eten, de bakbananen zijn 40 cm langquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mini-banaantjes om te eten of te bakken?
aan jullie boom? vertel eens?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh kijk, die groeiden bij ons aan de boom.Erg lekker zoet.
![]()
Die moeten we houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Leuke TT voor het volgende deeltje: "Eindelijk volk"
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aan jullie boom? vertel eens?
Jep, ze zijn lekker zoet en hebben veel meer smaak als die 'fabrieks'bananen uit Zuid-Amerika.
Hoiquote:
aah.. op die fiets.. nou, ik heb er ook 1 in de tuin van mijn huurhuis staan. Ware het niet dat ik er maar 8 weken per jaar ben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb op Curacao gewoond en daar hadden we bananenbomen in de tuin. Groeiden altijd plenty of bananen aan. Ook van die kleintjes, erg lekker en niet zo'n schilsmaak.
Ik was 3 jaar postbode.quote:
Huurhuis in Indonesië? Daar hebben ze ook al een perfect klimaat er voor ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die fiets.. nou, ik heb er ook 1 in de tuin van mijn huurhuis staan. Ware het niet dat ik er maar 8 weken per jaar ben.![]()
Schilsmaak, dat is inderdaad de beste omschrijving voor die normale bananen.![]()
Gewoon hard werken en sparen, kun je dat later ook. Of je komt over een paar jaar eens langs bij mij, dan heb ik wel een kamer vrij voor een verdwaalde Nederlandse toerist.quote:
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:
Dan ben ik je dus idd in het TPG-topic tegengekomenquote:
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Huurhuis in Indonesië? Daar hebben ze ook al een perfect klimaat er voor ja.![]()
Ik vind jou aardiger danquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon hard werken en sparen, kun je dat later ook. Of je komt over een paar jaar eens langs bij mij, dan heb ik wel een kamer vrij voor een verdwaalde Nederlandse toerist.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie?![]()
Haha dan heb je een goed geheugen ja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik je dus idd in het TPG-topic tegengekomen. Fijn als mijn geheugen me niet in de steek laat
.
Nait soez'n jong.quote:
Lycheequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..
Haha dan moet ie nog iets meer groeien ja. Bij ons waren ze een meter of 2 hoog denk ik. Er waren ook wel fruitplantages met echt hoge bomen, daar groeiden dan ook echt wat grotere bananen aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies.. het klimaat is schitterend, alleen de boom is nog maar een meter hoog, dus nog eventjes geen bananen. Binnen 3 jaar moet het wel lukken er iets eetbaars van te plukken. Wel heb ik een 30-jaar oude boom in de tuin met rambutan.. een zoete vlucht die lijkt op de lychee... jummie..
Wat brengt u hier?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dan heb je een goed geheugen ja!Ik had de eerste echte OP gemaakt en Carport de tweede versie ervan.
![]()
Ik was even op zoek naar wat gezelligheid na het gemekker van Bupatih in PUB.quote:
Je zocht op de juiste plaatsquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was even op zoek naar wat gezelligheid na het gemekker van Bupatih in PUB.![]()
Bupatih of ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zocht op de juiste plaats. PUB
Maar dat zijn het niet, ze zijn lekkerder, sappiger, zoeter. (nee, ik heb het niet over de Indonesische vrouwquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lychee. Die geef ik dan wel aan mijn ratten, die vinden ze wel lekker....
Duh. Dat wist zelfs ikquote:
Haha ja dat zeker maar soms zijn er onderwerpen die zelfs mij nog aanspreken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh. Dat wist zelfs ik. Had het idee dat hij de pubertijd al achter zich had gelaten, vandaar
.
Ik zie hier geen Budingesie, dus ik denk dat ik jou bedoeldequote:
Maar van grote bomen kan ik niet plukken als ik langsloop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha dan moet ie nog iets meer groeien ja. Bij ons waren ze een meter of 2 hoog denk ik. Er waren ook wel fruitplantages met echt hoge bomen, daar groeiden dan ook echt wat grotere bananen aan.
Puberteit, raar maar waarquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh. Dat wist zelfs ik. Had het idee dat hij de pubertijd al achter zich had gelaten, vandaar
.
Hier is het drukker als vanmiddagquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
NavondHeb een lekker stoofpotje op
Hoe is het hier?
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar van grote bomen kan ik niet plukken als ik langsloop.die grote bomen worden ook alleen van onderen geplukt, stel je voor dat je moeite moet doen.. haha.. Ik heb nog wat boompjes als stervrucht. mini-boompje.. daar hing een joekel van een vrucht aan..
Verder mango, cacao en nog wat lokale boompjes als gedondong, pepertjes.
danquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het drukker als vanmiddag![]()
Doe je tussenstand eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puberteit, raar maar waar
Hoe gaat het met het roken? Niet roken? Lukt het een beetje, geen gekke verschijnselen?
Zuurzakquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.![]()
zuurzak ja, ik vind ze niet lekker, maar ik heb wel zo'n boom bij de buren staan. Die hangt een beetje over, en wat er hangt mocht ik plukken, zo ook voor de mango.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlakbij mijn school was aan de rand van de weg een enorme mangoboom, geen particulier bezit, gewoon van het eiland zeg maar. Tijdens de rijpe periode waren we er altijd als de kippen bij om wat mee te nemen voor thuis. Stervrucht heb ik volgens mij eens gehad maar weet ik niet zeker. Hebben ze daar ook zuurzak? Zo'n stekelige ronde bal. Kokosnoten hadden we natuurlijk ook. Stonden voor m'n raam.![]()
I quit smoking since Seven months, five days, 10 hours, 40 minutes and 39 seconds. 6523 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.288,11. Life saved: 3 weeks, 1 day, 15 hours, 35 minutes.quote:
Lekker spul is dat!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ZuurzakHeerlijk! Ik drink in een Surinaams restaurant altijd een zuurzaksapje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |