quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand zin in Haagse Hopjes!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen. Wat een puinhoop hebben z'n voorgangers achtergelaten.
Donder op PH, je weet dondersgoed dat ik mijn club onvoorwaardelijk blijf steunenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga iedereen een fijne avond wensen..
morgen eerst werken en dan mijn diploma uitreiking![]()
Who cares tong.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kan er alleen maar om lachen. Wat een puinhoop hebben z'n voorgangers achtergelaten.
hap hapquote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Donder op PH, je weet dondersgoed dat ik mijn club onvoorwaardelijk blijf steunen![]()
is niet ergquote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Joepieeee sientje
Is dat met die cijfertoestand nog goedgekomen?
Helemaal vergeten te vragen
zo slecht als ajax wordt het dit seizoen niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
damm 2 - 2 nog geworden.. en ik maar denken dat 't slecht ging met PSV...
Ja vind je het heel gek?quote:
dat biedt enige troostquote:Op woensdag 21 september 2005 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo slecht als ajax wordt het dit seizoen niet eens
Ik ben voor Cambuur, ik weet niet eens meer wat succes isquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja vind je het heel gek?
En jullie moeten niet bitchen , want jullie presteren ook niet veel
k zou een borrel nemen als k jou wasquote:
we hebben altijd nog meer puntenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja vind je het heel gek?
En jullie moeten niet bitchen , want jullie presteren ook niet veel
quote:
Groot gelijk, deed ik ook. Veel plezier!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
ik spring echt een gat in de lucht morgen.. dat kan ik je wel vertellen!
Daarom staat ie ook in m'n teamquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Sneijder is goed bezig trouwens.
Dubbel mooi dus voor jou vanavondquote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook in m'n team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |