*schrijft op voor morgenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Groeten uit Rhodos!!
[afbeelding]
Dat staat wel op mijn to do list jaquote:
Hmm nooit naar gekeken, weet harry vast wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het adres van Hools eigenlijk?
Het plaatje heet de kolos van Rhodosquote:
5:00 ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank jongen, zou het verstandig zijn?
Nou ja, wie niet waagt....
Wie is er morgenochtend om 04.00 in Hools om me uit te zwaaien?
Living on the edge he, beter dan die saaie statesquote:Op woensdag 21 september 2005 18:11 schreef popolon het volgende:
Rhodos, gevaarlijk man.
Turkije gaat 't binnenkort binnenvallen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is de schuilkelder al gereed popovski?
't Is zo saai hierquote:Op woensdag 21 september 2005 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Living on the edge he, beter dan die saaie states![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Vast nog wel een samenvatting van AJAXquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog voetbal op tv vanoavond?
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef popolon het volgende:
Maar succes met wat je gaat doen, geen flauw idee eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef clauwheee het volgende:
SCHat
Enne veel plezierMoet ik je nog SCHmSCHen wat je cluppie allemaal doet in je vakanSCHie?
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet, beetje liggen, tukkelen, slapen, maffen, pitten etc.![]()
Krijg nooit mot met een potquote:Op woensdag 21 september 2005 18:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de bewoners van Lesbos, jaren geleden geweest, heel mooi daar.
11quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef pascalheister het volgende:
hoeveel dagen ga je naar Rhodosch?
Tuurlijkquote:
Er zijn er heel wat genezen van hun ziekte toen ze mij tegenkwamen.quote:
Nog 3 dagen, dan is de stufi erquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het wordt een karige warme maaltijd vanavond, een boterhammetje rookworst
Nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Want ik zou zelf ook pissig worden als iemand mij zou fucken
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dan is de stufi er
quote:
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
SCH welke boeken neem je mee ?
Alweer Maartje van het Hart ?
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".quote:Op woensdag 21 september 2005 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit talloos veel miljoenen - om jou te pleasen
Veder de nieuwe Matsier, Uphoff en wat thrillers.
Een boek over autisme, een journalistiek werk over 11-9-2001 en de biografie van Mao.
Het peerd van Ome Loeks zekerquote:
Jumping Groningen ?quote:
Doe deze ook even want je smilie is mislukt.quote:
Amerikanen zijn lekker wel gekquote:Op woensdag 21 september 2005 18:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
neem dan ook ff het boek van charles groenhuysen mee. "amerikanen zijn niet gek".
over vooroordelen van nederlanders tov de vs en amerikanen. aanrader enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |