Er verschijnt dan helemaal geen afbeelding.quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
Die laatstequote:Op zondag 18 september 2005 17:26 schreef Rainboww het volgende:
Zullen we maar beginnen dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Volgens mij net niet, wel kleine tietjes, ze moet ze zelfs omhoog duwen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:51 schreef classpc het volgende:
Lekkere foto's
Btw, heeft deze nou een snorretje?
[afbeelding]
Sourcy?quote:Op zondag 18 september 2005 18:51 schreef classpc het volgende:
Lekkere foto's
Btw, heeft deze nou een snorretje?
[afbeelding]
Die plaatjes doen me een beetje denken aan http://windward.nodalpoint.net/doc/bonnasses/quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Hier zitten wel veel knappe niet-breezer tussen hoorquote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Jammer alleen van het "sexy" kettingkje.quote:
zeker....quote:
Das toch dat meisje uit die scholieren.com missverkiezing-banner?quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]]
[afbeelding]![]()
fapfapfapquote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
weet niet of t van de breezer is, tis wel triest![]()
Wat een blikje pepsi wel niet met je kan doenquote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
weet niet of t van de breezer is, tis wel triest![]()
't is natuurlijk stoer om het woord kanker te gebruikenquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef SolidArt het volgende:
Kanker? Wat hebben mooie vrouwen nou weer met kanker te maken...
kotsjong
tss het "ik digg meer grietjes dan hans" komt zelfs uit de zoete inval van extinequote:Op maandag 19 september 2005 00:10 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
"Ik digg meer grietjes dan Hans"
Het staat toch tussen haakjes bosaap. Dus ik bedoel maar, houd je koel daar, bekritiseer nooit tevroeg Maryse heeft genoeg teksten voor de boegquote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tss het "ik digg meer grietjes dan hans" komt zelfs uit de zoete inval van extine![]()
http://www.lyrics4all.net/e/extince/u/zoete-inval.php
kansloos
whahahaha wat is dat voor een ranzige bosaap haha jezus man.. zal haar ma een bril kopen zodat ze kan zien wat voor een mormel ze op de wereld heeft gezet.. dan koopt ze meteen een shotgun en knalt die lelijke hersens van haar aan flarden. Je kan beter die hersens over de vloer hebben en de hond het laten opeten dan dat het geval over straat loopt en die arme oudere mensjes een hartaanval te laten bezorgenquote:
Inspiratie ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef oegaboega het volgende:
[..]
whahahaha wat is dat voor een ranzige bosaap haha jezus man.. zal haar ma een bril kopen zodat ze kan zien wat voor een mormel ze op de wereld heeft gezet.. dan koopt ze meteen een shotgun en knalt die lelijke hersens van haar aan flarden. Je kan beter die hersens over de vloer hebben en de hond het laten opeten dan dat het geval over straat loopt en die arme oudere mensjes een hartaanval te laten bezorgen![]()
Nu je het zegt...quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Incl. msn en tietenfoto's danquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Mijn nichtje is in een half jaar tijd ook compleet breezah gewordenzal ik haar er bij zetten
![]()
Ligt eraan hoe oud ze isquote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Mijn nichtje is in een half jaar tijd ook compleet breezah gewordenzal ik haar er bij zetten
![]()
Gadverquote:Op maandag 19 september 2005 19:57 schreef fraske het volgende:
Mogen openbare msnspaces ook? Ik kwam deze tegen http://spaces.msn.com/members/Mysti34ikke/ is een beetje een uiterste qua leeftijd, volstrekt binnen de normen qua spelling!![]()
Een of andere gast heeft dit plaatje ooit naar mij gestuurt toen zei die dat het zijn vriendin was, jammer genoeg weet ik niet meer wie dat wasquote:
Ik dacht al dat ze me bekend voorkwam. Helaas ligt die bonnasses site eruit.quote:
Jij kunt je toch amuseren in het Wiggers topicquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
tvp, alleen nog maar dames in dit topic.. moet verandering in komen:)
Post je zelf toch wat?quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef marleenhoofd- het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Floxje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de hele gang tezamen
[afbeelding]
$$$*Dr.dRe(sAmMy)***50 cEnT(MiCkY)***b.i.g.(RoY)***iCe cUbE(BoY)***aLi f(fReDy)***DmX(SiNa)***JoSjE***NeLLY(JoRdAn)***SnOoP DoG(OrLaNdO)*$$$
$$$ GaNgStErS FoR LiVe $$$
Ik lig weer eens dubbel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef Floxje het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan de hele gang tezamen
[afbeelding]
$$$*Dr.dRe(sAmMy)***50 cEnT(MiCkY)***b.i.g.(RoY)***iCe cUbE(BoY)***aLi f(fReDy)***DmX(SiNa)***JoSjE***NeLLY(JoRdAn)***SnOoP DoG(OrLaNdO)*$$$
$$$ GaNgStErS FoR LiVe $$$
maaster... lekker voor d'rquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef Floxje het volgende:
Profiel geblokkeerd?
Die 2de link is echt van zo'n domme hardcore liefhebber. Met haar kutsymbolen op haar profiel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Thomas B. het volgende:
Hee lang niet geweest hier
Heb nog een mooie site ontdekt: www.sweetbabes.nl
Meteen de eerste:
http://www.sweetbabes.nl/sterretje en http://www.look2me.nl/terrordave
Als ik dat wijf met d'r swastika's tegen kom in de stad maak ik er kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |