Ah, Bush wil New Orleans herbouwen op de maan om zo in de toekomst overstromingen te voorkomen?quote:
Hoe heet zoiets ook alweer in het Latijn Oosten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is een leugen ter misleiding van de onwetenden.
Ik heb geprobeerd me te registreren, ik kan vooralsnog niet inloggen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, bijna klaar met mijn project voor de verovering van de wereldmedia.
Ik wou eerst als subtitel "Fair and balanced" nemen, maar als je een kleine userbase hebt, is dat natuurlijk niet controversieel genoeg.
Overigens is de userinterface klote, maar ik ben natuurlijk geen designer.
Krijg ik een aanmeld-mail? Moet ik geduld hebben? Verzamel je emailadressen met wachtwoorden?quote:Your email-adress nor your password was not found in our systems. Please register.
Alles is nog uitgeschakeld. Ook de inlog-functie werkt nog niet. Hij staat slechts online opdat Google de site in de index op kan nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd me te registreren, ik kan vooralsnog niet inloggen.
[..]
Krijg ik een aanmeld-mail? Moet ik geduld hebben? Verzamel je emailadressen met wachtwoorden?
Door een overdaad aan koffie heb ik even geen gevat antwoord.quote:Op maandag 19 september 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets ook alweer in het Latijn Oosten?
Ohquote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alles is nog uitgeschakeld. Ook de inlog-functie werkt nog niet. Hij staat slechts online opdat Google de site in de index op kan nemen.
Wat een debiele titel. Vroeger hadden de leiders pas namen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Monidique het volgende:
De Voorzitter draagt mij op hoi te zeggen tegen Johan.
The Moon will rise again.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Ah, Bush wil New Orleans herbouwen op de maan om zo in de toekomst overstromingen te voorkomen?
quote:Duitsland is door Gerhard Schröder veranderd. Het land is opener en moderner geworden. De Bondsrepubliek werd immigratieland. Culturele minderheden kregen hun rechtmatige plek. Energie werd geput uit zon en wind. Op de akkers groeide bio-groente. En een eigen, soms eigenzinnige koers in de buitenlandse politiek. Na de stilstand onder Helmut Kohl werd het land door Schröder en de zijnen genormaliseerd. In zekere zin was het een symbolische politiek: roodgroen gaf Duitsland het gezicht, dat het eigenlijk al had.
Stop met zoeken Rita! Duitsland is het integratiemodel!quote:
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.htmlquote:Driek van Vugt stapt op als SP-raadslid
LEIDEN - Het onlangs geïnstalleerde SP-raadslid Driek van Vugt stapt om 'persoonlijke redenen' per direct op. Hij wordt opgevolgd door Birgitta Dolfing die in april van dit jaar haar functie als raadslid neerlegde vanwege onenigheid binnen de partij over de te volgen koers.
Van Vugt heeft ook al zijn andere functies binnen de partij neergelegd, zowel lokaal als landelijk. Wat de persoonlijke redenen precies zijn, is onduidelijk. Van Vugt zelf wilde gisteren geen commentaar geven op zijn vertrek.
Binnen de SP wordt gefluisterd dat zijn opstappen direct verband houdt met een gebrek aan draagvlak binnen zijn partij. In juni stelde Van Vugt zich verkiesbaar als voorzitter van de Leidse SP, maar kreeg onvoldoende stemmen. De officiële lezing is echter dat hij zijn studie wil afmaken en meer tijd voor zichzelf wil.
Dit voorjaar kwam de SP in opspraak toen twee raadsleden, fractievoorzitter Paul Day en raadslid Dolfing, plotseling hun functie neerlegden wegens een verschil van mening met andere partijleden over de manier waarop zij politiek bedreven. Day en Dolfing, zo werd hen door een aantal partijgenoten verweten, waren te behoudend en meegaand. Hun tegenstanders, aangevoerd door partijcoryfee Cor Vergeer en in zijn kielzog Van Vugt, zagen liever een radicalere SP in de raad.
De opvolgingsstrijd die vervolgens losbarstte, had meer weg van een slechte soap dan van politiek. De beoogde opvolger van Day, Hans Hendriks, werd met royement bedreigd als hij zijn zetel niet af zou staan aan Van Vugt. Uiteindelijk deed een andere kandidaat dat. Op 8 juni werden Van Vugt en Hendriks officieel beëdigd als raadslid. Koud twee maanden later legt Van Vugt zijn functie al weer neer. De snelle politieke carrière van de jonge SP-er lijkt daarmee op een zijspoor beland. Van Vugt werd als 18-jarige raadslid in Leiden, een jaar later kwam hij als jongste senator ooit in de Eerste Kamer.
Timoteus Waarsenburg
Ik denk eerder dat je voeding het gevraagde vermogen niet aan kan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik de demo opstart restart mijn pc![]()
Mss is mijn pc te oud![]()
Hoe is dat mogelijk?quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk eerder dat je voeding het gevraagde vermogen niet aan kan.
Och, daar heeft Schroder net zo weinig invloed op als Balkenende hier....quote:Op maandag 19 september 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe goed draait de Duitse economie ook alweer?
Hoe hoog is de werkeloosheid precies?
Nee gaat fantastisch in Duitsland![]()
Eerder had je toch ook al zo'n artikel gepost, waaruit bleek dat de sp niet helemaal de netjes de regels volgde. Als ik het me goed kan herinneren was het zo dat er iemand was gekozen, maar Driek eiste de zetel op..quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef zakjapannertje het volgende:
laatste nieuws uit Leiden:
[..]
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html
En die positieve veranderingen zeker wel?quote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
Och, daar heeft Schroder net zo weinig invloed op als Balkenende hier....
Het is vreselijk, Cynix heet ie. Hij had een geheimpje dat hij eigenlijk niet wilde verklappen, namelijk de namen van de nieuwe onzinmods. Van een van de kandidaten begon de naam met een s..quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het een paar keer geluisterd. Maar het is echt té slecht
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Fok radio. Het zwarte schaap binnen de Fok familie
Maar sidekick wordt de nieuwe ONZ mod?
Joh!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
POL wordt nooit belicht in Fok radio.
Te ingewikkeld voor de mensen aldaar
wie zou je ipv Sidekick willen zien dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.![]()
Een grote inteeltbende.quote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef Tafkahs het volgende:
Joh!!![]()
Ze hadden het net over kutnewbies die posten bij de gijsjes zonder dat ze daar wat te zoeken hebben
Tja, dat zijn van die strollie75 topics ..
volgens mij is dat een onzin-knuffelreeks ofzo. Het zou me niets verbazen als de meesten uit Epe komenquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een grote inteeltbende.
wtf zijn de gijsjes?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.![]()
dat mogen wij niet bekijkenquote:
Een vrouwelijke mod.quote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef Tafkahs het volgende:
wie zou je ipv Sidekick willen zien dan?
silmarwenquote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een vrouwelijke mod.
Stomme vraag....![]()
Aha... achter de schermen is de (fluwelen) revolutie al begonnen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef Tafkahs het volgende:
dat mogen wij niet bekijken
quote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij is dat een onzin-knuffelreeks ofzo. Het zou me niets verbazen als de meesten uit Epe komen
Ik wil vrouwelijk menstruatie bloed zien.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Tafkahs het volgende:
silmarwen
Please.. je weet niet wat je mist als je Sidekick opgeeft dude![]()
Ik heb tijdje terug wel een nieuwe videokaart gekocht. Hoeveel watt mijn voeding is, geen ideequote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Vraagt de kaart max rekenkracht bij AoE ?!
Welke voeding zit erin (Watt) ?
Dan zou het een streek van Sizzler moeten zijn, die kan zich toch helemaal niet ontpoppen tot een ware Raspoetin manquote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha... achter de schermen is de (fluwelen) revolutie al begonnen.
ff een cubaantje opsteken![]()
Nee, hoezo?quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En die positieve veranderingen zeker wel?
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is vreselijk, Cynix heet ie. Hij had een geheimpje dat hij eigenlijk niet wilde verklappen, namelijk de namen van de nieuwe onzinmods. Van een van de kandidaten begon de naam met een s..
![]()
Is this crap of what?
Juist... de voeding trekt het dus niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb tijdje terug wel een nieuwe videokaart gekocht. Hoeveel watt mijn voeding is, geen idee
In dat bericht werd Schröder wel gelinkt aan de positieve ontwikkelingen van Duitsland. Vandaar mijn reply over de negatieve ontwikkelingen in Duitsland.quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, hoezo?
Zet SCH maar in ONZ., zijn bijdrages komen daar beter tot zijn recht.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.
Sapphire Radeon 9600 Proquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Drugshond het volgende:
Juist... de voeding trekt het dus niet.
Wat voor grafka zit er nu in ?
zorg jij nou maar dat je skype installatie klaar staatquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.
Hmmzz... 300 Watt zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Sapphire Radeon 9600 Pro
Merkwaardig is het wel omdat dit de eerste game is waarbij ik dat heb sinds mijn nieuwe videokaart.
Ik heb een Dell Dimension van 5/6 jaar oud.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzz... 300 Watt zou voldoende moeten zijn.
Heb je toevallig een (Cheap-ass) Q-Tec voeding ?.
Volgens mijn ingewijden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Mooi, die Driek is bloedirritant.
jouw ingewijden?quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn ingewijden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.
Laxatie = stront?quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn ingewanden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.
Ik ben trots op je, tubboy.quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zeker als het de SP betreft.
Juist maar die voeding is afgestemd uit de grafa die er toen inzat (waarschijnlijk een onboard op mobo).quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een Dell Dimension van 5/6 jaar oud.
Kan ik het aantal watt zien in Windows of moet ik dan mijn systeemkast open maken?
Dat kan ook anders geformuleerd worden:quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Kom meisje ik wil met je poepen
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Juist maar die voeding is afgestemd uit de grafa die er toen inzat (waarschijnlijk een onboard op mobo).
Een R-9600 pro vraagt toch al snel 50-80 watt (extra) en die kom je dus te kort.
Pak een merk voeding van 350 Watt (ToPower of een Tagan) en je problemen zijn opgelost.
Vandaar dat ik mijn systemen zelf bouw![]()
Hmm bij wikipedia kan je zelf editen. Meteen erbij zettenquote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat kan ook anders geformuleerd worden:
Meisje, maak eens een tubgirl-afbeelding van jezelf.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef George-Butters het volgende:
Driek was wel lachen.
Kun je niks overclocken FSB opvoeren, je grafa op een hogere Vmod.quote:Op maandag 19 september 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.
Maar wel merkwaardig dat ik er alleen last mee heb als ik de demo van AoE opstart![]()
Het wordt duidelijk tijd voor een nieuwe pc.
Probeer eerst eens je systeem op te schonen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.
Maar wel merkwaardig dat ik er alleen last mee heb als ik de demo van AoE opstart![]()
Het wordt duidelijk tijd voor een nieuwe pc.
Je wilt een charismatische doorgewinterde politicus met een staatsman-achtig uitstraling vervangen door een rommelig student-achtig activistje met een stem van een misthoorn?quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Als ik me nu bedenk, is Driek niet dé opvolger van Marijnissen bij uitstek?
Zal me niet verbazen dat straks je systeem alsnog reset, omdat de voeding het toch niet trekt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik heb de instellingen van mijn videokaart gewijzigd van optimale kwaliteit naar optimale prestatie en nu werkt het gewoon.
Drugshond bedankt voor het aanreiken van oplossingen
Ik ga ff gamen.
Gilles de la Tourette M-01 ??!quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Piemel.
Ik wil een schreeuwer vervangen door een schreeuwer.quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je wilt een charismatische doorgewinterde politicus met een staatsman-achtig uitstraling vervangen door een rommelig student-achtig activistje met een stem van een misthoorn?
Ik zie er wel wat in.
Wat zeur je nou man, Jan M heeft zojuist een D66 voorstel ingewilligd en jij wil 'm al laten vervangen door het korfbalteamgenootje van Tuana?quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Laten we eerlijk wezen, Driek kreeg de handjes op elkaar....
Met een josti publiek is dat niet zo moeilijk. Die klappen al als ze ranja krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, net zoals Herben dat ook een paar keer voor elkaar krijgt in de politiek...quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heeft dit met D66 te maken?quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man, Jan M heeft zojuist een D66 voorstel ingewilligd en jij wil 'm al laten vervangen door het korfbalteamgenootje van Tuana?
Ziedaar, een fractievoorzitter.quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, net zoals Herben dat ook een paar keer voor elkaar krijgt in de politiek...
...
...
...
...
Nog niets, maar ik ken je genoeg om te kunnen veronderstellen dat je suggereert dat de SP een bedreiging vormt voor de manier waarop jij de wereld graag zietquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat heeft dit met D66 te maken?
Ik zie de wereld graag mét SP.quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nog niets, maar ik ken je genoeg om te kunnen veronderstellen dat je suggereert dat de SP een bedreiging vormt voor de manier waarop jij de wereld graag ziet
Ik ook, dat is de enige manier om zeker te weten dat er nog muziek gemaakt wordtquote:
fixed, het is nu Sir Smoke-Alot uit halfbaked ('n wietfilm, tip)quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Je avatar is pleite, Tafkahs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |