Ah, Bush wil New Orleans herbouwen op de maan om zo in de toekomst overstromingen te voorkomen?quote:
Hoe heet zoiets ook alweer in het Latijn Oosten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is een leugen ter misleiding van de onwetenden.
Ik heb geprobeerd me te registreren, ik kan vooralsnog niet inloggen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, bijna klaar met mijn project voor de verovering van de wereldmedia.
Ik wou eerst als subtitel "Fair and balanced" nemen, maar als je een kleine userbase hebt, is dat natuurlijk niet controversieel genoeg.
Overigens is de userinterface klote, maar ik ben natuurlijk geen designer.
Krijg ik een aanmeld-mail? Moet ik geduld hebben? Verzamel je emailadressen met wachtwoorden?quote:Your email-adress nor your password was not found in our systems. Please register.
Alles is nog uitgeschakeld. Ook de inlog-functie werkt nog niet. Hij staat slechts online opdat Google de site in de index op kan nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd me te registreren, ik kan vooralsnog niet inloggen.
[..]
Krijg ik een aanmeld-mail? Moet ik geduld hebben? Verzamel je emailadressen met wachtwoorden?
Door een overdaad aan koffie heb ik even geen gevat antwoord.quote:Op maandag 19 september 2005 19:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets ook alweer in het Latijn Oosten?
Ohquote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alles is nog uitgeschakeld. Ook de inlog-functie werkt nog niet. Hij staat slechts online opdat Google de site in de index op kan nemen.
Wat een debiele titel. Vroeger hadden de leiders pas namen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef Monidique het volgende:
De Voorzitter draagt mij op hoi te zeggen tegen Johan.
The Moon will rise again.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
Ah, Bush wil New Orleans herbouwen op de maan om zo in de toekomst overstromingen te voorkomen?
quote:Duitsland is door Gerhard Schröder veranderd. Het land is opener en moderner geworden. De Bondsrepubliek werd immigratieland. Culturele minderheden kregen hun rechtmatige plek. Energie werd geput uit zon en wind. Op de akkers groeide bio-groente. En een eigen, soms eigenzinnige koers in de buitenlandse politiek. Na de stilstand onder Helmut Kohl werd het land door Schröder en de zijnen genormaliseerd. In zekere zin was het een symbolische politiek: roodgroen gaf Duitsland het gezicht, dat het eigenlijk al had.
Stop met zoeken Rita! Duitsland is het integratiemodel!quote:
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.htmlquote:Driek van Vugt stapt op als SP-raadslid
LEIDEN - Het onlangs geïnstalleerde SP-raadslid Driek van Vugt stapt om 'persoonlijke redenen' per direct op. Hij wordt opgevolgd door Birgitta Dolfing die in april van dit jaar haar functie als raadslid neerlegde vanwege onenigheid binnen de partij over de te volgen koers.
Van Vugt heeft ook al zijn andere functies binnen de partij neergelegd, zowel lokaal als landelijk. Wat de persoonlijke redenen precies zijn, is onduidelijk. Van Vugt zelf wilde gisteren geen commentaar geven op zijn vertrek.
Binnen de SP wordt gefluisterd dat zijn opstappen direct verband houdt met een gebrek aan draagvlak binnen zijn partij. In juni stelde Van Vugt zich verkiesbaar als voorzitter van de Leidse SP, maar kreeg onvoldoende stemmen. De officiële lezing is echter dat hij zijn studie wil afmaken en meer tijd voor zichzelf wil.
Dit voorjaar kwam de SP in opspraak toen twee raadsleden, fractievoorzitter Paul Day en raadslid Dolfing, plotseling hun functie neerlegden wegens een verschil van mening met andere partijleden over de manier waarop zij politiek bedreven. Day en Dolfing, zo werd hen door een aantal partijgenoten verweten, waren te behoudend en meegaand. Hun tegenstanders, aangevoerd door partijcoryfee Cor Vergeer en in zijn kielzog Van Vugt, zagen liever een radicalere SP in de raad.
De opvolgingsstrijd die vervolgens losbarstte, had meer weg van een slechte soap dan van politiek. De beoogde opvolger van Day, Hans Hendriks, werd met royement bedreigd als hij zijn zetel niet af zou staan aan Van Vugt. Uiteindelijk deed een andere kandidaat dat. Op 8 juni werden Van Vugt en Hendriks officieel beëdigd als raadslid. Koud twee maanden later legt Van Vugt zijn functie al weer neer. De snelle politieke carrière van de jonge SP-er lijkt daarmee op een zijspoor beland. Van Vugt werd als 18-jarige raadslid in Leiden, een jaar later kwam hij als jongste senator ooit in de Eerste Kamer.
Timoteus Waarsenburg
Ik denk eerder dat je voeding het gevraagde vermogen niet aan kan.quote:Op maandag 19 september 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik de demo opstart restart mijn pc![]()
Mss is mijn pc te oud![]()
Hoe is dat mogelijk?quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk eerder dat je voeding het gevraagde vermogen niet aan kan.
Och, daar heeft Schroder net zo weinig invloed op als Balkenende hier....quote:Op maandag 19 september 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe goed draait de Duitse economie ook alweer?
Hoe hoog is de werkeloosheid precies?
Nee gaat fantastisch in Duitsland![]()
Eerder had je toch ook al zo'n artikel gepost, waaruit bleek dat de sp niet helemaal de netjes de regels volgde. Als ik het me goed kan herinneren was het zo dat er iemand was gekozen, maar Driek eiste de zetel op..quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef zakjapannertje het volgende:
laatste nieuws uit Leiden:
[..]
http://www.leidschdagblad(...)5-1346613-%2C00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |