ik denk dat t quote isquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe..snel aangepast en nog net op tijd vóór je quote-te (? kut woord)
Nee, dat waren 4 + 1.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
whoops.. dat waren er vijf.. sorry mensen
ook als je er een werkwoord van maakt?quote:
Hoi dolle_quote:
1 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro op mijn rekening stort, blijf ik 1 jaar weg uit Nederland.
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro op mijn rekening stort, blijf ik 1 jaar weg uit Nederland.
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.![]()
Langer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar kan je op Indonesië wel 2 jaar van leven volgens mij.![]()
Dat had ook een mogelijkheid geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had gewoon moeten onthouden op welke pagina ze stonden
Ticket? Er gaan ook vrachtschepen heen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...
Dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. ik wil nog wel iets kunnen doen dan alleen in een huisje zitten.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet ook verzekerd zijn, een visum hebben en een ticket kopen, maar 15.000 voor 2jaar moet wel lukken...
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ticket? Er gaan ook vrachtschepen heen.![]()
jaja.. dat willen er wel meerquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]Mietje, gewoon zonder gaan, boeiie.....
Nee joh, gewoon als verstekeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moest lachen... ja, maar dan ben je een maand onderweg.
Lijkt me op zich wel een mooie ervaring, maar dan moet ik maar eens eerst veel geld hebben en mijn baan zien kwijt te raken.
na drie dagen wordt ik al gek... zeker weten. ik moet iets te doen hebben, al is het maar wat rondrijden op een motor of blaadjes harken in de tuin.quote:
Nee, dat doe ik niet, maar je kan soms voor een redelijk bedrag wel mee. Je moet er wel moeite voor doen om zoiets te kunnen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon als verstekeling natuurlijk.Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinstequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi dolle_. Nog plannen voor vanavond
Ja klopt, hetzelfde geldt voor schepen richting Antarctica en Groenland.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, maar je kan soms voor een redelijk bedrag wel mee. Je moet er wel moeite voor doen om zoiets te kunnen..
goede gymnastiekquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinste
je zal daar maar staan en niet terug kunnen.. whehe...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja klopt, hetzelfde geldt voor schepen richting Antarctica en Groenland.![]()
Oh oh. Beloofd het weer zo'n avond te worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarschijnlijk 10 keer naar boven naar de kleinste
Gelukkig is er dan vanaf Groenland nog een lijndienst.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je zal daar maar staan en niet terug kunnen.. whehe...
zwemmend bedoel je ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan vanaf Groenland nog een lijndienst.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja.. dat willen er wel meermaar het feit blijft dat ik gewoon internet heb in huis tegen die tijd
![]()
Jep, niet snel, maar wel kabel-verbinding. Die wordt nog afgeknepen tot 2x ADSL omdat er nog amper concurrentie is. Maar dat maakt niet uit, voor dezelfde kosten als hier in Nederland heb ik internet + 38 kanalen internationale televisie.quote:
Nee joh, Air Greenland. Vliegt op Kopenhagen meende ik.quote:
serieus jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, Air Greenland. Vliegt op Kopenhagen meende ik.
jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh oh. Beloofd het weer zo'n avond te worden?
Da's nooit slecht toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
mijn conditie gaat met sprongen vooruit
Haha...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja![]()
=edit: doh, natuurlijk, Groenland is geen Antarctica.. daarmee was ik in de war.. ik dacht al =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |