vlagen, net als de wind gisterenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dan![]()
Tja, het komt en gaat met de drukte
* indahnesia.com roept Renesite erbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
* Renesite voelt zich werkelijk vreselijk buitengesloten.
O dan moet ik eens bij de toko gaan kijken!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker spul is dat!Ze verkopen het hier in Nederland nu ook in blikjes voor net onder de euro ofzo.
Haha ik heb ook regelmatig gehad hoor dat ik ineens een kokosnoot hoorde neerkomen op m'n raam. Als het openstaat naar buiten komt het net voorbij de dakrand. Maar wel leuk om eens zo'n ding open te maken. Een stuk interessanter dan zoals je ze hier koopt in de winkel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zuurzak ja, ik vind ze niet lekker, maar ik heb wel zo'n boom bij de buren staan. Die hangt een beetje over, en wat er hangt mocht ik plukken, zo ook voor de mango.
Kokosnoten staan niet in de dorpen, da's te gevaarlijkHoewel een mango ook zeer doet volgens mij.
![]()
Aah.. ik moest nodig weer eens terug, vers fruit eten is belangrijk voor de gezondheid![]()
Bij de lokale Chinees (winkel, geen resto) hebben ze allerlei van die sapjes. Soms probeer ik er eens 1, maar hier in Nederland smaken ze toch niet echt zoals ze smaken moeten naar mijn mening.. jammer maar helaas.. beleving is ook erg belangrijk als je iets eet.. en herinnering..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker spul is dat!Ze verkopen het hier in Nederland nu ook in blikjes voor net onder de euro ofzo.
2000 euro op jaarbasis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
I quit smoking since Seven months, five days, 10 hours, 40 minutes and 39 seconds. 6523 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.288,11. Life saved: 3 weeks, 1 day, 15 hours, 35 minutes.
* Renesite heeft nooit van die speciale drankjes gehad enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com roept Renesite erbij
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dan moet ik eens bij de toko gaan kijken!![]()
Dat is een fout die ik echt altijd maakquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puberteit, raar maar waar
Hoe gaat het met het roken? Niet roken? Lukt het een beetje, geen gekke verschijnselen?
Xenos op de Vismarkt heeft ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite heeft nooit van die speciale drankjes gehad enzo![]()
Poeh.. het openmaken van een verse kokosnoot valt nog niet mee, als je hem wil laten rijpen voor de kokos dan. Dan moet die schil eraf inderdaad. Maar het drinken van jonge kokosnoot-sap met een beetje wit kokos is makkelijker, je slaat gewoon in drie halen de bovenkant eraf, een lepel erin en je hebt een hele maaltijdquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha ik heb ook regelmatig gehad hoor dat ik ineens een kokosnoot hoorde neerkomen op m'n raam. Als het openstaat naar buiten komt het net voorbij de dakrand. Maar wel leuk om eens zo'n ding open te maken. Een stuk interessanter dan zoals je ze hier koopt in de winkel.
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een fout die ik echt altijd maak.
Stoppen met roken gaat kut. Heb nu zoveel bijverschijnselen van de pillenkuur die ik heb dat ik mijn overtuiging ook een beetje weg is
. Maar het gaat me gewoon lukken
.
Maandag maar even kijken ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos op de Vismarkt heeft ze.
Welke bijverschijnselen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een fout die ik echt altijd maak.
Stoppen met roken gaat kut. Heb nu zoveel bijverschijnselen van de pillenkuur die ik heb dat ik mijn overtuiging ook een beetje weg is
. Maar het gaat me gewoon lukken
.
Die bij de Chinees hier zijn volgens mij uit Thailand. Ik heb er vanmiddag nog naar staan kijken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".![]()
![]()
O die ken ik wel! Ben dol op de Guave.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xenos heeft ze in blikjes, gewoon als frisdrank. Wel met wat suiker uiteraard. Volgens mij kost het iets van 70 cent. Komt van oorsprong uit Maleisië ergens. Ze hebben tevens van hetzelfde merk meerdere smaken, allemaal "zuiderzeevruchten".![]()
![]()
Doe maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.
Zo is mijn ma ook gestopt.
Reedsch 1.5 maand.
[..]
Maandag maar even kijken ofzo![]()
Nare bijverschijnselenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke bijverschijnselen dan?
Maar je redt het tot nu toe toch? Vanaf nu wordt het steeds makkelijker hoor!
Er is dus ook een zuurzakversie van. Maar die is niet overal verkrijgbaar merk ik. In Groningen hebben ze hem wel, Assen ook, maar Utrecht niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die ken ik wel! Ben dol op de Guave.
Nooit zuurzak van gezien... ik ga binnenkort eens kijken
Thailand kan ook hoor, ik heb die blikjes hier nog wel. Ik zal ze eens opzoeken. Ze worden in ieder geval door een Nederlandse firma geimporteerd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die bij de Chinees hier zijn volgens mij uit Thailand. Ik heb er vanmiddag nog naar staan kijken..![]()
O ik dacht gestopt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nare bijverschijnselen. Ik red helemaal niks, het enige wat ik bereikt heb is dat ik de helft minder rook dan voorheen (en dat vind ik buitengewoon zwak van mezelf
). Kuur is bijna achter de rug, dan gooi ik me volop in de afkickverschijnselen
.
En zo hebben wij mijn ma na 20 maanden gesmeekt om opnieuw te beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan schelden als het neit anders kan.
Zo is mijn ma ook gestopt.
Reedsch 1.5 maand.
[..]
Is inderdaad niks, volgens mij zijn ze hier nog duurder? Mwoah in 3 halen kan wel maar dan moet je wel een beetje christelijk gereedschap hebben. Met mijn schroevendraaier duurde het wel ff. De bijl was me toen nog even te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Poeh.. het openmaken van een verse kokosnoot valt nog niet mee, als je hem wil laten rijpen voor de kokos dan. Dan moet die schil eraf inderdaad. Maar het drinken van jonge kokosnoot-sap met een beetje wit kokos is makkelijker, je slaat gewoon in drie halen de bovenkant eraf, een lepel erin en je hebt een hele maaltijd![]()
Kost trouwens 25 cent per kokosnoot .. schandalig he..
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik dacht gestopt!
Maar de helft is ook al goed toch?
Succes![]()
Ik ga er speciáál volgende week voor naar Groningenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is dus ook een zuurzakversie van. Maar die is niet overal verkrijgbaar merk ik. In Groningen hebben ze hem wel, Assen ook, maar Utrecht niet.![]()
Constructiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zo hebben wij mijn ma na 20 maanden gesmeekt om opnieuw te beginnen
Precies, en ze zullen ook wel zo'n beetje hetzelfde smakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thailand kan ook hoor, ik heb die blikjes hier nog wel. Ik zal ze eens opzoeken. Ze worden in ieder geval door een Nederlandse firma geimporteerd.
Helemaal vanuit Den Haag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga er speciáál volgende week voor naar Groningen
Tv kijken, dag allemaal!
Het kwam wat vreemd over, maar er was echt geen houden meer aan na 20 maand. Iedereen liep hier op de toppen van zijn tenen want vanaf dat we één voet durfden verzetten, was er ruzie.quote:
Mwoah Coca Cola en Pepsi smaken ook anders he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, en ze zullen ook wel zo'n beetje hetzelfde smaken![]()
een schroevendraaier.. whehe.. nee, ik heb direct toen ik de kokosnoot gehaald had ook een goed kapmes gekocht, waarmee je een haar nog kan splijten. Levensgevaarlijk zo'n ding in mijn handen, maar de kokosnoot gaat in ieder geval open. Invriezen heb ik nog niet gedaan, maar dat zal ik eens proberenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is inderdaad niks, volgens mij zijn ze hier nog duurder? Mwoah in 3 halen kan wel maar dan moet je wel een beetje christelijk gereedschap hebben. Met mijn schroevendraaier duurde het wel ff. De bijl was me toen nog even te gevaarlijk.Erg leuk trouwens om dat kokosmelk in te vriezen, heb je een soort van kokosijs. Regelmatig gedaan, ook met carnaval.
![]()
jawel maar ook niet super-veel en in het geval van één of ander exotisch drankje merk ik het verschil nóg minder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah Coca Cola en Pepsi smaken ook anders he?![]()
succes en doeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tv kijken, dag allemaal!
Ik snap je punt. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Een vriendje destijds had een vijgenboom in de tuin. Nooit iets van gehad. Groeit dat daar ook?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel maar ook niet super-veel en in het geval van één of ander exotisch drankje merk ik het verschil nóg minder.
Haha mjah ok maar op mijn 13e wilde ik me daar nog niet aan wagen. Vond het leuker om bij wijze van spreken een hele dag daarmee bezig te zijn dan na 5 minuten klaar en de rest van de dag me vervelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een schroevendraaier.. whehe.. nee, ik heb direct toen ik de kokosnoot gehaald had ook een goed kapmes gekocht, waarmee je een haar nog kan splijten. Levensgevaarlijk zo'n ding in mijn handen, maar de kokosnoot gaat in ieder geval open. Invriezen heb ik nog niet gedaan, maar dat zal ik eens proberen![]()
Vier zelfs.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. drie op een rij
En voor Artyquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tv kijken, dag allemaal!
hmm. vast welquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Een vriendje destijds had een vijgenboom in de tuin. Nooit iets van gehad. Groeit dat daar ook?
jah, dat is ook zo. Ik heb tijdens mijn 1e vakantie, toen ik 18 was, er ook een tijd op gezeten, tot groot vermaak van velen. Dat doe ik dus nooit meer, maar ik heb het tenminste eens gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha mjah ok maar op mijn 13e wilde ik me daar nog niet aan wagen. Vond het leuker om bij wijze van spreken een hele dag daarmee bezig te zijn dan na 5 minuten klaar en de rest van de dag me vervelen.![]()
Ah vandaar die spleet snee?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat is ook zo. Ik heb tijdens mijn 1e vakantie, toen ik 18 was, er ook een tijd op gezeten, tot groot vermaak van velen. Dat doe ik dus nooit meer, maar ik heb het tenminste eens gedaan![]()
Net niet op tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe..snel aangepast en nog net op tijd vóór je quote-te (? kut woord)
Spamkonijn heaquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe..snel aangepast en nog net op tijd vóór je quote-te (? kut woord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |