Nee, hoezo?quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En die positieve veranderingen zeker wel?
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is vreselijk, Cynix heet ie. Hij had een geheimpje dat hij eigenlijk niet wilde verklappen, namelijk de namen van de nieuwe onzinmods. Van een van de kandidaten begon de naam met een s..
![]()
Is this crap of what?
Juist... de voeding trekt het dus niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb tijdje terug wel een nieuwe videokaart gekocht. Hoeveel watt mijn voeding is, geen idee
In dat bericht werd Schröder wel gelinkt aan de positieve ontwikkelingen van Duitsland. Vandaar mijn reply over de negatieve ontwikkelingen in Duitsland.quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, hoezo?
Zet SCH maar in ONZ., zijn bijdrages komen daar beter tot zijn recht.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.
Sapphire Radeon 9600 Proquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Drugshond het volgende:
Juist... de voeding trekt het dus niet.
Wat voor grafka zit er nu in ?
zorg jij nou maar dat je skype installatie klaar staatquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het concept van de bekendmaking van sizzler gekopieerd.
Hmmzz... 300 Watt zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
Sapphire Radeon 9600 Pro
Merkwaardig is het wel omdat dit de eerste game is waarbij ik dat heb sinds mijn nieuwe videokaart.
Ik heb een Dell Dimension van 5/6 jaar oud.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzz... 300 Watt zou voldoende moeten zijn.
Heb je toevallig een (Cheap-ass) Q-Tec voeding ?.
Volgens mijn ingewijden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Mooi, die Driek is bloedirritant.
jouw ingewijden?quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn ingewijden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.
Laxatie = stront?quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn ingewanden was hij te bewonderen tijdens de vorige POL-meet.
Ik ben trots op je, tubboy.quote:Op maandag 19 september 2005 21:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zeker als het de SP betreft.
Juist maar die voeding is afgestemd uit de grafa die er toen inzat (waarschijnlijk een onboard op mobo).quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een Dell Dimension van 5/6 jaar oud.
Kan ik het aantal watt zien in Windows of moet ik dan mijn systeemkast open maken?
Dat kan ook anders geformuleerd worden:quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Kom meisje ik wil met je poepen
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Juist maar die voeding is afgestemd uit de grafa die er toen inzat (waarschijnlijk een onboard op mobo).
Een R-9600 pro vraagt toch al snel 50-80 watt (extra) en die kom je dus te kort.
Pak een merk voeding van 350 Watt (ToPower of een Tagan) en je problemen zijn opgelost.
Vandaar dat ik mijn systemen zelf bouw![]()
Hmm bij wikipedia kan je zelf editen. Meteen erbij zettenquote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat kan ook anders geformuleerd worden:
Meisje, maak eens een tubgirl-afbeelding van jezelf.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef George-Butters het volgende:
Driek was wel lachen.
Kun je niks overclocken FSB opvoeren, je grafa op een hogere Vmod.quote:Op maandag 19 september 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.
Maar wel merkwaardig dat ik er alleen last mee heb als ik de demo van AoE opstart![]()
Het wordt duidelijk tijd voor een nieuwe pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |