abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30724306
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral ghij.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30724336
NS biedt excuses aan voor Jodentransport

Sindsdien is er niet veel veranderd aan de omstandigheden van het reizen in de trein.
pi_30724396
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef pberends het volgende:
NS biedt excuses aan voor Jodentransport

Sindsdien is er niet veel veranderd aan de omstandigheden van het reizen in de trein.
ik vind het zeer opmerkelijk. Toen de oorlog 50 jaar geleden was afgelopen (10 jaar geleden dus), had je een verzoeningsperiode. Wat heeft de ns van nu te maken met het transport van toen? Ik ga mij toch ook niet verontschuldigen voor wat mijn opa heeft gedaan in zijn belang

Ik begrijp het niet. Wie heeft er om een pardon gevraagd?
pi_30724423
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik vind het zeer opmerkelijk. Toen de oorlog 50 jaar geleden was afgelopen (10 jaar geleden dus), had je een verzoeningsperiode. Wat heeft de ns van nu te maken met het transport van toen? Ik ga mij toch ook niet verontschuldigen voor wat mijn opa heeft gedaan in zijn belang

Ik begrijp het niet. Wie heeft er om een pardon gevraagd?
Zijn er niet een hoop joden gered door de vertragingen van de NS?
pi_30724440
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Zijn er niet een hoop joden gered door de vertragingen van de NS?
Dat weet ik niet, vraag het eens aan een van je opa's, misschien heeft die nog een oud spoorboekje.
  maandag 19 september 2005 @ 13:37:55 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30724666
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef Drugshond het volgende:
Toen hadden ze wel genoeg conducteurs op de trein.
Toen liet je het wel achterwege om eens flink te gaan rellen in de trein.
Toen was koffie in de trein ook al afgeschaft, net zoals nu de laatste jaren.
  maandag 19 september 2005 @ 13:41:44 #8
89730 Drugshond
pi_30724708
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef pberends het volgende:
Toen was koffie in de trein ook al afgeschaft, net zoals nu de laatste jaren.

Maar ze verkochten toen wel jode-koeken.
pi_30724711
Aldus.
pi_30724787
quote:
Tafkahs :

[..]

bij wie zou jij schuilen?
Wanneer ga je schuilen? De meesten lieten zich afvoeren, mogelijk zou ik ook wel dom genoeg zijn.

Als de nood aan de man zou zijn vertrouw ik nog het meest op mijn werkschuw langharig tuig vriendjes. Die hebben het meest ervaring in buiten de orde leven. Maar een rabiaat rechtse rakker met landgoed zou ik ook niet afwijzen. Heb ik ook nog wat te bekvechten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30724847
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wanneer ga je schuilen? De meesten lieten zich afvoeren, mogelijk zou ik ook wel dom genoeg zijn.

Als de nood aan de man zou zijn vertrouw ik nog het meest op mijn werkschuw langharig tuig vriendjes. Die hebben het meest ervaring in buiten de orde leven. Maar een rabiaat rechtse rakker met landgoed zou ik ook niet afwijzen. Heb ik ook nog wat te bekvechten
gek genoeg heeft mijn geschiedenisleraar vroeger op de havo een wijze les gegeven, hij zei dat het per definitie het slimst was om naar het platteland te gaan, in de stad heb je teveel ogen
pi_30725133
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

gek genoeg heeft mijn geschiedenisleraar vroeger op de havo een wijze les gegeven, hij zei dat het per definitie het slimst was om naar het platteland te gaan, in de stad heb je teveel ogen
He, ik heb allang mijn eigen schuilplaats veiliggesteld. Buiten de stad, verdekt opgesteld, illegaal bewoonbaar (gas, licht, water via derden). Met eigen voedselvoorziening. No kidding.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30725150
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef sigme het volgende:

[..]

He, ik heb allang mijn eigen schuilplaats veiliggesteld. Buiten de stad, verdekt opgesteld, illegaal bewoonbaar (gas, licht, water via derden). Met eigen voedselvoorziening. No kidding.
o ja, waar dan?
pi_30725376
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

o ja, waar dan?
Duh, da's geheim dus. Behalve dat het natuurlijk geregistreerd is bij de notaris, het kadaster, het waterschap, de ruilverkavelingsinning, de gemeente en het ministerie van landbouw. Dus als de ambtenaren zich de volgende keer iets meer gelegen laten liggen aan hun geweten en wat minder aan hun plicht zit ik veilig
pi_30726384
morgen is het alweer prinsjesdag. De vorige meet was een dag na prinsjesdag.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30726485
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Duh, da's geheim dus. Behalve dat het natuurlijk geregistreerd is bij de notaris, het kadaster, het waterschap, de ruilverkavelingsinning, de gemeente en het ministerie van landbouw. Dus als de ambtenaren zich de volgende keer iets meer gelegen laten liggen aan hun geweten en wat minder aan hun plicht zit ik veilig
Helaas dat gaat dus niet lukken .

Maar een huisje op het Groninger platteland?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30726513
Ik ga wel naar Groningen, denk ik, hoor.
pi_30726698
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas dat gaat dus niet lukken .

Maar een huisje op het Groninger platteland?
Nee, huisje in Stad.
Geheim verblijf in Drenthe

Volgende week moet ik flink aan de slag met ze zelfvoorzienendheid, lammetjes naar de slager en een paar dagen later ophalen, in kleine stukjes inpakken, invriezen. Nog best een hoop werk hoor, autonoompje spelen. Komt ook een boel papierwerk bij kijken trouwens. Vervloekte registratieplicht
pi_30726765
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, huisje in Stad.
Geheim verblijf in Drenthe

Volgende week moet ik flink aan de slag met ze zelfvoorzienendheid, lammetjes naar de slager en een paar dagen later ophalen, in kleine stukjes inpakken, invriezen. Nog best een hoop werk hoor, autonoompje spelen. Komt ook een boel papierwerk bij kijken trouwens. Vervloekte registratieplicht
Drenthe is dan ook beter dan Groningen. Heeft toch wel wat 'romatisch'lijkt me tussen ale ontberingen door zelfvoorziening.
En Lam .
pi_30727225
Ik ga komen op de POL meet
pi_30727259
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga komen op de POL meet
Verkeerde topic.
pi_30727289
Verplaats mijn reactie anders
pi_30727430
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Drenthe is dan ook beter dan Groningen. Heeft toch wel wat 'romatisch'lijkt me tussen ale ontberingen door zelfvoorziening.
En Lam .
Ben benieuwd of ik 10 lammetjes ook op krijg, met hulp van familie & vrienden natuurlijk. Afgelopen jaar hebben we er 5 soldaat gemaakt.

En in de nazomerzon op een bankje onder de oude eiken, zeer romantisch inderdaad
pi_30727468
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Verplaats mijn reactie anders
Kan ik niet .
pi_30727553
Gelukkig kan ik wel een nieuwe thread maken

Maar nu moet ik weer werken
pi_30727565
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ik 10 lammetjes ook op krijg, met hulp van familie & vrienden natuurlijk. Afgelopen jaar hebben we er 5 soldaat gemaakt.

En in de nazomerzon op een bankje onder de oude eiken, zeer romantisch inderdaad
Oei klinkt wel erg goed inderdaad.
pi_30727686
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oei klinkt wel erg goed inderdaad.
Uhuh.. Maar toch zit ik ook vandaag weer binnen in een suf kantoor. Ik doe toch iets niet goed..

Later als ik groot ben ga ik autonoom de hele dag een beetje in de zon zitten. Draadloos netwerk heb ik er ook al
pi_30728571
tvp.

Dat paradijs heet WAO, sigme .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30728819
quote:
Ali B. rapt voor koningin

Na alle mannen-, vrouwen- en kinderkoren krijgt koningin Beatrix volgende week dinsdag iets anders voor haar kiezen: dan treedt rapper Ali B. voor haar op.

Het optreden vindt plaats tijdens het provinciebezoek dat de majesteit brengt aan Flevoland ter gelegenheid van haar 25-jarige regeringsjubileum. Ali B. woont in Almere en is dus Flevolander.

Het optreden van de jonge rapper is onderdeel van de multiculturele show die de jongste provincie van Nederland de koningin laat zien op het plein voor het poldermuseum Nieuw Land Erfgoedcentrum.
Arme Koningin.
pi_30729294
''Ik ben Flevolander/maar ook Nederlander/dus niet de ander/en ook geen Brabander/ik dig Willem van Oranje/die had elke week een ander.''
pi_30729348
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef pberends het volgende:
NS bieden excuses aan voor jodentransport

En er staan advertenties voor ''zorgverzekering'' en ''Vergroot je kamer'' boven.
pi_30729525
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Arme Koningin.
Ja, op bezoek in Flevoland

net zoals ze op bezoek ging in de Bijlmer na dat vliegtuig, of in Enschede met dat vuurwerk of in de Betuwe met dat hoogwater .... hopelijk heeft ze wat stemmigs zwarts aan ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30729538
quote:
Ali B. woont in Almere en is dus Flevolander.
Zou het werkelijk zo eenvoudig zijn? .
pi_30730071
''Er is niks gelogen/Van Speijk is met zijn schip in de lucht gevlogen''.
pi_30730272
Misschien weet hij wel iets grappigs te rappen over dat malle hoedje van Queen B.
pi_30730359
quote:
Ali B. woont in Almere en is dus Flevolander.
Flevolander, daar heb ik nog nooit van gehoord . Klinkt echt voor geen meter.
pi_30730414
''Hij is vast duurder dan mijn Celtics-cap/Vroeger had ik ruzie, maar nu heb ik rap!''
  maandag 19 september 2005 @ 17:04:10 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30730721
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef Monidique het volgende:
Ik ga wel naar Groningen, denk ik, hoor.
Omdat je een laptop hebt?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30731009
quote:
LPF wil twee miljard extra voor koopkracht

Gepubliceerd op maandag 19 september 2005

DEN HAAG (ANP) - De LPF wil dat het kabinet volgend jaar 2 miljard euro extra uittrekt voor de verbetering van de koopkracht. Het bedrag komt bovenop de 2,5 miljard extra die het kabinet al beschikbaar stelt voor inkomensverbetering.

Volgens fractieleider Van As moeten de burgers extra gecompenseerd worden door de hoge olie- en energieprijzen en de stijgende lokale lasten.

Alle Nederlanders met een jaarinkomen van 18.000 euro bruto moeten er volgens Van As 200 euro netto bijkrijgen door een verhoging van de arbeidskorting, een fiscale aftrek voor werkenden. Ook moet het 'kwartje van Kok' in de benzineaccijns worden geschrapt. Verder wil de LPF onder meer de kilometervergoeding voor werknemers die hun auto voor hun werk gebruiken verhogen van 18 naar 22 cent.

Als de olieprijs boven de 50 dollar per vat uitkomt, moet het overschot aan de burger worden teruggeven, aldus Van As. Ook moet het kabinet garanderen dat de ziektekostenpremie niet hoger uitvalt dan 1200 euro per jaar.

bezuinigen
In haar tegenbegroting dekt de LPF de extra lastenverlichting door voor 500 miljoen euro te bezuinigen op de budgetten voor de reïntegratie van mensen zonder baan. Ook wordt 500 miljoen bespaard op ontwikkelingssamenwerking. Door de stofkam te halen door het ambtenarenapparaat en de bureaucratie krijgt de LPF 250 miljoen binnen. Verder bezuinigt ze voor 200 miljoen op de publieke omroepen en voor 450 miljoen op overheidssubsidies.

Volgens Van As komt het overheidstekort in de LPF-tegenbegroting uit op 1,8 procent, net als in de Miljoenennota van het kabinet.
pi_30731163
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:14 schreef pberends het volgende:

[..]
ben je nou al een beetje voorbereid op a.s. zaterdag?
pi_30731244
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ben je nou al een beetje voorbereid op a.s. zaterdag?
Ik heb een rode jas gekocht.
pi_30731269
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Flevolander, daar heb ik nog nooit van gehoord . Klinkt echt voor geen meter.
hoe moeten ze dan heten

Flevoliet, Flevower, Flevo, Flevonaar, Flevonees, damn Romans
pi_30731282
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb een rode jas gekocht.
nice, ik heb de tomaten
pi_30731313
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:14 schreef pberends het volgende:

[..]
Grandioos idee, als de olieprijs stijgt, gaan we juist zorgen dat de benzineprijs daalt ... hebben de jongens bij de lessen economie, waarin kapitalisme, prijsconcurrentie en marktwerking uitgelegd werden, niet zo goed opgelet?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30731364
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Grandioos idee, als de olieprijs stijgt, gaan we juist zorgen dat de benzineprijs daalt ... hebben de jongens bij de lessen economie, waarin kapitalisme, prijsconcurrentie en marktwerking uitgelegd werden, niet zo goed opgelet?
Vreemde actie inderdaad, compenseer burgers dan op andere manieren. Als je benzine goedkoper maakt zal de vraag alleen maar stijgen en zal de prijs nog hoger worden.
pi_30731412
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:23 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

hoe moeten ze dan heten

Flevoliet, Flevower, Flevo, Flevonaar, Flevonees, damn Romans
Polderjoden.
  maandag 19 september 2005 @ 17:29:58 #49
89730 Drugshond
pi_30731424
90 k werkelozen erbij in Nederland ?
quote:
Bron : Nu.NL
Sociale werkplaatsen in de 'rode cijfers'

Uitgegeven: 19 september 2005 07:54
AMSTERDAM - De sociale werkvoorziening heeft steeds meer moeite om kostendekkend te werken. Tachtig procent van de sociale werkplaatsen draait verlies. Dat meldt De Telegraaf maandag op basis van cijfers van brancheorganisatie voor sociale werkgelegenheid en arbeidsintegratie Cedris.

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) is ongerust over de slechte financiële situatie. Gemeenten zijn eindverantwoordelijk voor de werkplaatsen. De kans bestaat dat zij straks de rekening krijgen gepresenteerd. De verliezen van sommige werkplaatsen lopen in de miljoenen euro's.

Concurrentie

De werkplaatsen maken verliezen omdat ze de concurrentie met lagelonenlanden niet aan kunnen. Aziatische en Oost-Europese landen kunnen hetzelfde product goedkoper produceren. Volgens Klaas Molenaar van brancheorganisatie Cedris hebben vooral sociale werkplaatsen in drukkerijen en de metaalsector het zwaar.

Volgens de VNG wil staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Henk van Hoof (VVD) de gemeenten tegemoetkomen. De bewindsman vindt wel dat de gemeenten en de leiding van de werkplaatsen verantwoordelijk zijn voor de ongezonde financiële situatie. Beiden zouden te weinig hebben ingespeeld op de veranderende economische situatie.

In Nederland werken iets minder dan 90 duizend mensen bij de sociale werkvoorziening.
  maandag 19 september 2005 @ 17:31:46 #50
89730 Drugshond
pi_30731488
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:31 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Flevofiel
Walibinezen.
  maandag 19 september 2005 @ 17:34:16 #52
89730 Drugshond
pi_30731533

Waarom bedenkt ie dit nu pas

Het is wel een mooie lange neus naar D66, dat wel
pi_30731556
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

TT's als jpegje opslaan .
  maandag 19 september 2005 @ 17:36:41 #55
89730 Drugshond
pi_30731629
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mao uit Oss heeft gesproken.
[afbeelding]
Oss vergaat, langzaam maar zeker. Amsterdam staat op de kaart
pi_30731636
quote:
[afbeelding]

Maar goed, wat een onzin zeg. 1 miljoen handtekeningen zijn amper te controleren, erg fraudeleus. Overigens kan elk kabinet dan wel direct aftreden, en zijn altijd wel 1 miljoen rechtse of linke wankers te vinden.
pi_30731663
quote:
[afbeelding]

geweldig, ik zie hem al staan in de Albert Heijn, bedelend om een handtekening

ik overweeg nu te verhuizen naar Californie
  maandag 19 september 2005 @ 17:39:14 #59
89730 Drugshond
pi_30731697
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar goed, wat een onzin zeg. 1 miljoen handtekeningen zijn amper te controleren, erg fraudeleus. Overigens kan elk kabinet dan wel direct aftreden, en zijn altijd wel 1 miljoen rechtse of linke wankers te vinden.
je kunt het je afvragen.

Zo ontstaan namelijk ook burgerinitiatieven, door middel van handtekeningen.

Er is eigenlijk maar 1 voorbeeld waaruit bleek dat er massaal gefraudeerd werd met handtekeningen en dat was door de CentrumPartij in de jaren 80.
Zij pakten gewoon het telefoonboek, schreven willekeurige namen met de bijbehorende plaatsnamen op en vervalsden de handtekeningen. Daar was nog zo'n rel over destijds
  maandag 19 september 2005 @ 17:41:14 #61
89730 Drugshond
pi_30731725
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef Tafkahs het volgende:
Oss vergaat, langzaam maar zeker. Amsterdam staat op de kaart
Met meer dan 50+ % alloch-wattes.
Hebben ze al een sharia in A'dam ?!
  maandag 19 september 2005 @ 17:42:26 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30731757
quote:
Het Centraal Planbureau (CPB) denkt dat bij een geleidelijke invoering windenergie op zee op termijn rendabel kan zijn. Zo zou in 2030 ongeveer 15 procent van de stroom kunnen komen van dertig windmolenparken, goed voor 6000 megawatt.

[...]

Het CPB gaat ervan uit dat de olieprijs de komende tientallen jaren gemiddeld tussen de 25 en 35 dollar zal liggen. Als die olieprijs hoger zal zijn, wordt windenergie meer rendabel.
  maandag 19 september 2005 @ 17:44:49 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30731824
Maar goed, CDA en VVD hebben een onderzoek aangevraagd omdat ze twijfels hebben over de baten van windenergie op zee, maar de reactie op de positieve uitkomsten zijn dan des rechts:

CDA-Tweede-Kamerlid Hessels zegt in een reactie, dat het rapport zijn twijfels over windenergie niet wegneemt.

Minister Brinkhorst van Economische Zaken voelt zich in zijn beleid gesteund door het rapport van het CPB. Hij wil in 2010 op 700 megawatt uitkomen. De VVD is daar mordicus op tegen.
  maandag 19 september 2005 @ 17:47:33 #64
89730 Drugshond
pi_30731878
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
Je kunt het je afvragen.

Zo ontstaan namelijk ook burgerinitiatieven, door middel van handtekeningen.

Er is eigenlijk maar 1 voorbeeld waaruit bleek dat er massaal gefraudeerd werd met handtekeningen en dat was door de CentrumPartij in de jaren 80.
Zij pakten gewoon het telefoonboek, schreven willekeurige namen met de bijbehorende plaatsnamen op en vervalsden de handtekeningen. Daar was nog zo'n rel over destijds
Beste Landgenoten,

Wij van de CD zijn van mening dat ons land te vol is. Vandaar ook onze slogan Vol = Vol.
Stem met ons mee, en stem op de CD. Voor al die Nederlanders die genoeg hebben van de Haagse politiek.

- Dit was een uitzending van de Politieke Partijen -
pi_30731918
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, CDA en VVD hebben een onderzoek aangevraagd omdat ze twijfels hebben over de baten van windenergie op zee, maar de reactie op de positieve uitkomsten zijn dan des rechts:

CDA-Tweede-Kamerlid Hessels zegt in een reactie, dat het rapport zijn twijfels over windenergie niet wegneemt.

Minister Brinkhorst van Economische Zaken voelt zich in zijn beleid gesteund door het rapport van het CPB. Hij wil in 2010 op 700 megawatt uitkomen. De VVD is daar mordicus op tegen.
Ja dat is de ellende he? Allemaal geïndoctrineerd door lobbyïsten.
pi_30731928
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]
Net of die windmolens ook maar 1 conventionele centrale gaat vervangen .

FNV en CNV willen 1,5% meer in 2006
pi_30732031
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Net of die windmolens ook maar 1 conventionele centrale gaat vervangen .

FNV en CNV willen 1,5% meer in 2006
neuh vervangen zal niet lukken omdat daarvoor de groei van de energiebehoeft te groot is. Ze zouden wel kunnen voorkomen dat er extra veel centrales bijgebouwd moeten worden.
pi_30732058
Bush heerst:

Noord-Korea wil zijn nucleaire activiteiten staken.
  maandag 19 september 2005 @ 17:56:18 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30732103
Schuld van Europa.
  maandag 19 september 2005 @ 18:44:21 #70
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30733606
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush heerst:

Noord-Korea wil zijn nucleaire activiteiten staken.
My name is George W. Bush and I approve this message.
pi_30733662
Laat mij met rust, Harry.
pi_30733713
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Laat mij met rust, Harry.
Why? Laat jij de frontpage maar met rust, taalpurist!
pi_30733745
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Why?
Daarom, bijgoochem.
pi_30733786
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Daarom, bijgoochem.
ik steek de draak toch niet met je aan... Wat nou? Aap!
pi_30733958
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik steek de draak toch niet met je aan... Wat nou? Aap!
Jij had toch laatst een optie genomen op een stel tieten, pluisje? Waarom laat je het toetsenbord niet even in de steek?
pi_30734006
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij had toch laatst een optie genomen op een stel tieten, pluisje? Waarom laat je het toetsenbord niet even in de steek?
Zucht, het forum is te klein voor ons beiden, morgen om 12.00 op het dorpsplein, neem je eigen blaffers mee
pi_30734063
Ik laat ze dragen. Zoals ze trouwens ook je moeder laatst moesten dragen. .
pi_30734104
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik laat ze dragen. Zoals ze trouwens ook je moeder laatst moesten dragen. .
waarvoor dank. En nou wegwezen!
pi_30734156
Na al die spanningen pink ik even een traantje weg. .

Waar is Maarten eigenlijk?
pi_30734255
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

waarvoor dank. En nou wegwezen!
''Tief jij maar op/Kikkerweken bij Meki Shop!''
pi_30734315
Hoi
pi_30734347
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef MrX1982 het volgende:
Hoi
Zelfstudie of postzakken met voormalig Geliefde?
pi_30734351
ja Johan
pi_30734420
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
ja Johan
Kom nu Harry, dit deel is nog lang niet voltooid en je kijkt nu al alsof je in Herenleed zit.
pi_30734441
  maandag 19 september 2005 @ 19:09:24 #86
93744 Finder_elf_towns
pi_30734470
Zo, bijna klaar met mijn project voor de verovering van de wereldmedia.

Ik wou eerst als subtitel "Fair and balanced" nemen, maar als je een kleine userbase hebt, is dat natuurlijk niet controversieel genoeg.

Overigens is de userinterface klote, maar ik ben natuurlijk geen designer.
pi_30734489
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Zelfstudie of postzakken met voormalig Geliefde?
Voormalig geliefde gaat de post binnenkort verlaten, verwacht wat R&P threads in de toekomst

Gelukkig kan ik me volledig storten op mijn zelfstudie.
pi_30734551
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
tvp.
Ik snap het nog steeds niet. Geloof ik.
quote:
Dat paradijs heet WAO, sigme .
Hihi, nou misschien lijkt jou dat paradijselijk, ik gok toch meer op de zelfredzaamheid. Zelf bij elkaar te werken nu ik jong ben, en er bazen zijn die mij betalen voor aanwezigheid.

Nog mooi even in het zonnetje gezeten zojuist, op een bankje onder de eiken, uitkijkend over de onbekommerde schaapjes
pi_30734635
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Voormalig geliefde gaat de post binnenkort verlaten, verwacht wat R&P threads in de toekomst

Gelukkig kan ik me volledig storten op mijn zelfstudie.
Oftewel; je komt klaar op pakketten?
pi_30734664
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Dat jij dat kent...

Nou, jij mag de grote spelen, goed? Kep geen zin om met je te toetsenbordvechten.

Zo, en nu is't klaar
pi_30734732
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat jij dat kent...
Ik ben JanMichiel niet.
  maandag 19 september 2005 @ 19:23:20 #92
93744 Finder_elf_towns
pi_30734993
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Oftewel; je komt klaar op pakketten?
Dat zit alweer een tijdje bij pakketservice. Nee dus is het antwoord op uw vraag
pi_30735032
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, bijna klaar met mijn project voor de verovering van de wereldmedia.

Ik wou eerst als subtitel "Fair and balanced" nemen, maar als je een kleine userbase hebt, is dat natuurlijk niet controversieel genoeg.

Overigens is de userinterface klote, maar ik ben natuurlijk geen designer.
Mooi hoor.

Wat is het?
pi_30735079
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ben jij raketgeleerde?
  maandag 19 september 2005 @ 19:30:09 #96
93744 Finder_elf_towns
pi_30735153
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Mooi hoor.

Wat is het?
Neem maar gewoon aan dat het een verzamelwebsite is voor RSS feeds (zoals ook Fok RSS feeds heeft), maar dan volledig gratis, i.t.t. newsgator en de baggersite bloglines.
  maandag 19 september 2005 @ 19:31:20 #97
93744 Finder_elf_towns
pi_30735195
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben jij raketgeleerde?
Nee, maar mijn intelligentie is vergelijkbaar.
pi_30735220
Ik weet niet eens wat RSS feed is
pi_30735222
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nee, maar mijn intelligentie is vergelijkbaar.
Sinds wanneer heb jij Gymnasium gedaan?
  maandag 19 september 2005 @ 19:33:25 #100
93744 Finder_elf_towns
pi_30735264
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij Gymnasium gedaan?
Dat is een leugen ter misleiding van de onwetenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')