ik heb genoten bij Barca - Valenciaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Had ik maar niet naar het voetbal gekeken
je spandoek had er mooi gestaanquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Had ik maar niet naar het voetbal gekeken
Had toch nutteloos daar gehangen. Tussen mijn spandoek en Danny blind (oftwelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je spandoek had er mooi gestaan
Vonk,quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Had toch nutteloos daar gehangen. Tussen mijn spandoek en Danny blind (oftwel) sprong er toch geen vonk over
Wat een kneus. En wat doet doet die Lobont op de bank. Die heb ik echt liever.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vonk,die keepte ook bijzonder vanavond
en ik zei het nog. Ah jammer, Grygera haalt het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Heitinga moet allang naar de GGD. Die man heeft echt geen niveau
MM nog gemeet of kende je hem alquote:Op woensdag 21 september 2005 23:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit Hendrik-Ido-Ambacht
Gewonnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
zo heerlijk getrained, wat heeft Ajax gedaan?
Welk afscheid?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hendrik wie
Je hebt het afSCHeid gemist
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
en ik zei het nog. Ah jammer, Grygera haalt het niet
WAT:??????? Heitinga? Binnen een half uur moet hij toch weer aan de kant. Iedereen die bij mij was keken mij echt aan van: ,,hij krijgt gewoon een kans, en ik wed op een krat dat hij erin blijft staan".
En jaja, kratje rijker
hoi, 2-2quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Avond
Ik heb hem nog wel gebeld, maar de eerste keer werd de verbinding verbroken en daarna was mijn batterij opquote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MM nog gemeet of kende je hem al
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb hem nog wel gebeld, maar de eerste keer werd de verbinding verbroken en daarna was mijn batterij opdus MM niet gezien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |