Zucht, het forum is te klein voor ons beiden, morgen om 12.00 op het dorpsplein, neem je eigen blaffers meequote:Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij had toch laatst een optie genomen op een stel tieten, pluisje? Waarom laat je het toetsenbord niet even in de steek?
waarvoor dank. En nou wegwezen!quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik laat ze dragen. Zoals ze trouwens ook je moeder laatst moesten dragen..
Kom nu Harry, dit deel is nog lang niet voltooid en je kijkt nu al alsof je in Herenleed zit.quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
ja Johan
Voormalig geliefde gaat de post binnenkort verlaten, verwacht wat R&P threads in de toekomstquote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Zelfstudie of postzakken met voormalig Geliefde?
Ik snap het nog steeds niet. Geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
tvp.
Hihi, nou misschien lijkt jou dat paradijselijk, ik gok toch meer op de zelfredzaamheid. Zelf bij elkaar te werken nu ik jong ben, en er bazen zijn die mij betalen voor aanwezigheid.quote:Dat paradijs heet WAO, sigme.
Oftewel; je komt klaar op pakketten?quote:Op maandag 19 september 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voormalig geliefde gaat de post binnenkort verlaten, verwacht wat R&P threads in de toekomst![]()
Gelukkig kan ik me volledig storten op mijn zelfstudie.
Dat jij dat kent...quote:
Dat zit alweer een tijdje bij pakketservice. Nee dus is het antwoord op uw vraagquote:Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Oftewel; je komt klaar op pakketten?
Mooi hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, bijna klaar met mijn project voor de verovering van de wereldmedia.
Ik wou eerst als subtitel "Fair and balanced" nemen, maar als je een kleine userbase hebt, is dat natuurlijk niet controversieel genoeg.
Overigens is de userinterface klote, maar ik ben natuurlijk geen designer.
Ben jij raketgeleerde?quote:
Neem maar gewoon aan dat het een verzamelwebsite is voor RSS feeds (zoals ook Fok RSS feeds heeft), maar dan volledig gratis, i.t.t. newsgator en de baggersite bloglines.quote:
Sinds wanneer heb jij Gymnasium gedaan?quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, maar mijn intelligentie is vergelijkbaar.
Dat is een leugen ter misleiding van de onwetenden.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij Gymnasium gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |