakt bij een flink aantal bewoners.
volgens mij juist wel...zo'n 31000 om precies te zijn...:-)quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef kwakveense het volgende:
zo, ik ga vanavond maar lekker vroeg slapen denk ik...geen zak te zien op de streams en ook niet op tv...
Er zit op ieder zakje een sticker met de prijs 2,99 euro .quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef marbe het volgende:
Iemand enig idee wat ze nou met die pakketjes uiteindelijk gaan doen? Of is dat al eens aan de orde gekomen en heb ik het niet gelezen.
Dat hoef je hier niet te vermelden hoor. Het zou pas nieuws zijn als je niet tegen haar was. Maar evenzogoed welkom.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
*knip*
ps2: ook ik schijt op Tanja
*knip*
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef newsman het volgende:
Hummie wij willen beter geluid anders kijk ik niet meer en bel ik ook niet.
Scan is dat iedere keer zo ?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Het dagboekkamerprobleem is weer ingetreden. Geluid weg.
Maar dat snappen ze dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welkom..beter laat dan nooitquote:PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
quote:ps2: ook ik schijt op Tanja
Hummie... Lees je mee?quote:ps3: waarom giet hummie er niet eerst een lading alcohol in om ze vervolgens er 40000 te laten maken...DAT zou pas lachen zijn![]()
Die vent is veel te bazig!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we vanavond Rob eens lekker gaan afzeiken ofzo?
Dan gebeurt er op het forum tenminste wel wat.
Rob:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |