*schrijft op voor morgenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Groeten uit Rhodos!!
[afbeelding]
Dat staat wel op mijn to do list jaquote:
Hmm nooit naar gekeken, weet harry vast wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het adres van Hools eigenlijk?
Het plaatje heet de kolos van Rhodosquote:
5:00 ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank jongen, zou het verstandig zijn?
Nou ja, wie niet waagt....
Wie is er morgenochtend om 04.00 in Hools om me uit te zwaaien?
Living on the edge he, beter dan die saaie statesquote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef popolon het volgende:
Rhodos, gevaarlijk man.
Turkije gaat 't binnenkort binnenvallen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is de schuilkelder al gereed popovski?
't Is zo saai hierquote:Op woensdag 21 september 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Living on the edge he, beter dan die saaie states![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Vast nog wel een samenvatting van AJAXquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef popolon het volgende:
Maar succes met wat je gaat doen, geen flauw idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef clauwheee het volgende:
SCHat
Enne veel plezierMoet ik je nog SCHmSCHen wat je cluppie allemaal doet in je vakanSCHie?
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.![]()
Krijg nooit mot met een potquote:Op woensdag 21 september 2005 18:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.
11quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel dagen ga je naar Rhodosch?
Tuurlijkquote:
Er zijn er heel wat genezen van hun ziekte toen ze mij tegenkwamen.quote:
Nog 3 dagen, dan is de stufi erquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het wordt een karige warme maaltijd vanavond, een boterhammetje rookworst
Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Want ik zou zelf ook pissig worden als iemand mij zou fucken
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dan is de stufi er
quote:
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
SCH welke boeken neem je mee ?
Alweer Maartje van het Hart ?
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".quote:Op woensdag 21 september 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasen
Veder de nieuwe Matsier, Uphoff en wat thrillers.
Een boek over autisme, een journalistiek werk over 11-9-2001 en de biografie van Mao.
Het peerd van Ome Loeks zekerquote:
Jumping Groningen ?quote:
Doe deze ook even want je smilie is mislukt.quote:
Amerikanen zijn lekker wel gekquote:Op woensdag 21 september 2005 18:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".
over vooroordelen van nederlanders tov de vs en amerikanen. aanrader enzo.
DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:07 schreef golfer het volgende:
[DIGGERmode]
Mijn vrouw is nog steeds niet thuis, want de NS werkt weer eens niet mee. En dat terwijl ik zo'n lekker maaltje voor haar wil gaan bereiden.
[/DIGGER-mode]
Dat is ook belangrijkquote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
DIGGER kan alleen de frituur aanzetten hoor.![]()
Wij zijn de beste.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Amerikanen zijn lekker wel gek
Vooral popolon
En ik ben net pas thuisquote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Pizza zit er weer in
dus voortaan het hele traject op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ben net pas thuis^^%&$^%
Het enige wat op tijd reed was mijn fiets.
Zo.
65 kmquote:Op woensdag 21 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
oi
dus voortaan het hele traject op de fiets
Je lijst is verstuurd, wel zonder U2 natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Dag Hoolies - lief zijn zonder mij en goed op Tong passen
Goede reis en voorzichtig met die kolossen van Knossos, he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
doei !!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Lekker dan, de kroeg wat je al enkele maanden als 'stamkroeg' hebt heeft altijd Gulpner bier op de tap gehad. Zat een beetje raar smaakje aan, en meestal dronken we dus vrij snel BaCo ipv bier.
Nieuwe eigenaar nu in die toko.......... zat er schimmel in de leiding!
Bier smaakt nu overigens beter!
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Lekker dan, de kroeg wat je al enkele maanden als 'stamkroeg' hebt heeft altijd Gulpner bier op de tap gehad. Zat een beetje raar smaakje aan, en meestal dronken we dus vrij snel BaCo ipv bier.
Getsiederrie, schimmel in je bierquote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Leuk spandoek bij Ajax-ADO den Haag :
'Bestuur, was Shota te duur ?'
nee helaas niet .. voor zelfsquote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Staan de joden al achter?
maar belangrijker, Vitas staat achterquote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee helaas niet .. voor zelfs![]()
leuk zien we eindelijk je vriendinquote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Foto's van de meubeltjes:
[afbeelding]
Eettafel
[afbeelding]
TV meubel(tje)
[afbeelding]
Dit type salontafel
En uitgerekend van de Hoekbank hebben ze geen foto's...........
Die blonde ken ik niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:
leuk zien we eindelijk je vriendin
tot die tijd kan je die plaatjes in je kamer hangenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die blonde ken ik niet...
Ik post wel een keer inrichtingfoto's als we over 12 weken de meubels hebben!
Thnx.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Franky goes klassiek, mooi hoor.
Coel he, hij kan ook open er kunnen dingen in, zoals kronen, kralen en munten!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef popolon het volgende:
Die onderste lijkt wel een schatkist van een piraat.
ik ook kijken gaat, en daarna slapie doenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
Vrienden van Van Swieten kijken gaat.
Zal wel koud zijn geweest, in je blote reet op de fiets!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
kon ik net weer terug naar de sporthal, broekje en shirt laten liggen
Dat doet me denken aan een jaar of tien terug toen ik een paar keer terug moest om m'n voetbalschoenen te gaan halen die ik vergeten wasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
kon ik net weer terug naar de sporthal, broekje en shirt laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |