Probeer eerst eens je systeem op te schonen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee er zat een videokaart in het AGP slot. Een geforce ofzo. Die heb ik dus vervangen.
Maar wel merkwaardig dat ik er alleen last mee heb als ik de demo van AoE opstart![]()
Het wordt duidelijk tijd voor een nieuwe pc.
Je wilt een charismatische doorgewinterde politicus met een staatsman-achtig uitstraling vervangen door een rommelig student-achtig activistje met een stem van een misthoorn?quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef RichardQuest het volgende:
Als ik me nu bedenk, is Driek niet dé opvolger van Marijnissen bij uitstek?
Zal me niet verbazen dat straks je systeem alsnog reset, omdat de voeding het toch niet trekt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik heb de instellingen van mijn videokaart gewijzigd van optimale kwaliteit naar optimale prestatie en nu werkt het gewoon.
Drugshond bedankt voor het aanreiken van oplossingen
Ik ga ff gamen.
Gilles de la Tourette M-01 ??!quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Piemel.
Ik wil een schreeuwer vervangen door een schreeuwer.quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je wilt een charismatische doorgewinterde politicus met een staatsman-achtig uitstraling vervangen door een rommelig student-achtig activistje met een stem van een misthoorn?
Ik zie er wel wat in.
Wat zeur je nou man, Jan M heeft zojuist een D66 voorstel ingewilligd en jij wil 'm al laten vervangen door het korfbalteamgenootje van Tuana?quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Laten we eerlijk wezen, Driek kreeg de handjes op elkaar....
Met een josti publiek is dat niet zo moeilijk. Die klappen al als ze ranja krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, net zoals Herben dat ook een paar keer voor elkaar krijgt in de politiek...quote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef RichardQuest het volgende:
Wat heeft dit met D66 te maken?quote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man, Jan M heeft zojuist een D66 voorstel ingewilligd en jij wil 'm al laten vervangen door het korfbalteamgenootje van Tuana?
Ziedaar, een fractievoorzitter.quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, net zoals Herben dat ook een paar keer voor elkaar krijgt in de politiek...
...
...
...
...
Nog niets, maar ik ken je genoeg om te kunnen veronderstellen dat je suggereert dat de SP een bedreiging vormt voor de manier waarop jij de wereld graag zietquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat heeft dit met D66 te maken?
Ik zie de wereld graag mét SP.quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nog niets, maar ik ken je genoeg om te kunnen veronderstellen dat je suggereert dat de SP een bedreiging vormt voor de manier waarop jij de wereld graag ziet
Ik ook, dat is de enige manier om zeker te weten dat er nog muziek gemaakt wordtquote:
fixed, het is nu Sir Smoke-Alot uit halfbaked ('n wietfilm, tip)quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Je avatar is pleite, Tafkahs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |