Ik mocht zelf kiezen, de Admin is een vriendje van mequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan de kleurtjes zelfs aanpassenmaar dan snapt niemand er meer iets van na een dag
![]()
Het is zelfs mijn forumquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mocht zelf kiezen, de Admin is een vriendje van me.
7 man.. dat moet je niet zeggen natuurlijk..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Op een ander forum ben ik ook blauw en op nog een andere ben ik rood. Maar das maar voor 7 man.
Omdat je kleurtjesgeil bent?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef Tha_T het volgende:
Waarom gaat het iedere keer over kleurtjes als ik langs kom
net boven de 250quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent hier met tussenpozen he?Hoeveel posts zit je ongeveer denk je?
![]()
Of moet ik zeggen.. 'Heeui lul, gaat even socializen weet je wel.'quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, gozer, ga even 'socializen'.
de man van de statistieken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net boven de 250
weer een dag aan mijn reeks 250+ toegevoegd
zit nou op 24
en 200+ is nu 25.
nog een week en ik heb fles
Dan zal je het wel druk hebben als rooiequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Op een ander forum ben ik ook blauw en op nog een andere ben ik rood. Maar das maar voor 7 man.
Straks waag ik mij aan de Baileys.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eei, gozer, ga even 'socializen'.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel druk hebben als rooie.
Mwoah het is een priveforum voor wat vrienden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7 man.. dat moet je niet zeggen natuurlijk..
Ah valt mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net boven de 250
weer een dag aan mijn reeks 250+ toegevoegd
zit nou op 24
en 200+ is nu 25.
nog een week en ik heb fles
mag ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.En ik heb ook al geen mods.
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik?
mag ik?
mag ik?
mag ik?
mag ik?
aah.. toe?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks waag ik mij aan de Baileys.![]()
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de man van de statistieken..
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar ik ben vandaag niet zo actief
ik post vooral in salvos.
veel en hard in huis gewerkt.
kast verbouwen is arbeidsintensief
quote:
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
whahahahah
zware bevallingen ofzo is er op.
Kolere, dat mens perst ongelovelijk kei hard en het komt maar niet.
Dikke paniek enzo!!!!!!
Dat begreep ikquote:
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebben
kon nergens met ze naar toe en thuis was t vooral ruzien
dat dachten we alquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
als de kinderen slapen, maken ze geen ruziequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)
Wij lagen hier een beetje in een deuk, al die reacties enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaalquote:
nou, dat is dan meegenomen.. maar als ze wakker zijn wel dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgangquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
damn wat een gekrijs.. en dat in het ziekenhuis... fijn als je daar nog niet goed geholpen wordt.. toch maar ffies blijven kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
Waarom kijk je er dan ook naar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |