DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[DIGGERmode]
Mijn vrouw is nog steeds niet thuis, want de NS werkt weer eens niet mee. En dat terwijl ik zo'n lekker maaltje voor haar wil gaan bereiden.
[/DIGGER-mode]
Dat is ook belangrijkquote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.![]()
Wij zijn de beste.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Amerikanen zijn lekker wel gek
Vooral popolon
En ik ben net pas thuisquote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Pizza zit er weer in
dus voortaan het hele traject op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben net pas thuis^^%&$^%
Het enige wat op tijd reed was mijn fiets.
Zo.
65 kmquote:Op woensdag 21 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
oi
dus voortaan het hele traject op de fiets
Je lijst is verstuurd, wel zonder U2 natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Dag Hoolies - lief zijn zonder mij en goed op Tong passen
Goede reis en voorzichtig met die kolossen van Knossos, he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
doei !!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Lekker dan, de kroeg wat je al enkele maanden als 'stamkroeg' hebt heeft altijd Gulpner bier op de tap gehad. Zat een beetje raar smaakje aan, en meestal dronken we dus vrij snel BaCo ipv bier.
Nieuwe eigenaar nu in die toko.......... zat er schimmel in de leiding!
Bier smaakt nu overigens beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |