Er verschijnt dan helemaal geen afbeelding.quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
Die laatstequote:Op zondag 18 september 2005 17:26 schreef Rainboww het volgende:
Zullen we maar beginnen dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Volgens mij net niet, wel kleine tietjes, ze moet ze zelfs omhoog duwen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:51 schreef classpc het volgende:
Lekkere foto's
Btw, heeft deze nou een snorretje?
[afbeelding]
Sourcy?quote:Op zondag 18 september 2005 18:51 schreef classpc het volgende:
Lekkere foto's
Btw, heeft deze nou een snorretje?
[afbeelding]
Die plaatjes doen me een beetje denken aan http://windward.nodalpoint.net/doc/bonnasses/quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Hier zitten wel veel knappe niet-breezer tussen hoorquote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Jammer alleen van het "sexy" kettingkje.quote:
zeker....quote:
Das toch dat meisje uit die scholieren.com missverkiezing-banner?quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]]
[afbeelding]![]()
fapfapfapquote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
weet niet of t van de breezer is, tis wel triest![]()
Wat een blikje pepsi wel niet met je kan doenquote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
weet niet of t van de breezer is, tis wel triest![]()
't is natuurlijk stoer om het woord kanker te gebruikenquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SolidArt het volgende:
Kanker? Wat hebben mooie vrouwen nou weer met kanker te maken...
kotsjong
tss het "ik digg meer grietjes dan hans" komt zelfs uit de zoete inval van extinequote:Op maandag 19 september 2005 00:10 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Het staat toch tussen haakjes bosaap. Dus ik bedoel maar, houd je koel daar, bekritiseer nooit tevroeg Maryse heeft genoeg teksten voor de boegquote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tss het "ik digg meer grietjes dan hans" komt zelfs uit de zoete inval van extine![]()
http://www.lyrics4all.net/e/extince/u/zoete-inval.php
kansloos
whahahaha wat is dat voor een ranzige bosaap haha jezus man.. zal haar ma een bril kopen zodat ze kan zien wat voor een mormel ze op de wereld heeft gezet.. dan koopt ze meteen een shotgun en knalt die lelijke hersens van haar aan flarden. Je kan beter die hersens over de vloer hebben en de hond het laten opeten dan dat het geval over straat loopt en die arme oudere mensjes een hartaanval te laten bezorgenquote:
Inspiratie ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef oegaboega het volgende:
[..]
whahahaha wat is dat voor een ranzige bosaap haha jezus man.. zal haar ma een bril kopen zodat ze kan zien wat voor een mormel ze op de wereld heeft gezet.. dan koopt ze meteen een shotgun en knalt die lelijke hersens van haar aan flarden. Je kan beter die hersens over de vloer hebben en de hond het laten opeten dan dat het geval over straat loopt en die arme oudere mensjes een hartaanval te laten bezorgen![]()
Nu je het zegt...quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Incl. msn en tietenfoto's danquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Mijn nichtje is in een half jaar tijd ook compleet breezah gewordenzal ik haar er bij zetten
![]()
Ligt eraan hoe oud ze isquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Mijn nichtje is in een half jaar tijd ook compleet breezah gewordenzal ik haar er bij zetten
![]()
Gadverquote:Op maandag 19 september 2005 19:57 schreef fraske het volgende:
Mogen openbare msnspaces ook? Ik kwam deze tegen http://spaces.msn.com/members/Mysti34ikke/ is een beetje een uiterste qua leeftijd, volstrekt binnen de normen qua spelling!![]()
Een of andere gast heeft dit plaatje ooit naar mij gestuurt toen zei die dat het zijn vriendin was, jammer genoeg weet ik niet meer wie dat wasquote:
Ik dacht al dat ze me bekend voorkwam. Helaas ligt die bonnasses site eruit.quote:
Jij kunt je toch amuseren in het Wiggers topicquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
tvp, alleen nog maar dames in dit topic.. moet verandering in komen:)
Post je zelf toch wat?quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Floxje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de hele gang tezamen
[afbeelding]
$$$*Dr.dRe(sAmMy)***50 cEnT(MiCkY)***b.i.g.(RoY)***iCe cUbE(BoY)***aLi f(fReDy)***DmX(SiNa)***JoSjE***NeLLY(JoRdAn)***SnOoP DoG(OrLaNdO)*$$$
$$$ GaNgStErS FoR LiVe $$$
Ik lig weer eens dubbel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Floxje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de hele gang tezamen
[afbeelding]
$$$*Dr.dRe(sAmMy)***50 cEnT(MiCkY)***b.i.g.(RoY)***iCe cUbE(BoY)***aLi f(fReDy)***DmX(SiNa)***JoSjE***NeLLY(JoRdAn)***SnOoP DoG(OrLaNdO)*$$$
$$$ GaNgStErS FoR LiVe $$$
maaster... lekker voor d'rquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef Floxje het volgende:
Profiel geblokkeerd?
Die 2de link is echt van zo'n domme hardcore liefhebber. Met haar kutsymbolen op haar profiel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Thomas B. het volgende:
Hee lang niet geweest hier
Heb nog een mooie site ontdekt: www.sweetbabes.nl
Meteen de eerste:
http://www.sweetbabes.nl/sterretje en http://www.look2me.nl/terrordave
Als ik dat wijf met d'r swastika's tegen kom in de stad maak ik er kapot.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Rainboww het volgende:
Webcammetje![]()
http://www.dumpalink.com/media/1126949343
Ze zitten elkaar zo suf te aaien zeg en dat zoenen is volgens mij ook nep en zonder tong. Dit is een weddenschap lijkt me.quote:
Maar waarom heb je dat zeikmailtje gestuurd dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
maaster... lekker voor d'r
Ik heb echt een kwartier geleden een lekker zeikmailtje gestuurd dat "ik dit echt niet vind kunnen"
Et voilá
Ik vond er ook weinig spannends aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze zitten elkaar zo suf te aaien zeg en dat zoenen is volgens mij ook nep en zonder tong. Dit is een weddenschap lijkt me.![]()
bloedhekel aan dat soort kinderen... die naai ik met liefdequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat zeikmailtje gestuurd dan?
Stond ook dat je kansloze sites mocht posten in de OP.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doelde op die twee websites.
kut kut kut.. toch doen he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef Floxje het volgende:
http://www.freewebs.com/hellzdevil/aboutme.htm
Ik raad je niet aan dit te kijken
Maak daar maar doodgereden van ..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef Chanandler het volgende:
Quote van dat Nazi wijf:
"Dit is Peter(Papa-speedcore)
wij misse je en zulle je nooit vergeten
houden van je"
hij heeft zich vast dood gehakt
Behalve het gezicht is het op zich wel neukbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*kuch*HOER*kuch*![]()
Gatverdamme, dat 2e wijfquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Thomas B. het volgende:
Hee lang niet geweest hier
Heb nog een mooie site ontdekt: www.sweetbabes.nl
Meteen de eerste:
http://www.sweetbabes.nl/sterretje en http://www.look2me.nl/terrordave
Als ik dat wijf met d'r swastika's tegen kom in de stad maak ik er kapot.
Deze foto is trouwens al zoooooo oudquote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze me bekend voorkwam. Helaas ligt die bonnasses site eruit.
Maar hier staat ze ook:
http://users.pandora.be/d(...)n%20zukke%20blik.jpg
[afbeelding]
Dat weet ik daar heb ik het juist vanquote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tss het "ik digg meer grietjes dan hans" komt zelfs uit de zoete inval van extine![]()
http://www.lyrics4all.net/e/extince/u/zoete-inval.php
kansloos
dit is het zusje van me ex...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:02 schreef classpc het volgende:
Okee, is niet echt een breezah, maar toch wel grappig.
Echte gangsters dragen altijd een winterjas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/LilLGaNgStA
sowwy ik dacht dat die kansloze figuur het er zelf onder had gezet dat je hem alleen maar quotequote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat weet ik daar heb ik het juist van![]()
Ja check deze foto dan:
"Wij spelen de hoofdrol in jouw vriendin haar aller stoutste dromen"
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowwy ik dacht dat die kansloze figuur het er zelf onder had gezet dat je hem alleen maar quote![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]omg ga je broertje opvoeden snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Dit is Peter(Papa-speedcore)
wij misse je en zulle je nooit vergeten
houden van je
Misschien iets minder grappig....?quote:Emmer-Compascuum - Zondag morgen moest de brandweer van Emmer-Compascuum om vijf uur uitrukken voor een ernstig éénzijdig ongeval. Op de Verlengde Scholtenskanaal in Emmer-Compascuum trof een voorbijganger de auto van een 20 jarige man uit deze plaats tegen een boom aan nadat hij met zijn auto in de berm terecht was gekomen. De jongeman bleek op slag te zijn overleden. De VOA (Verkeers Ongevallen Analyse) stelde een onderzoek in.
Eensch.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef Riesico. het volgende:
http://www.sugababes.nl/!!_GlamOur*rOos
zoo kansloos
diliciousboyquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Sandraugiga het volgende:
Wie was toch die jongen met die tuit lippen en zijn lipgloss, gut... je weet wel die ene homo van de vorige breezah deel...
Ja ik zie 1 seconde echt een tongetje. Wel heb ik nog nooit zoveel beweging gezien bij een zoen. Misschien een voorbindpiem0l?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Rainboww het volgende:
Webcammetje![]()
http://www.dumpalink.com/media/1126949343
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vorig jaar zat ik bij een gangsta op school, op een gegeven moment stond de gangsta in de krant
[afbeelding]
We konden het niet laten hem ebven na te doen. FOutste auto op het schoolplein opgezocht ( stonden er nogal wat, zat een monteursopleiding in het zlefde pand), en poseren maar
[afbeelding]
En dis het ultime christelijke breezerjoch bij mij uit de klas van toen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kop van die rechter![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kop van die rechter![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb btw medelijden met de mensen die zitten te rukken bij dit topic, en ineens die kop tegen komen
Hij werdt volgens mij best vaak gepest op schoolquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb m nog eens close op de foto ook
geilquote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Jasperr het volgende:
Deense breezah's![]()
http://www.dkgirls.ch.vu/
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef Manneke_Pils het volgende:Deel 37
Ik heb niet meer gekeken hier sinds deel 2
http://www.opendirviewer.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ibrahimovic.org%2Fbreezah%2F&pagecount=25&page=3&filter=true&tn=true#58
BrauN, wtf doe jij tussen de Breezers?!
Zijn dat foto's van een lesbi-bar of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:56 schreef Jasperr het volgende:
Deense breezah's![]()
http://www.dkgirls.ch.vu/
Nightlifequote:
Van mij ook. Woon je toevallig in Oldenzaal?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nightlife![]()
Dat is die kamper uitgaansgelegenheid bij ons de in de stad![]()
Jezus wat is die laatste ordinair zeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ze ook dansen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef sk888er het volgende:
nog een webcam
ja hij is van anna.nl![]()
Hey m'n vriendin! Wat doe je!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:42 schreef Toxic_nl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*kuch*HOER*kuch*![]()
Denemarken?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nightlife![]()
Dat is die kamper uitgaansgelegenheid bij ons de in de stad![]()
re-post!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef sk888er het volgende:
nog een webcam
ja hij is van anna.nl![]()
Mijn besluit staat vast. Ik ga in Denemarken wonen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:55 schreef Silenus het volgende:
Jezus wat stoppen ze daar in het voer in Denemarken zeg, wat een jopen!!
Toch maar niet, mijn grote liefde wil niet mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn besluit staat vast. Ik ga in Denemarken wonen.
Utregquote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Van mij ook. Woon je toevallig in Oldenzaal?![]()
hazelip, lijkt me, niet echt iets om uit te lachen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
Hond?
Niet die kerel.........![]()
Maar is ie gebeten door een hond ofzo?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vorig jaar zat ik bij een gangsta op school, op een gegeven moment stond de gangsta in de krant
[afbeelding]
We konden het niet laten hem ebven na te doen. FOutste auto op het schoolplein opgezocht ( stonden er nogal wat, zat een monteursopleiding in het zlefde pand), en poseren maar
[afbeelding]
En dis het ultime christelijke breezerjoch bij mij uit de klas van toen
[afbeelding]
Nee juist niet. En verbaas je er over: hij doet het goed bij de vrouwtjes. Erg sociale jongenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij werdt volgens mij best vaak gepest op school![]()
Combinatei hazenlip en nierziektequote:Op donderdag 22 september 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
Hond?
Niet die kerel.........![]()
Maar is ie gebeten door een hond ofzo?
Toch leuk om te horen dat zon jongen niet uit de groep wordt gestoten maar gewoon een normaal leven kan leiden ondanks dat ie "anders" is.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Combinatei hazenlip en nierziekte
In tegendeelquote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is de naam Breezerchick niet gewoon de nieuwe vorm van 'Girl Next Door' ?
Breezerchick!quote:
Nee. Een girl next door is het lieve, leuke meisje dat je 'zomaar' tegenkomt... een breezer'chick' (sletquote:
Ik heb al helemaal een beeld van hemquote:Op donderdag 22 september 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb m zelfook nog eens op de foto gezet. We noemden hem btw Def Jam
quote:ρℓαYєяS...
Zє ∂σєи jє ρijи...![]()
Zє ∂єикєи ∂αt zє αℓℓєs zijи...![]()
Jє gααt ∂oσя єєи hєℓ...![]()
Jє gєlooft in huи spєℓ...
Jє hєbt vєєℓ vєя∂яiєt...![]()
Zij sиαρρєи ∂αt иiєt...![]()
Jσuω ℓiєf∂є is єcht...![]()
Iєts ωααяvoσя jє vєcht...![]()
Zє sρєℓєи mєt jє hαяt...![]()
Zє mαкєи jє zωαяt...![]()
Zє ωєtєи иiєt ωαt ℓiєf∂є is...![]()
Jij zit σρgєschєєρt mєt![]()
hєt gєmis...![]()
Zє ℓijkєи ...ℓiєf, ∂αt ωєℓ...![]()
mααr tяαρ иiєt in huи sρєl...![]()
Jij zit mєt ∂є ρяσblєmєи...
Tєяωijl huи gєωσoи єєn αи∂єя иєmєи...![]()
Jij blijft αchtєя mєt jє vєя∂яiєt...![]()
иiєmαn∂ ∂iє ∂αt ziєt...![]()
Lααt jє hαяt иiєt zσmααя stєlєи...![]()
Zє ∂σєи ∂αt bij vєlє...![]()
anders is dat een goede vriendin van mij...quote:
dat kettinkjequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
anders is dat een goede vriendin van mij...![]()
hoe lekker zij is he maatjess![]()
![]()
alleen is ze allesbehalve een breezerslet![]()
dus niet echt terecht dat ze hier staat, beter maak je een *mooie meisjes topic* en zet je haar daarin ofzo![]()
want haar in een breezerslettentopic zetten is prutswerk ouwe![]()
heb je je nou geregistreerd om alleen dat te zeggen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
![]()
dus niet echt terecht dat ze hier staat, beter maak je een *mooie meisjes topic* en zet je haar daarin ofzo![]()
L-)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
![]()
1: Wie stopt ons?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het met die Lotte is afgelopen uit deeltje 35? Ik heb ff terug zitten lezen
al die breezer-chicky's zijn voor mij mên.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aight hollaback my nigga?
Jawel hoor, ik ga me zometeen even aanmeldenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Lotte komt niet meer online ,,,
verkapte-ik-ken-een-leuk-uitziend-meisje-post.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft me gebloktquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga me zometeen even aanmelden![]()
![]()
![]()
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte benquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft me geblokt
Ze wilt geen fotomodel worden
Bestaat Sinterklaas niet?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte ben![]()
irl ben jij dus best wel lekker én vrouw?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte ben![]()
omg waar heb je die wangsta vandaan getrokkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aight hollaback my nigga?
Die avatar van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg waar heb je die wangsta vandaan getrokken
Ik ben allang niet meer in dit topic geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ketting aan de broek, neemt zn vriendin mee naar school, terwijl ze niet eens op school zit en een pyjama (of iest wat er op lijkt) draagt, hefet geen rijbewijs, maar rijdt altij mee p de bijrijderstoel van een getunede Seat Ibiza. En uit het ene geblindeerde raam wat een stukje open staat komt een grote rookpluim en een enorme wietwalm.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal een beeld van hem
Zeker zo'n nep rapper waar je ruzie mee kunt krijgen en dan komt die aan met 10 man
JAquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ketting aan de broek, neemt zn vriendin mee naar school, terwijl ze niet eens op school zit en een pyjama (of iest wat er op lijkt) draagt, hefet geen rijbewijs, maar rijdt altij mee p de bijrijderstoel van een getunede Seat Ibiza. En uit het ene geblindeerde raam wat een stukje open staat komt een grote rookpluim en een enorme wietwalm.
Zo iemand ?
Die paupervolksbuurt waar ze ook poseren!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Terug Vind Post.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef Koenholio het volgende:
Wat betekend tvp?
Ja, dit is een serieuze vraag.
En die foto's. Damn.![]()
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Echt GEENEEN die in de buurt komt van 'lekker zijn'.quote:
Waarom verandert Barbapappa dan in zo'n lelijk wijf? Hij kan toch zelf kiezen wat hij wordt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, lijkt Barbapappa wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Misschien is ze ongecensureerd op LimeWire te vinden?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wie gaat er nu met gepainte kleren aan onder de douche?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek is die foto er ook zonder paint ?niet slecht
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik zeg ongecensuurde foto.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef dork22 het volgende:
Is die afbeelding er ook on-gepaint?
*-(quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat een nederlandse chick? Ik heb namelijk ook die chick eens gezien bij een open-dir.
ik ook idd, was een topique over een half jaar gelden oid.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat een nederlandse chick? Ik heb namelijk ook die chick eens gezien bij een open-dir.
Dat wijf lust m wel diep.quote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Blaxje het volgende:
13 jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes gedaan.quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Log is hier te vinden (is een gesprek met een maat van mij). Heb de boel een beetje overzichtelijk gemaakt, aangezien haar echte msn naam is:
!~!...$ *?*»°e?? JuSt M.E e??°«*?*$...!~!..$..**YOu And M.E**youre my friend right he wess **..$..MiLoU Bf4 EfA ..
Het zit in de familiequote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Blaxje het volgende:
Vergeet ik het plaatje van d'r zus:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Log is hier te vinden (is een gesprek met een maat van mij). Heb de boel een beetje overzichtelijk gemaakt, aangezien haar echte msn naam is:
!~!...$ *?*»°e?? JuSt M.E e??°«*?*$...!~!..$..**YOu And M.E**youre my friend right he wess **..$..MiLoU Bf4 EfA ..
Nee, ze kent ons enkel via msn/telefoon. D'r zus kennen we wel int echt, helaas. Grappig detail trouwens is dat ze 1 dag terug nog helemaal verliefd was op m'n maat (waar ook die chatlog van komt).quote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Netjes gedaan.
Maar ze is een bekende van je ofzo?
Btw, wat is fogit?
quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Post die log dan ook!quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ze kent ons enkel via msn/telefoon. D'r zus kennen we wel int echt, helaas. Grappig detail trouwens is dat ze 1 dag terug nog helemaal verliefd was op m'n maat (waar ook die chatlog van komt).
Fogit betekent iets als fagit ofzo.
quote:[11:10:08] !~!...$(W)*?: jonguh ik praat zoals ik wil owkeej je weet
tog
lolquote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan:
Hier een logje van toen er nog niets aan het handje was. (ze is tijdens dat gesprek bezig met het maken van die "NiEt tE bRekEn,," foto's, je kent ze vast)
En hier slaat alles om naar een geweldige ruzie.
Veel leesplezier!![]()
als ze gewoon een staart zou hebben, geen make-up en paarden oorbellen zou t je niets verbazen.. waarschijnlijk zou je aan der hele lichaam ook wel kunnen zien dat ze nog nietzo oud is..quote:
Hahaha, schitterendquote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan:
Hier een logje van toen er nog niets aan het handje was. (ze is tijdens dat gesprek bezig met het maken van die "NiEt tE bRekEn,," foto's, je kent ze vast)
En hier slaat alles om naar een geweldige ruzie.
Veel leesplezier!![]()
13jarigsletjemetgrotebek@jeweettoch.comquote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is haar msn?
Liefquote:Op zondag 25 september 2005 16:25 schreef Rhanna het volgende:
T_L_K
Speciaal voor jou
Madeira!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar isse weer
Shagroker en harige puist! (links)
[afbeelding]
Heeft iemand die oudere foto's nog?
http://psxp.nl/aimee/quote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is haar msn?
Coolquote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
http://psxp.nl/aimee/
Hier heb je d`r nummer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
TERING ik schrok me kapot toen dat filmpje begonquote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
Je weet tochquote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Jongens echt, gewoon de beste FOK! thread die er bestaat, te erg
bedankt voor alle weken lol tot zover
www.jeweettoch.nlquote:
WTF die pagina gaat eerst knipperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |