quote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het met die Lotte is afgelopen uit deeltje 35? Ik heb ff terug zitten lezen
al die breezer-chicky's zijn voor mij mên.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aight hollaback my nigga?
Jawel hoor, ik ga me zometeen even aanmeldenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Lotte komt niet meer online ,,,
verkapte-ik-ken-een-leuk-uitziend-meisje-post.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:09 schreef michaelzegtdatjulliehomos het volgende:
[..]
anders is dat een goede vriendin van mij...![]()
hoe lekker zij is he maatjess![]()
![]()
alleen is ze allesbehalve een breezerslet![]()
dus niet echt terecht dat ze hier staat, beter maak je een *mooie meisjes topic* en zet je haar daarin ofzo![]()
want haar in een breezerslettentopic zetten is prutswerk ouwe![]()
Ze heeft me gebloktquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga me zometeen even aanmelden![]()
![]()
![]()
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte benquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft me geblokt
Ze wilt geen fotomodel worden
Bestaat Sinterklaas niet?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte ben![]()
irl ben jij dus best wel lekker én vrouw?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ben jij echt zo pauper of heb je nog steeds niet in de gaten dat ik lotte ben![]()
omg waar heb je die wangsta vandaan getrokkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aight hollaback my nigga?
Die avatar van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg waar heb je die wangsta vandaan getrokken
Ik ben allang niet meer in dit topic geweestquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ketting aan de broek, neemt zn vriendin mee naar school, terwijl ze niet eens op school zit en een pyjama (of iest wat er op lijkt) draagt, hefet geen rijbewijs, maar rijdt altij mee p de bijrijderstoel van een getunede Seat Ibiza. En uit het ene geblindeerde raam wat een stukje open staat komt een grote rookpluim en een enorme wietwalm.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal een beeld van hem
Zeker zo'n nep rapper waar je ruzie mee kunt krijgen en dan komt die aan met 10 man
JAquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ketting aan de broek, neemt zn vriendin mee naar school, terwijl ze niet eens op school zit en een pyjama (of iest wat er op lijkt) draagt, hefet geen rijbewijs, maar rijdt altij mee p de bijrijderstoel van een getunede Seat Ibiza. En uit het ene geblindeerde raam wat een stukje open staat komt een grote rookpluim en een enorme wietwalm.
Zo iemand ?
Die paupervolksbuurt waar ze ook poseren!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Terug Vind Post.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef Koenholio het volgende:
Wat betekend tvp?
Ja, dit is een serieuze vraag.
En die foto's. Damn.![]()
Die eerste fotoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Echt GEENEEN die in de buurt komt van 'lekker zijn'.quote:
Waarom verandert Barbapappa dan in zo'n lelijk wijf? Hij kan toch zelf kiezen wat hij wordt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Die rechter, lijkt Barbapappa wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
soort van tvp![]()
Misschien is ze ongecensureerd op LimeWire te vinden?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wie gaat er nu met gepainte kleren aan onder de douche?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek is die foto er ook zonder paint ?niet slecht

quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik zeg ongecensuurde foto.

quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef dork22 het volgende:
Is die afbeelding er ook on-gepaint?
*-(quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat een nederlandse chick? Ik heb namelijk ook die chick eens gezien bij een open-dir.
ik ook idd, was een topique over een half jaar gelden oid.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat een nederlandse chick? Ik heb namelijk ook die chick eens gezien bij een open-dir.
Dat wijf lust m wel diep.quote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Blaxje het volgende:
13 jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes gedaan.quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Log is hier te vinden (is een gesprek met een maat van mij). Heb de boel een beetje overzichtelijk gemaakt, aangezien haar echte msn naam is:
!~!...$ *?*»°e?? JuSt M.E e??°«*?*$...!~!..$..**YOu And M.E**youre my friend right he wess **..$..MiLoU Bf4 EfA ..
Het zit in de familiequote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Blaxje het volgende:
Vergeet ik het plaatje van d'r zus:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Log is hier te vinden (is een gesprek met een maat van mij). Heb de boel een beetje overzichtelijk gemaakt, aangezien haar echte msn naam is:
!~!...$ *?*»°e?? JuSt M.E e??°«*?*$...!~!..$..**YOu And M.E**youre my friend right he wess **..$..MiLoU Bf4 EfA ..
Nee, ze kent ons enkel via msn/telefoon. D'r zus kennen we wel int echt, helaas. Grappig detail trouwens is dat ze 1 dag terug nog helemaal verliefd was op m'n maat (waar ook die chatlog van komt).quote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Netjes gedaan.
Maar ze is een bekende van je ofzo?
Btw, wat is fogit?
quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Blaxje het volgende:
Post die log dan ook!quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, ze kent ons enkel via msn/telefoon. D'r zus kennen we wel int echt, helaas. Grappig detail trouwens is dat ze 1 dag terug nog helemaal verliefd was op m'n maat (waar ook die chatlog van komt).
Fogit betekent iets als fagit ofzo.
quote:[11:10:08] !~!...$(W)*?: jonguh ik praat zoals ik wil owkeej je weet
tog
lolquote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan:
Hier een logje van toen er nog niets aan het handje was. (ze is tijdens dat gesprek bezig met het maken van die "NiEt tE bRekEn,," foto's, je kent ze vast)
En hier slaat alles om naar een geweldige ruzie.
Veel leesplezier!![]()
als ze gewoon een staart zou hebben, geen make-up en paarden oorbellen zou t je niets verbazen.. waarschijnlijk zou je aan der hele lichaam ook wel kunnen zien dat ze nog nietzo oud is..quote:
Hahaha, schitterendquote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daar gaan we dan:
Hier een logje van toen er nog niets aan het handje was. (ze is tijdens dat gesprek bezig met het maken van die "NiEt tE bRekEn,," foto's, je kent ze vast)
En hier slaat alles om naar een geweldige ruzie.
Veel leesplezier!![]()
13jarigsletjemetgrotebek@jeweettoch.comquote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is haar msn?
Liefquote:Op zondag 25 september 2005 16:25 schreef Rhanna het volgende:
T_L_K
Speciaal voor jou
Madeira!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar isse weer
Shagroker en harige puist! (links)
[afbeelding]
Heeft iemand die oudere foto's nog?
http://psxp.nl/aimee/quote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is haar msn?
Coolquote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
http://psxp.nl/aimee/
Hier heb je d`r nummer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
TERING ik schrok me kapot toen dat filmpje begonquote:Op zondag 25 september 2005 20:52 schreef seto het volgende:
[..]
Je weet tochquote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Jongens echt, gewoon de beste FOK! thread die er bestaat, te erg
bedankt voor alle weken lol tot zover
www.jeweettoch.nlquote:
WTF die pagina gaat eerst knipperenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |