ohjaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zal het aanrecht wel bedoelen...
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef TRiXeS het volgende:
Tanje is ook wel inventief bezig hoor
Nee, ze zei een manier hoe het sneller kon.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik was even in een ander topic me aan het ergeren, dus ik heb een beetje gemist...
Was tanja nu wel weer mee aan het werkenDat mocht toch niet
Ik wou ook zoiets posten. Mên hij is onverzadigbaar!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost zijn geheim is nu ook wel overduidlijk lijkt mij... Een zware ADHD-patiënt.
Ze doen niks anders deze keer als opdrachten aanpassen en mensen tegenmoet komenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leukquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind het bijzonder slap van BB dat ze de opdracht aanpassen, nu halen ze op hun janboerenfluitjes de opdracht en hebben ze weer luxe rantsoen, gewoon echt knetterbelachelijk
Is ook leuk, maar tis nog leuker als ze 2 weken niet gedronken hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
BB vind die feestje met veel drank gewoon veelste leuk
Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat ze het gaan halen hoor. Als ze door zouden werken zou het makkelijk moeten kunnen, maar deze groep is zo ongemotiveerd dat ik er een hard hoofd in hebquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
idd ze willen het gewoon spannend houden.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
En weer (zoals sanman01 al opviel) is het geluid slecht als iemand de DBK inmoet
Mjahquote:Op woensdag 21 september 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik dacht alweer dat het aan mijn computer lagquote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Alle geluid weg. Zit er weer iemand in de dbk of zo?
btw, wat een kut uitzending zeg. De pro Tanja dagen zijn duidelijk begonnen. Verschrikkelijk hoe ze de gebeurtenis van gisteren hebben verdraaid en de bewoners de kwade piet heben toegestpeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |