En die positieve veranderingen zeker wel?quote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef RichardQuest het volgende:
Och, daar heeft Schroder net zo weinig invloed op als Balkenende hier....
Het is vreselijk, Cynix heet ie. Hij had een geheimpje dat hij eigenlijk niet wilde verklappen, namelijk de namen van de nieuwe onzinmods. Van een van de kandidaten begon de naam met een s..quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het een paar keer geluisterd. Maar het is echt té slecht
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Fok radio. Het zwarte schaap binnen de Fok familie
Maar sidekick wordt de nieuwe ONZ mod?
Joh!!quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
POL wordt nooit belicht in Fok radio.
Te ingewikkeld voor de mensen aldaar
wie zou je ipv Sidekick willen zien dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.![]()
Een grote inteeltbende.quote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef Tafkahs het volgende:
Joh!!![]()
Ze hadden het net over kutnewbies die posten bij de gijsjes zonder dat ze daar wat te zoeken hebben
Tja, dat zijn van die strollie75 topics ..
volgens mij is dat een onzin-knuffelreeks ofzo. Het zou me niets verbazen als de meesten uit Epe komenquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een grote inteeltbende.
wtf zijn de gijsjes?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SideKick krijg promotie.... wegpromoveren.![]()
dat mogen wij niet bekijkenquote:
Een vrouwelijke mod.quote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef Tafkahs het volgende:
wie zou je ipv Sidekick willen zien dan?
silmarwenquote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een vrouwelijke mod.
Stomme vraag....![]()
Aha... achter de schermen is de (fluwelen) revolutie al begonnen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef Tafkahs het volgende:
dat mogen wij niet bekijken
quote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij is dat een onzin-knuffelreeks ofzo. Het zou me niets verbazen als de meesten uit Epe komen
Ik wil vrouwelijk menstruatie bloed zien.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Tafkahs het volgende:
silmarwen
Please.. je weet niet wat je mist als je Sidekick opgeeft dude![]()
Ik heb tijdje terug wel een nieuwe videokaart gekocht. Hoeveel watt mijn voeding is, geen ideequote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Vraagt de kaart max rekenkracht bij AoE ?!
Welke voeding zit erin (Watt) ?
Dan zou het een streek van Sizzler moeten zijn, die kan zich toch helemaal niet ontpoppen tot een ware Raspoetin manquote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aha... achter de schermen is de (fluwelen) revolutie al begonnen.
ff een cubaantje opsteken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |