Ja Talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
TALPA, MOGEN WE AJB WAT FATSOENLIJK GELUID.![]()
Dank![]()
Toch wel jammer!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk had die heibel met Tanjo vandaag moeten zijn. Dan was ze wel de klos geweest met de nominaties. Het kan zijn dat de 'woede' nu al weer is weggezakt bij een flink aantal bewoners.
volgens mij juist wel...zo'n 31000 om precies te zijn...:-)quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef kwakveense het volgende:
zo, ik ga vanavond maar lekker vroeg slapen denk ik...geen zak te zien op de streams en ook niet op tv...
Er zit op ieder zakje een sticker met de prijs 2,99 euro .quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef marbe het volgende:
Iemand enig idee wat ze nou met die pakketjes uiteindelijk gaan doen? Of is dat al eens aan de orde gekomen en heb ik het niet gelezen.
Dat hoef je hier niet te vermelden hoor. Het zou pas nieuws zijn als je niet tegen haar was. Maar evenzogoed welkom.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
*knip*
ps2: ook ik schijt op Tanja
*knip*
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef newsman het volgende:
Hummie wij willen beter geluid anders kijk ik niet meer en bel ik ook niet.
Scan is dat iedere keer zo ?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Het dagboekkamerprobleem is weer ingetreden. Geluid weg.
Maar dat snappen ze dus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB had gezegd dat meten = weten en ze hebben geloof ik ralph een stopwatch meegegeven.
Welkom..beter laat dan nooitquote:PS: ik lurk al een behoorlijke poos en ben geheel tegen eigen verwachting in verslaafd aan de streams. Dat heb ik sinds BB 1 en 2 niet meer gehad. Dus bij deze hallo, dit is mijn eerste post geloof ik.
quote:ps2: ook ik schijt op Tanja
Hummie... Lees je mee?quote:ps3: waarom giet hummie er niet eerst een lading alcohol in om ze vervolgens er 40000 te laten maken...DAT zou pas lachen zijn![]()
Die vent is veel te bazig!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we vanavond Rob eens lekker gaan afzeiken ofzo?
Dan gebeurt er op het forum tenminste wel wat.
Rob:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |