Ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig zowel Bluezz als Golfer posten gewoon door in een gesloten topic![]()
![]()
oeps..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Laatste post van mij daar:
Sta je daar met een auto vol boodschappen bij je supermarkt, wil ie opeens niet meer starten.
Gelukkig zat er 50 meter verderop een garage, dus samen met een monteur auto daarheen geduwd.
Waarschijnlijk een stukje elektronica dat de bezinetoevoer regelt bij het starten kapot, maar dat had garage niet voorradig.
Auto dus bij garage laten staan en de boodschappen lopend naar huis gesleept.
Nog nooit problemen met dit autootje gehad. Die dingen moeten het gewoon altijd doen.![]()
Moest wat weg laten halen op mijn nek. Nu is het helemaal stijf. Maarja het is gelukt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat doe je in het ziekenhuis?
Ja volgende keer. Ik kan je zeggen dat Almelo vertrouw ik voor geen centimeter.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Kom maar naar mijn ziekenhuissie dossie
'blij' dat het achter de rug is ???quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
nou crematie ook achter de rug, erg indrukwekkend
Een enorme slinger auto's in der rouwstoet van Tiel naar Arnhem, volle zaal, mooie woorden en een laatste afscheid.
Klote man .... nogmaals, mijn medelevenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Een enorme slinger auto's in der rouwstoet van Tiel naar Arnhem, volle zaal, mooie woorden en een laatste afscheid.
Mooi dat je erbij was.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
ja opzich blij dat t achter de rug is, maarja dit was dus de laatste keer dat ze dr dus "was".quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
'blij' dat het achter de rug is ???
![]()
Klinkt misschien dom, maar het was volgens mij wel een mooie afscheid. Mooi weer.. veel mensen.
blijft idd indrukwekkend als er veel mensen op af komen. Maar tja zo jong ook...
Nogmaals sterkte!
Dit eendquote:Op woensdag 21 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
Mooi dat je erbij was.
Nu verder met verwerken en geef het de ruimte.
idd, ik ga op zoek naar een plekje voor dit allesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi dat je erbij was.
Nu verder met verwerken en geef het de ruimte.
wat dan? Geen ban?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Van een geheel andere orde: AMD/_moder8or_ heeft een tagje achter zijn naam gekregen.![]()
![]()
![]()
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
Van een geheel andere orde: AMD/_moder8or_ heeft een tagje achter zijn naam gekregen.![]()
![]()
![]()
Jij bent de allereerstequote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Succes daarmeequote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, ik ga op zoek naar een plekje voor dit alles
heb je nog nieuws??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb eindelijk mijn Burnout 4 kunnen ophalen![]()
[..]
Jij bent de allereerste
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
![]()
![]()
Duhquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Is moder8or AMD64??
Uhm BMWM3, AMD64 en deze.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
welke nicks heb je allemaal nog meer gebruikt Mod8?
Koekoekquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Is moder8or AMD64??
Rustig, rustigquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Is moder8or AMD64??
Moet je klappen?quote:
Ik lees al die ongein niet na. Is dat boefje nu een brave? Mooi!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Duh
dat is pas 100000x gevraagd
boefjequote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik lees al die ongein niet na. Is dat boefje nu een brave? Mooi!
Ben heel erg veranderd. Ben nu een nieuwe 'ik'quote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik lees al die ongein niet na. Is dat boefje nu een brave? Mooi!
maar nog steeds herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben heel erg veranderd. Ben nu een nieuwe 'ik'
Vind ik zelf ook. Dit is mijn eerste bijdragequote:Op woensdag 21 september 2005 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat je Fok! mee gaat helpen Mod8!
Langharig (in aantocht dan) en werkschuw.quote:
Heel fijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Noca het volgende:
Nog 10 minuutjes en ik ga ook richting huis
ook meteen hoogstaand nieuwsquote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Dit is mijn eerste bijdrageZoontje Britney krijgt eigen drankje
Ik denk, ik post even nieuws die stond te springenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook meteen hoogstaand nieuws
Hoelang/Hoeveel heb je gefietst?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
Net terug van een uurtje fietsen. Prima omstandigheden: nauwelijks verkeer, niet te koud, niet te warm.
Morgen en vrijdag in ieder geval nogquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef appelsientje het volgende:
Lekker gegeten eeuh... gewerkt Bos ?? mag je er nog langer blijven??
25.8 km. Morgen nog een keer denk ik, dan wat verder.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoelang/Hoeveel heb je gefietst?
Ik hoop het voor jullie.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Lekker SCH!
* methodmich gaat boodschappen doen, koken, eten en dan naar de bekerkraker.
Zit er een stunt in?
Hmmm nou ja dan heb je tenminste wat te doenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag in ieder geval nog
Een aardige afstand.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
25.8 km. Morgen nog een keer denk ik, dan wat verder.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm BMWM3, AMD64 en deze. Nfspeedunderground II ofzoiets toch
Ik had ontheffing gevraagd en gekregen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
Fuck man, ik moest vandaag op de 50+-beurs zijn (jawel ik heb een dynamisch leven.....) - wat een hel.
golfer niet gezien trouwens
Zet jij ze wel op slotquote:Op woensdag 21 september 2005 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben ze weeer mn fiets gejat
Hij was toch kapot, maar toch.. Zo maar weer eens een wandelingetje naar het politiebureau dan maar
Gelukkig heb je Maxquote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had ontheffing gevraagd en gekregen.
Bij jij de enige NIET crimeneel daar ??quote:Op woensdag 21 september 2005 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij was toch kapot, maar toch.. Zo maar weer eens een wandelingetje naar het politiebureau dan maar
Daar ken ik je nog het meest vanquote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oja, die had ik ook nog. NFSUnderground2
Ach, dat was vroeger. Nu moet je het helaas met mij met _moder8or_ door het levenquote:
Soms kom je niet op je echte naam. Dus 'wisselen' maarquote:Op woensdag 21 september 2005 17:41 schreef appelsientje het volgende:
w'rom toch al die klonen ??
Ik heb 1 naam en dat is het
Nog meer koffie?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef popolon het volgende:
Rita Corita in aantocht.
Zwaargewicht.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb zojuist nog een krat Hertog-Jan gehaald voor vanavond
Haha. Nou ik wijs het af de volgende keer misschien. Iets te ver wegquote:
Tja ok. Volgende week woensdag beter? Ajax - Arsenal?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Haha. Nou ik wijs het af de volgende keer misschien. Iets te ver weg
Gisteren bij de training, kwam de clubscheidsrechter ineens aanrijden met een bestelbusje: fietsen voor 25euroquote:Op woensdag 21 september 2005 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja ok. Volgende week woensdag dinsdag beter? Ajax - Arsenal?
Ik hoorde dat hij nu in schaal 4 zat o fzo? De een na hoogste.... Komt die storm op jullie af dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef popolon het volgende:
Rita Corita in aantocht.
Zwaargewicht.
Heb je alles al verankert ?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef popolon het volgende:
Rita Corita in aantocht.
Zwaargewicht.
GVD komt verdonk nog half op bezoek ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef popolon het volgende:
Rita Corita in aantocht.
Zwaargewicht.
Goedenmiddag Tongquote:Op woensdag 21 september 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH gefelischiteerd met de promotie.
Dat denk jijquote:Op woensdag 21 september 2005 17:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bij jij de enige NIET crimeneel daar ??
Dank jongen, zou het verstandig zijn?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
SCH gefelischiteerd met de promotie.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heb je voor promotie? En wat ga je morgenochtend in alle vroegte doen?
* Da_Sandman heeft geen zin terug te lezen...
*schrijft op voor morgenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Groeten uit Rhodos!!
[afbeelding]
Dat staat wel op mijn to do list jaquote:
Hmm nooit naar gekeken, weet harry vast wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het adres van Hools eigenlijk?
Het plaatje heet de kolos van Rhodosquote:
5:00 ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank jongen, zou het verstandig zijn?
Nou ja, wie niet waagt....
Wie is er morgenochtend om 04.00 in Hools om me uit te zwaaien?
Living on the edge he, beter dan die saaie statesquote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef popolon het volgende:
Rhodos, gevaarlijk man.
Turkije gaat 't binnenkort binnenvallen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is de schuilkelder al gereed popovski?
't Is zo saai hierquote:Op woensdag 21 september 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Living on the edge he, beter dan die saaie states![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Vast nog wel een samenvatting van AJAXquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef popolon het volgende:
Maar succes met wat je gaat doen, geen flauw idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef clauwheee het volgende:
SCHat
Enne veel plezierMoet ik je nog SCHmSCHen wat je cluppie allemaal doet in je vakanSCHie?
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.![]()
Krijg nooit mot met een potquote:Op woensdag 21 september 2005 18:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.
11quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel dagen ga je naar Rhodosch?
Tuurlijkquote:
Er zijn er heel wat genezen van hun ziekte toen ze mij tegenkwamen.quote:
Nog 3 dagen, dan is de stufi erquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het wordt een karige warme maaltijd vanavond, een boterhammetje rookworst
Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Want ik zou zelf ook pissig worden als iemand mij zou fucken
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dan is de stufi er
quote:
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
SCH welke boeken neem je mee ?
Alweer Maartje van het Hart ?
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".quote:Op woensdag 21 september 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasen
Veder de nieuwe Matsier, Uphoff en wat thrillers.
Een boek over autisme, een journalistiek werk over 11-9-2001 en de biografie van Mao.
Het peerd van Ome Loeks zekerquote:
Jumping Groningen ?quote:
Doe deze ook even want je smilie is mislukt.quote:
Amerikanen zijn lekker wel gekquote:Op woensdag 21 september 2005 18:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".
over vooroordelen van nederlanders tov de vs en amerikanen. aanrader enzo.
DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[DIGGERmode]
Mijn vrouw is nog steeds niet thuis, want de NS werkt weer eens niet mee. En dat terwijl ik zo'n lekker maaltje voor haar wil gaan bereiden.
[/DIGGER-mode]
Dat is ook belangrijkquote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.![]()
Wij zijn de beste.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Amerikanen zijn lekker wel gek
Vooral popolon
En ik ben net pas thuisquote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Pizza zit er weer in
dus voortaan het hele traject op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben net pas thuis^^%&$^%
Het enige wat op tijd reed was mijn fiets.
Zo.
65 kmquote:Op woensdag 21 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
oi
dus voortaan het hele traject op de fiets
Je lijst is verstuurd, wel zonder U2 natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Dag Hoolies - lief zijn zonder mij en goed op Tong passen
Goede reis en voorzichtig met die kolossen van Knossos, he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
doei !!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Lekker dan, de kroeg wat je al enkele maanden als 'stamkroeg' hebt heeft altijd Gulpner bier op de tap gehad. Zat een beetje raar smaakje aan, en meestal dronken we dus vrij snel BaCo ipv bier.
Nieuwe eigenaar nu in die toko.......... zat er schimmel in de leiding!
Bier smaakt nu overigens beter!
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Lekker dan, de kroeg wat je al enkele maanden als 'stamkroeg' hebt heeft altijd Gulpner bier op de tap gehad. Zat een beetje raar smaakje aan, en meestal dronken we dus vrij snel BaCo ipv bier.
Getsiederrie, schimmel in je bierquote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Leuk spandoek bij Ajax-ADO den Haag :
'Bestuur, was Shota te duur ?'
nee helaas niet .. voor zelfsquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Staan de joden al achter?
maar belangrijker, Vitas staat achterquote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee helaas niet .. voor zelfs![]()
leuk zien we eindelijk je vriendinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Foto's van de meubeltjes:
[afbeelding]
Eettafel
[afbeelding]
TV meubel(tje)
[afbeelding]
Dit type salontafel
En uitgerekend van de Hoekbank hebben ze geen foto's...........
Die blonde ken ik niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:
leuk zien we eindelijk je vriendin
tot die tijd kan je die plaatjes in je kamer hangenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die blonde ken ik niet...
Ik post wel een keer inrichtingfoto's als we over 12 weken de meubels hebben!
Thnx.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Franky goes klassiek, mooi hoor.
Coel he, hij kan ook open er kunnen dingen in, zoals kronen, kralen en munten!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef popolon het volgende:
Die onderste lijkt wel een schatkist van een piraat.
ik ook kijken gaat, en daarna slapie doenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
Vrienden van Van Swieten kijken gaat.
Zal wel koud zijn geweest, in je blote reet op de fiets!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
kon ik net weer terug naar de sporthal, broekje en shirt laten liggen
Dat doet me denken aan een jaar of tien terug toen ik een paar keer terug moest om m'n voetbalschoenen te gaan halen die ik vergeten wasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
kon ik net weer terug naar de sporthal, broekje en shirt laten liggen
ik was al blij dat ik SCH niet tegen kwamquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zal wel koud zijn geweest, in je blote reet op de fiets!
Dukaten en florijnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Coel he, hij kan ook open er kunnen dingen in, zoals kronen, kralen en munten!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Zo ben er weer hoorde dat je het langzaam moest opbouwen. Ik ben kapot. FF lekker douchen nu.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand zin in Haagse Hopjes!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen. Wat een puinhoop hebben z'n voorgangers achtergelaten.
Donder op PH, je weet dondersgoed dat ik mijn club onvoorwaardelijk blijf steunenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga iedereen een fijne avond wensen..
morgen eerst werken en dan mijn diploma uitreiking![]()
Who cares tong.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen. Wat een puinhoop hebben z'n voorgangers achtergelaten.
hap hapquote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Donder op PH, je weet dondersgoed dat ik mijn club onvoorwaardelijk blijf steunen![]()
is niet ergquote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Joepieeee sientje
Is dat met die cijfertoestand nog goedgekomen?
Helemaal vergeten te vragen
zo slecht als ajax wordt het dit seizoen niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
damm 2 - 2 nog geworden.. en ik maar denken dat 't slecht ging met PSV...
Ja vind je het heel gek?quote:
dat biedt enige troostquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo slecht als ajax wordt het dit seizoen niet eens
Ik ben voor Cambuur, ik weet niet eens meer wat succes isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja vind je het heel gek?
En jullie moeten niet bitchen , want jullie presteren ook niet veel
k zou een borrel nemen als k jou wasquote:
we hebben altijd nog meer puntenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja vind je het heel gek?
En jullie moeten niet bitchen , want jullie presteren ook niet veel
quote:
Groot gelijk, deed ik ook. Veel plezier!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
ik spring echt een gat in de lucht morgen.. dat kan ik je wel vertellen!
Daarom staat ie ook in m'n teamquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Sneijder is goed bezig trouwens.
Dubbel mooi dus voor jou vanavondquote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook in m'n team
ik heb genoten bij Barca - Valenciaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Had ik maar niet naar het voetbal gekeken
je spandoek had er mooi gestaanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Had ik maar niet naar het voetbal gekeken
Had toch nutteloos daar gehangen. Tussen mijn spandoek en Danny blind (oftwelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je spandoek had er mooi gestaan
Vonk,quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Had toch nutteloos daar gehangen. Tussen mijn spandoek en Danny blind (oftwel) sprong er toch geen vonk over
Wat een kneus. En wat doet doet die Lobont op de bank. Die heb ik echt liever.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vonk,die keepte ook bijzonder vanavond
en ik zei het nog. Ah jammer, Grygera haalt het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Heitinga moet allang naar de GGD. Die man heeft echt geen niveau
MM nog gemeet of kende je hem alquote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit Hendrik-Ido-Ambacht
Gewonnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
zo heerlijk getrained, wat heeft Ajax gedaan?
Welk afscheid?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hendrik wie
Je hebt het afSCHeid gemist
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
en ik zei het nog. Ah jammer, Grygera haalt het niet
WAT:??????? Heitinga? Binnen een half uur moet hij toch weer aan de kant. Iedereen die bij mij was keken mij echt aan van: ,,hij krijgt gewoon een kans, en ik wed op een krat dat hij erin blijft staan".
En jaja, kratje rijker
hoi, 2-2quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
Ik heb hem nog wel gebeld, maar de eerste keer werd de verbinding verbroken en daarna was mijn batterij opquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MM nog gemeet of kende je hem al
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb hem nog wel gebeld, maar de eerste keer werd de verbinding verbroken en daarna was mijn batterij opdus MM niet gezien....
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel gebeld, maar de eerste keer werd de verbinding verbroken en daarna was mijn batterij opdus MM niet gezien....
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]jammer dan maar hopen op de Meet
haa een Daggla wanabequote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh oh wat een mieters
Afscheid van onze grieksche piemOl wannabee
denk dat iedereen dat doetquote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
MM schrikt zich een ongeluk als ie voor 't eerst van z'n leven in een kroeg komt man.
Een beetje vent wordt er geboren.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Een beetje vent wordt er geboren.
om precies te zijn in de 92e en de 94e minuutquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
2-2 VoreG. 2 doelpunten in de 90' minuut voor ADO
Oftewel, kijk in mijn [stats] topicquote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om precies te zijn in de 92e en de 94e minuut
Lul ik wilde de uitslag niet weten. En dat Voreg gescoord heeft vergoed helemaal niksquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
2-2 VoreG. 2 doelpunten in de 90' minuut voor ADO
spemmertquote:Op woensdag 21 september 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oftewel, kijk in mijn [stats] topic
[Stats] Uitslagen/Topscorers/Stand Eredivisie 2005-2006
Zegt ie tegen de barkeeper. Sorry mag ik u wat vragen waar kan ik hier bier krijgen ? En kan ik hier m'n consumptie ook pinnen ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
MM schrikt zich een ongeluk als ie voor 't eerst van z'n leven in een kroeg komt man.
Je bedoelt sinas.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt ie tegen de barkeeper. Sorry mag ik u wat vragen waar kan ik hier bier krijgen ? En kan ik hier m'n consumptie ook pinnen ?
En: "Staat het avondeten hier wel precies om 6 uur klaar voor mijn neus? "quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef tong80 het volgende:
Zegt ie tegen de barkeeper. Sorry mag ik u wat vragen waar kan ik hier bier krijgen ? En kan ik hier m'n consumptie ook pinnen ?
Nouja zeg. Iedereen post het en ik ben de schuldigequote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul ik wilde de uitslag niet weten. En dat Voreg gescoord heeft vergoed helemaal niks
Wel perfecte spamquote:
of om 17.59 uur "ik ga nu uitloggen uit het café want mn vriendin heeft t eten klaar"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef popolon het volgende:
Of,
"Even aan m'n vriendin vragen of ik naar de wc mag."
Ow. even loeren hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Matigjes.
Utrecht door, maar het leukste is dat Vitesse d'r uit ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |