quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. succes dan... dit wordt nog eens een modjes-topic-reeks..
Ik maak één keer een fautje en dit is mijn lotquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat weet ik, maar dat zei Tha_T eens.
quote:
ik ben ook alleen blauw op m'n eigen forumquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word hier nooit blauw, zeker weten
.
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word hier nooit blauw, zeker weten
.
Iedereen maakt kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?
Ik ben paarsquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben ook alleen blauw op m'n eigen forummaar als ik ooit in Indonesië zit en ze hebben een nachtwaker nodig (6 uur tijdsverschil) dan zie ik weer wel. Ze hebben me niet gevraagd trouwens, maar ik zou ook niets kunnen bieden nu, dus solliciteer ik ook niet.
whehe..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iedereen maakt kans
*naar zichzelf kijkt
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen MBO'ers hoofdrekenen.
Omdat ik het niet wilquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet wil of omdat je geen kans denkt te maken?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?
Jah, in mijn MBO-periode.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent hier toch ook gewoon user kunnen worden?
Dat weet ik inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik plaag maar, zoals je wel weet.
Hmm ja ok. Dan is er een goede reden voor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet wil. Bovendien kom ik vrijwel nooit buiten GCSC, dus veel kans zou ik denk ik ook niet maken.
Net als ik denk dat ik het voor elkaar heb doe ik weer iets stomsquote:
nee, ik heb weggezapt naar Paul de Leeuw..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Renesite het volgende:
wheheheheheheehhehehehehe
Keek een van jullie toennet wegmisbruikers?
IQ? Test? Was-da.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze geen IQ test bij hem afgelegd dan?
![]()
Je bent hier met tussenpozen he?quote:
sommigen zijn er doorheengeschoten geloof ik..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hebben ze geen IQ test bij hem afgelegd dan?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |