Sterkte dolle_.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
ik sta pas op 2
dus
ah
daar is 3
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef -Dominator- het volgende:
BIER!!
is al op... dank je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef -Dominator- het volgende:
BIER!!
Heb jij een forum?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is dat het niet mijn forum is maar anders......
waar is je forum dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is dat het niet mijn forum is maar anders......
nee, al even niet meer.. als ik zo onbeleefd mag zijn om te antwoorden voor een ander.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef es70 het volgende:
Fles nog ergens voorbij zien schuiven toevallig![]()
Wat ben jij een irritant gozertje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, al even niet meer.. als ik zo onbeleefd mag zijn om te antwoorden voor een ander.
Een groot Fok!, net als Europaquote:
hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant gozertje.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, al even niet meer.. als ik zo onbeleefd mag zijn om te antwoorden voor een ander.
tussen het lopen doorquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mag jij, neem aan dat dolle_ zo ook nog wel even langskomt
.
dank jequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Sterkte dolle_.
Fles nog ergens voorbij zien schuiven toevallig![]()
ooh.. dus als je eigen forum "offline" is, dan wordt je modquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zit te kloten?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dus als je eigen forum "offline" is, dan word je mod
* indahnesia.com sloopt zijn eigen forum ook even
gelukkig duurt t meestal niet zo lang bij die kleinstequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mag jij, neem aan dat dolle_ zo ook nog wel even langskomt
.
Waar wou je heen ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik twijfel nog of ik zal gaan
vier... je bent al bij vier.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gelukkig duurt t meestal niet zo lang bij die kleinste
telt u mee: daar is 4
Dolle_ heeft een slechte avond met zijn jongstequote:
nog zes te gaan geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dolle_ heeft een slechte avond met zijn jongste.
Oquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Dolle_ heeft een slechte avond met zijn jongste.
WBzquote:
spermbunnies zijn beter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Renesite het volgende:
spambunnys!
Heb je al iets gehoord over SES, Renequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Renesite het volgende:
spambunnys!
Jawel maar het klopt taalkundig gewoon niet. Net als "kunde".quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind wou ook best goed hoor.. iedereen begrijpt het gewoon.
nee?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord over SES, Rene.
en zoude... en hunnie...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar het klopt taalkundig gewoon niet. Net als "kunde".![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och je bent de enigste niet. ;')
he Tha_T![]()
![]()
![]()
sollicitatie voor mod.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat ga je doen met SES als ik vragen mag?
Yeah right.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat weet ik, maar dat zei Tha_T eens.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och je bent de enigste niet.
he Tha_T![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. succes dan... dit wordt nog eens een modjes-topic-reeks..
Ik maak één keer een fautje en dit is mijn lotquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat weet ik, maar dat zei Tha_T eens.
quote:
ik ben ook alleen blauw op m'n eigen forumquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word hier nooit blauw, zeker weten
.
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word hier nooit blauw, zeker weten
.
Iedereen maakt kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?
Ik ben paarsquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben ook alleen blauw op m'n eigen forummaar als ik ooit in Indonesië zit en ze hebben een nachtwaker nodig (6 uur tijdsverschil) dan zie ik weer wel. Ze hebben me niet gevraagd trouwens, maar ik zou ook niets kunnen bieden nu, dus solliciteer ik ook niet.
whehe..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedereen maakt kans
*naar zichzelf kijkt
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen MBO'ers hoofdrekenen.
Omdat ik het niet wilquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?
Jah, in mijn MBO-periode.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?
Dat weet ik inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik plaag maar, zoals je wel weet.
Hmm ja ok. Dan is er een goede reden voor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet wil. Bovendien kom ik vrijwel nooit buiten GCSC, dus veel kans zou ik denk ik ook niet maken.
Net als ik denk dat ik het voor elkaar heb doe ik weer iets stomsquote:
nee, ik heb weggezapt naar Paul de Leeuw..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Renesite het volgende:
wheheheheheheehhehehehehe
Keek een van jullie toennet wegmisbruikers?
IQ? Test? Was-da.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze geen IQ test bij hem afgelegd dan?
![]()
Je bent hier met tussenpozen he?quote:
sommigen zijn er doorheengeschoten geloof ik..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze geen IQ test bij hem afgelegd dan?
![]()
Ik mocht zelf kiezen, de Admin is een vriendje van mequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan de kleurtjes zelfs aanpassenmaar dan snapt niemand er meer iets van na een dag
![]()
Het is zelfs mijn forumquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mocht zelf kiezen, de Admin is een vriendje van me.
7 man.. dat moet je niet zeggen natuurlijk..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Op een ander forum ben ik ook blauw en op nog een andere ben ik rood. Maar das maar voor 7 man.
Omdat je kleurtjesgeil bent?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Tha_T het volgende:
Waarom gaat het iedere keer over kleurtjes als ik langs kom
net boven de 250quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent hier met tussenpozen he?Hoeveel posts zit je ongeveer denk je?
![]()
Of moet ik zeggen.. 'Heeui lul, gaat even socializen weet je wel.'quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, gozer, ga even 'socializen'.
de man van de statistieken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net boven de 250
weer een dag aan mijn reeks 250+ toegevoegd
zit nou op 24
en 200+ is nu 25.
nog een week en ik heb fles
Dan zal je het wel druk hebben als rooiequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Op een ander forum ben ik ook blauw en op nog een andere ben ik rood. Maar das maar voor 7 man.
Straks waag ik mij aan de Baileys.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, gozer, ga even 'socializen'.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel druk hebben als rooie.
Mwoah het is een priveforum voor wat vrienden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7 man.. dat moet je niet zeggen natuurlijk..
Ah valt mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net boven de 250
weer een dag aan mijn reeks 250+ toegevoegd
zit nou op 24
en 200+ is nu 25.
nog een week en ik heb fles
mag ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.En ik heb ook al geen mods.
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik?
mag ik?
mag ik?
mag ik?
mag ik?
aah.. toe?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks waag ik mij aan de Baileys.![]()
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de man van de statistieken..
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar ik ben vandaag niet zo actief
ik post vooral in salvos.
veel en hard in huis gewerkt.
kast verbouwen is arbeidsintensief
quote:
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
whahahahah
zware bevallingen ofzo is er op.
Kolere, dat mens perst ongelovelijk kei hard en het komt maar niet.
Dikke paniek enzo!!!!!!
Dat begreep ikquote:
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebben
kon nergens met ze naar toe en thuis was t vooral ruzien
dat dachten we alquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
als de kinderen slapen, maken ze geen ruziequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)
Wij lagen hier een beetje in een deuk, al die reacties enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaalquote:
nou, dat is dan meegenomen.. maar als ze wakker zijn wel dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgangquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
damn wat een gekrijs.. en dat in het ziekenhuis... fijn als je daar nog niet goed geholpen wordt.. toch maar ffies blijven kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
Waarom kijk je er dan ook naar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
Keizersnede dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
Mijn moeder moest nog even naar de wc (god weet waarom????) Ze kwam terug en perste wat en hop; daar was René.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
geniet ervan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik gok t er op en trek een pilsje open
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
geweldig, ik kwam er ook zo snel uit, nog eventjes voor het ontbijt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn moeder moest nog even naar de wc (god weet waarom????) Ze kwam terug en perste wat en hop; daar was René.
niet met elkaar hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat is dan meegenomen.. maar als ze wakker zijn wel dus?
Doeisels!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef leonieke het volgende:
Ik geef het op voor vandaag
Vannacht nog maar eens wakker liggen over die database die nu opeens een foutmelding geeft op een plaats waar hij dat nog nooit gedaan heeft![]()
Doei
4 keerquote:
dat werkt inderdaad niet. Hoewel ik zelf geen kleine heb rondhuppelen, kom ik wel bij kennissen die wat hummels tussen de 1 en 5 jaar hebben rondhuppelen. De ene keer is alles goed en heb je er geen omkijken naar, kom ik een week later is er 1 ziek, loopt de proesten en kan niet slapen.. nou.. dan ben ik toch blij dat ik gewoon naar huis kan na mijn biertje en een hapje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet met elkaar hoor
ze liggen niet bij elkaar.
en ik heb vandaag wel begrip voor de kleinste.
ze hoest veel en daar wordt ze wakker van.
wellicht met keelpijn, tja
dat is niet leuk
Welterusten Leoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef leonieke het volgende:
Ik geef het op voor vandaag
Vannacht nog maar eens wakker liggen over die database die nu opeens een foutmelding geeft op een plaats waar hij dat nog nooit gedaan heeft![]()
Doei
.. bewuste keuze dus..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
4 keer. Geen 'holle bomen' hier
.
ik dacht, ik pak er een dropje bij.quote:
gewoon wegspoelen met bierquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht, ik pak er een dropje bij.
vandaag een doos drop gekocht. blijkt t van die net-niet drop te zijn (dus niet mijn favoriete smaak)
alles goed is een smaak die we hier slechts zelden hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat werkt inderdaad niet. Hoewel ik zelf geen kleine heb rondhuppelen, kom ik wel bij kennissen die wat hummels tussen de 1 en 5 jaar hebben rondhuppelen. De ene keer is alles goed en heb je er geen omkijken naar, kom ik een week later is er 1 ziek, loopt de proesten en kan niet slapen.. nou.. dan ben ik toch blij dat ik gewoon naar huis kan na mijn biertje en een hapje.
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon wegspoelen met bier![]()
ik vind die programma's ook niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bevallingen vind ik niks om naar te kijken op tv. ER Trauma Team Live oid wel weer..
Bevallingen of ER?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind die programma's ook niks
vriendin kan er de hele avond naar kijken
ik weet ook niet hoe dat normaal is verder.. vroeger was hier hier in huis wel okay, af en toe timmerde ik mijn zusje op d'r harses, maar dat hoorde erbij.. Toen ik ouder was had m'n moeder me eens buiten gesloten om me te laten afkoelen, roste ik er met de blote hand een ruit uit.. maar toen was ik al 10 of zo..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alles goed is een smaak die we hier slechts zelden hebben
hoelang had jij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo bijzonder.
Does liev.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat normaal is verder.. vroeger was hier hier in huis wel okay, af en toe timmerde ik mijn zusje op d'r harses, maar dat hoorde erbij.. Toen ik ouder was had m'n moeder me eens buiten gesloten om me te laten afkoelen, roste ik er met de blote hand een ruit uit.. maar toen was ik al 10 of zo..
ik heb er slechts 1 keer 1 buiten gezet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat normaal is verder.. vroeger was hier hier in huis wel okay, af en toe timmerde ik mijn zusje op d'r harses, maar dat hoorde erbij.. Toen ik ouder was had m'n moeder me eens buiten gesloten om me te laten afkoelen, roste ik er met de blote hand een ruit uit.. maar toen was ik al 10 of zo..
jah.. da's ook altijd goed.. mensen met 3 kogelgaten, een open hersenpan, twee afgerukte ledematen.. nou ja goed.. goed programma..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bevallingen vind ik niks om naar te kijken op tv. ER Trauma Team Live oid wel weer..
Of het goed is is een ander verhaal. Ik vind het wel vermakelijk en apart om te zien hoe een menselijk lichaam er ook uit kan zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. da's ook altijd goed.. mensen met 3 kogelgaten, een open hersenpan, twee afgerukte ledematen.. nou ja goed.. goed programma..
hehe.. dat zul je altijd zien. Hoe oud zijn die van jou als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er slechts 1 keer 1 buiten gezet.
die was helaas weer eerder binnen dan ik
De eerste niet lang gelukkig, maar 18 omdat het een spoedkeizersnede werdquote:
Ik dacht al...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, nu doe ik dat niet meer hoor, bovendien zou ze terugmeppen nu![]()
6 keer mis prikken is volgens mij ook niet echt normaal.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
Nou, het is wel echt lang hoor, vind ik persoonlijl
7 ruggeprikken![]()
Nope, er valt hier weinig te kiezen wat dat betreft hoor. Eerste keer was ik het na 24 uur weeen zat en besloot de gyn tot een keizersnee. Tweede keer was ik al een aantal keren opgenomen geweest met voortijdige weeen en besloot de gyn weer tot een keizersnee en nr. 3 en 4 waren wel geplande keizersnedes. Ondanks het feit dat mijn kont dik genoeg is bleek mijn bekken toch te smal te zijn, dus ik had het nooit op eigen kracht gered. (Was ik waarschijnlijk ook in helse bevallingen geindigdquote:
2 jaar jonger als ik.. toen trouwens ook alquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al...Hoe oud is ze nu?
ooh.. niet bewust gekozen dus.. maar je kunt er toch om vragen? ik weet het verder ook niet hoor. Maar goed dat het dus ook op een andere manier opgelost kan worden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, er valt hier weinig te kiezen wat dat betreft hoor. Eerste keer was ik het na 24 uur weeen zat en besloot de gyn tot een keizersnee. Tweede keer was ik al een aantal keren opgenomen geweest met voortijdige weeen en besloot de gyn weer tot een keizersnee en nr. 3 en 4 waren wel geplande keizersnedes. Ondanks het feit dat mijn kont dik genoeg is bleek mijn bekken toch te smal te zijn, dus ik had het nooit op eigen kracht gered. (Was ik waarschijnlijk ook in helse bevallingen geindigd. )
22 dus zeg maar..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar jonger als ik.. toen trouwens ook al![]()
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
of iemand die een heftruck met een rol staal op z'n voet gehad heeft.. of iemand met een stuk ijzer in z'n hersenen die gewoon niets heeft behalve wat hoofdpijn..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of het goed is is een ander verhaal. Ik vind het wel vermakelijk en apart om te zien hoe een menselijk lichaam er ook uit kan zien.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingen.
Aantrekkelijk en single?quote:
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er slechts 1 keer 1 buiten gezet.
die was helaas weer eerder binnen dan ik
hee, het is mijn zus hequote:
nee, dat niet meerquote:en single?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelen.
Ik heb één keer naar een keizersnede gekeken, uit interesse hoe dat nu echt ging.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, het is mijn zus he
[..]
nee, dat niet meerdus daarmee kun je vraag 1 wel wegstrepen geloof ik.
ik heb het wel eens ondergaan ja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
alleen onder de koude douchequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
tussen de 8 en 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. dat zul je altijd zien. Hoe oud zijn die van jou als ik vragen mag?
Na elven komt Max In Alle Staten erop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staanquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb één keer naar een keizersnede gekeken, uit interesse hoe dat nu echt ging.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Hoe is dat nou om daar naar terug te kijken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Ik heb helemaal niets, van de eerste , de eerste foto die gemaakt werdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Huhquote:
Hey Jaguarizedquote:
Hai moppiequote:
quote:
Nu weer goed, een beetje slapen deed wonderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met jou?
Wie bedoel jequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu weer goed, een beetje slapen deed wonderen.
Maar waar is je mooie blauwe avatar.
Alles prima! Hoe laat heb je het gisteravond nog gemaakt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Jaguarized![]()
Alles goed hierzo?
Die ander was veel meerquote:
Oke danquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles prima! Hoe laat heb je het gisteravond nog gemaakt?
Haha, laat dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke danblij om te horen
Goeie vraag, ik zou het eigelijk niet eens weten![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Die ander was veel meer. De maan, die zie ik ook als ik uit mijn raam kijk (en er hangen geen wolken voor enzo
).
Ik denk het welquote:
Succesquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga even een biertje drinken beneden.![]()
Je dacht dat ik de enige idioot was hierquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik de enige idioot was hier. Nee hoor
.
achquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik de enige idioot was hier. Nee hoor
.
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
pas 2 jaar dat we er 4 hebben
Fijne avond!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook maar eens iets anders doen, fijne avond allemaal.
Helemaal mee eensquote:
Vacature plaatsen in GC: "GCSC zoekt leden, wie komt?"quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vacature plaatsen in GC: "GCSC zoekt leden, wie komt?"![]()
Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Zal het ook wel even in de winkels hangen![]()
Oke, zal ik maandag wel even doenquote:
Op z'n minst een A4 , maak er een mooi plaatje van,quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Zal het ook wel even in de winkels hangen![]()
Zal ik doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op z'n minst een A4 , maak er een mooi plaatje van,
Haha, een soort van Yildiz actie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke, zal ik maandag wel even doen
WTF is Yildizquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, een soort van Yildiz actie.
Toch wel bekend?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef dolle_hond het volgende:
yildiz?
Uhuh....ik zocht dat 11 september tassen topic van hem....quote:
schoudertas?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh....ik zocht dat 11 september tassen topic van hem....
Het is echt heel rustig hiero....
Nee, hij had zo'n tas met waterbalonnen op Den Haag CS neergezet met een brief....quote:
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, hij had zo'n tas met waterbalonnen op Den Haag CS neergezet met een brief....
Volgens mij zit je gewoon te lullen en weet je wel waar ik het over heb.
Aaaaah klote hequote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dat ja.
Ik heb Dos37 net niet ingehaald vandaag met zijn record.
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |